پیراهن مردانه

پیراهن مردانه رسمی ، پیراهن مردانه یقه ایستاده پرکاربردترین لباس مردانه هستند که علاوه‌بر طرح‌های متنوعی که دارند همچنان آیتمی اصلی در کمد آقایان به‌حساب می‌آیند. شاید علتش این است که این لباس را می‌توان با اندکی تغییر در محیط‌های مختلف مورداستفاده قرارداد. اگر می‌خواهید استایل اسپرت و کژوالی داشته باشید پیشنهاد ما به شما پیراهن مردانه اسپرت است. این پیراهن‌ها در طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها و طرح‌های متنوع مانند، پیراهن اسپرت ساده ، پیراهن مردانه چهارخانه و راه‌راه و… در بازار عرضه می‌شوند.




2wsdxc.x17026.jpg




پیراهن‌های اسپرت به‌خوبی با شلوار جین و شلوارهای جذب که امروزه طرفداران زیادی دارند، ست می‌شوند. همچنین بسیاری از آقایان در موقعیت‌های روزمره، اداری و حتی جلسات مهم کاری از پیراهن مردانه کژوال استفاده می‌کنند. این پیراهن‌ها استایل راحت‌تری نسبت به پیراهن‌های رسمی دارند.

حالا می‌توانید یک پلیور و یا سویشرت برای لایه رویی پیراهن مردانه بپوشید، به‌گونه‌ای که یقه پیراهن شما دیده شود. ست کردن پیرهن مردانه در زیر با یک پلیور یا ژاکت بافتنی در رو جزء یکی از پرطرفدارترین استایل های شیک و کژوال در فصل زمستان به‌حساب می‌آید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا