پیش فرض پیش فرض چگونه در سال 2018 تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشیم؟؟!!

atrinnet

New Member
با عرض سلام و خسته نباشید، با یک آموزش دیگه در زمینه تجارت اینترنتی در خدمت شما هستیم. به نظر شما در سال 2018 و در زمان حال، هنوز میشه که یک تجارت اینترنتی راه اندازی کنیم و یک فرد و یک کارآفرین موفق باشیم؟ آیا شرایط زندگی ما در راه اندازی کسب و کار ما تاثیر منفی داره؟ چگونه تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشیم؟ با آترین نت همراه باشید.

چگونه در شرایط سخت زندگی امیدوار باشیم؟؟

همه ما در زندگی خودمان پستی و بلندی های زیادی داریم. هیچ کسی وجود نداره که در زندگی خودش دغدغه نداشته باشه. فکر های زیاد که ما را از پا در میاره. هدف ما اینه که برای خودمان و خانواده خودمان یک فرد تاثیر گذار باشیم. دوست داریم که بتونیم نیاز های شخصی خودمونو برطرف کنیم یا اگر سرپرست یک خانواده هستیم، بتونیم همسر و فرزندانمان را بی نیاز کنیم و شرایط خوبی را برای خانواده فراهم کنیم.
پس با این همه پستی و بلندی، هدف ماست که به ما انرژی میده و خانواده و اهداف ماست که ما را پا برجا نگه میداره.
با این همه دغدغه فکری مگه میشه یک فرد موفق بود؟؟

بله معلومه که میشه. ما آفریده شدیم برای این که زندگی کنیم، ما آفریده شدیم برای اینکه از این زندگی لذت ببریم. شرایط سخت زندگی نباید ما را نا امید کنه. به جای اینکه زانوی غم بغل کنیم، باید ببینیم که از چه راه هایی می تونیم از این شرایط خلاص بشیم. الان چند سالته؟ 20– 30-40-50 یا بیشتر یا کمتر.
شما نباید با این جمله که چرا من نباید در یک خانواده میلیاردر به دنیا میومدم؟، خودتونو نا امید کنید.
درسته یک فرد میلیاردی هیچ مشکلی نداره و هیچ دغدغه فکری نداره، اما از این طرف قضیه هم نگاه کنید که این فرد هیچ مشکلی و تجربه نکرده و با اولین مشکل آنچنان ضربه محکمی تجربه می کنه که دیگه هیچ وقت وقت شخص سابق نمیشه. البته ما آرزو می کنیم که همیشه سربلند باشند.
افرادی هم هستند که با توانایی خودشون الان صاحب یک کسب و کار هستند و ماهانه میلیون ها یا میتونم بگم میلیارد ها درآمد خالص دارند. خیلی عالیه. این افراد مثل ما بودند، مشکلاتی داشتند، در هنگام راه اندازی کسب و کار آس و پاس بودند و تنها سرمایه شون انگیزه و تلاششون بود. انگیزه و تلاش این افراد به همراه توانایی که داشتند، آن ها را به یک فرد میلیونر تبدیل کرد و باعث شد که تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشید.
راه هایی که میتونیم از این شرایط نا مساعد خلاص بشیم!!!

اگر واقعا طالب خلاص شدن از این شرایط هستی باید دارایی های خودتو چک کنی. منظورم دارایی های مالی نیست. و منظورم کاملا، دارایی های ذهنی و وجودی است. دارایی هایی که به شما کمک میکنه یک تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشید.


  • آیا شما توان راه اندازی یک کسب و کار را داری؟
  • شما در کاری حرفه ای هستی؟
  • شما قدرت رویارویی با مشکلات کارآفرینی را داری؟

برای سوال اول شما باید بررسی کنی که چند مرده حلاجی، باید از میزان انگیزه خودت در کارآفرینی با خبر بشی، باید ببینی که در چه حد تمایل دارید که شرایط زندگی خودتو تغییر بدی. باید در مرحله ای قرار بگیری که با شنیدن کلمه کارآفرینی حس خوبی بهت دست بده. اگر همه این خصلت ها را داشته باشی، شما می تونی که کسب و کار خودتو راه اندازی کنی.
و اما جواب سوال دوم: شما صبح که از خواب بلند میشی تا شب که میخوابی، چه کاری انجام میدی؟


  • ممکنه سرگرمی و تفریح شما کتاب خواندن باشه.
  • ممکنه شما بعد از اینکه ار سر کار بیاین در اینترنت مقاله های آموزشی را دنبال کنید.
  • مکنه که شما در خانه و در آشپز خانه باشید و کارهای منزل و آشپزخانه را به عهده داشته باشید. یا به اصطلاح خانه دار باشید، کاری که اغلب مادران عزیز و گرامی ما انجام میدهند که واقعا باید دستشان را بوسید.
  • ممکنه که تفریح شما یک بازی کامپیوتر باشد که در روز با آن مشغولید.
  • ممکنه که شما در کار نجاری توانایی داشته باشی و بتونی کاردستی های چوبی خوبی درست کنید.
  • ممکنه که شما در آشپزی توانایی داشته باشید.
  • ممکنه که شما توانایی اینو داشته باشید که بتونید با فتوشاپ روی یک عکس افکت های حرفه ای اعمال کنید.

کارهایی که در بالا گفته شد و هزار کار دیگری که ممکنه شما توانایی داشته باشی یا در آن کا حرفه ای باشی.
بحث مهم اینه که شما میتونید از همه این کار ها کسب درآمد کنی. حتی از بازی های کامپیوتری...!! و با هر توانایی شما میتونید، صاحب قدرت باشید و تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشید چون موفقیت حق شماست.

چگونه کسب و کار اینترنتی راه اندازی کنم و یک تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشم؟

خب شما طبق گفته قبلی در یک کاری توانایی داری و فکر کنم همه ما حتما در یک کاری حرفه ای هستیم، مثل کارهایی که در بالا گفتم.
یک از روش هایی که در سال 2018 هم خیلی طرفدار پیدا کرده. آموزش است. شما میتونید از طریق فایل های آموزشی کسب و کار خودتونو راه اندازی کنید، و با انگیزه بالا تجارت اینترنتی ناموفق نداشته باشید و در کسب و کار حرف اول را بزنید.
شما باید یک آموزش از حرفه خودتون درست کنید، برای مثال: آموزش و ترفند های ویژه فلان بازی کامپیوتری.
شما میتونی در زمینه ای که مهارت داری حتی یک بازی کامپیوتری یک آموزش تهیه کنی و به فروش برسانی، کافیه یه کاغذ و قلم برداری یا برنامه ورد کامپیوتر و باز کنی و شروع کنی به نوشتن آموزش.
برای مثال:


  • برای اینکه در فلان بازید کاپیوتری موفق باشید، باید ترفند های داخل این آموزش را انجام بدید.
  • چه طور میتونید غذایی درست کنید که مهمانان شما در چند سال آینده دستپخت شما را فراموش نکنند؟؟
  • چه طور میتونید با کار دستی یا نجاری یا نقاشی کسب درآمد کنید؟؟؟
  • آموزش اعمال افکت آتیش روی عکس های با نرم افزار فتوشاپ.

در بالا چند نمونه از آموزش هایی که میتونید تولید کنید و نوشتم، خیلی راحت شما در هر زمینه ای که مهارت داشته باشید میتونید یک آموزش تهیه کنید و اونو به یک فایل pdf یا کتاب الکترونیکی تبدیل کنید.
بعد از این میتونید اولین فروش خودتو و تجربه کنید.
سایت های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که میتونید با سرچ کتاب های رایگان در گوگل، با این سایت ها رو به رو بشید، اولین کاری که باید انجام دهید، در این سایت ها ثبت نام کنید و دومین کار از قسمت ارسال کتاب، فایل pdf که آماده کردید و در این سایت ها ارسال کنید و یک قیمتی هم تعیین کنید.

آموزش های ما باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟


  • منظورم از کتاب یا فایل pdfیک کتاب 200 صفحه ای نیست. آموزش شما یا کتابی الکترونیکی که می نویسید میتونه از 15 صفحه بالاتر باشه و منظورم اصلا کتاب های 100 یا 200 صفحه ای نیست.
  • اصلا نیازی نیست که با زبان کاملا کتابی یک آموزش تهیه کنید و هر چی که به ذهنتون میاد و داخل آموش بنویسید. فکر کنید که میخواهید به صمیمی ترین دوستتون آموزش دهید.
  • اصلا نیاز نیست که صفحه بندی های حرفه ای کتاب را بنویسید یعنی یک مقدمه و یک فهرست و از این موارد. همه این ها دلبخواهی است و شما میتونید هر جور که دوست داری یک کتاب آموزشی بنویسی و کسب درآمد خودتو شروع کنید. به همین راحتی.

همین الان این مطلبی که شما خوندید در عرض بیست دقیقه هر چی که در ذهنم اومد و برای شما نوشتم و نکته جالب اینجاست که در عرض بیست دقیقه 1157 کلمه تایپ کردم یا تقریبا 4 صفحه تایپ کردم و برای شما نوشتم.
شما هم میتونید، اصلا نگران زمان نباشید. کافیه که شروع کنید و دست به کار بشید و در مورد توانایی و حرفه خودتون هر چی که به ذهنتون میاد و بنویسید.
این و بدونید که همین چیزی که شما حرفه ای هستید افرادی هستند که طالب یادگیری هستند.
امیدوارم که موفق باشید. شما هر سوالی دارید زیر همین پست کامنت بذارید تا من به شما کمک کنم. امیدوارم که بدون هیچ مشکلی تجارت اینترنتی خودتون راه اندازی کنید. و در این راه مثل یک ستاره بدرخشید. امیدوارم که در کسب و کار موفق باشید و اگر خودتون و باور داشته باشید هیچ وقت یک تجارت اینترنتی ناموفق نخواهید داشت.
پیشنهاد می کنم که از مقاله های زیر دیدن کنید:
دنیایی از کتاب های تجارت
منابعی از بهتری آموزش های تجارت اینترنتی
بهینه سازی سایت

منبع : آترین نت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا