پیش بینی و نظرسنجی فوتبال با جوایز نقدی کوئین

goldcom

New Member
درود
از فرصتی که مدیران انجمن majidonline برای معرفی این سایت دراختیارم گذاشتن سپاسگذاری می کنم
کوئین سایت پیش بینی و نظرسنجی فوتبال راه اندازی شد .
شما در این سایت می توانید جدول لیگ ها و نتایج مسابقات فوتبال را به صورت زنده و در آینده ای نزدیک اخبار مهم ورزشی را مرور کنید .

اما این همه سایت نیست . هر هفته مسابقه ای تحت عنوان پیش بینی و نظرسنجی فوتبال برگزار می شود که شما با پیش بینی صحیح می توانید بدون قرعه کشی ، برنده جوایز نقدی شوید .
مسابقه به این صورت هست که شما به عنوان شرکت کنند ، به صورت رایگان در سایت عضو خواهید شد . سپس فرم نظر سنجی را پر میکنید و مبلغی در حد 800 تومان تا 100 هزار تومان ( بسته به تعداد گزینه های انتخابی ) پرداخت می کنید . هر چه مبلغ بیشتری برای فرم پرداخت کنید ، گزینه های بیشتری را می توانید انتخاب کنید و طبیعتا شانس بیشتری برای بنده شدن دارید .
مهلت پر کردن فرم ، قبل از شروع اولین بازی است ، به محض شروع اولین بازی ، فتوکل های دوره باز خواهد شد و شما قادر به مشاهده تمامی فرم های پر شده در سایت خواهید بود .
نتایج بازی ها به صورت آنلاین در سایت قرار خواهد گرفت و در صورتی که نتایج را درست پیش بینی کرده باشید و جز 3 نفری باشید که بالاترین امتیاز را گرفته اند ، برنده جایزه نقدی خواهید شد . جوایز از مبلغ پرداختی کاربران تامین می شود .
تمامی نتایج و برنده و فرم های پر شده به صورت آنلاین قابل مشاهده هست و هیچ تقلبی در کار نیست . همچنین درگاه پرداخت آنلاین نیز بر روی سایت فعال است.

آدرس سایت
http://www.qooeen.ir
 

جدیدترین ارسال ها

بالا