شرايط دريافت درگاه پرداخت الكترونيك بانك ملت بصورت زير هستش:
شرکت / موسسه شما به صورت حقوقی ثبت شده، سایت فعال و امکانات لازم برای فروش کالا و یا ارائه خدمات را دارا باشد به تقاضای شما ترتیب اثر داده خواهد شد.
منظور از حقوقی بودن، داشتن مدارک ثبتی و اساسنامه و روزنامه رسمی می باشد.
منظور از فعال بودن سایت، کامل بودن فرایند فروش اینترنتی می باشد که شامل مشخصات کامل محصول، امکان اضافه کردن محصول به سبد خرید و نهایتاً انتخاب نحوه پرداخت می باشد.
مدارک مورد نياز جهت راهاندازي درگاه اينترنتي:
- کپی شناسنامه وکپی کارت ملی صاحبان امضاء
- کپی آگهی تاسیس و آگهی آخرین تغییرات شرکت (روزنامه رسمی)
- کپی اساسنامه شرکت
- دارا بودن حساب متمرکز در بانک ملت
- فرم تکمیل شده اطلاعات پذیرنده اینترنتی
فرايند تائيد و دريافت درگاه پرداخت اينترنتي بانك ملت:
1-پرکردن فرم درخواست خدمات پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت
2-بررسی فرم درخواست پذیرندگی وسایت متقاضی توسط کارشناسان واحد پایانه های مجازی شرکت به پرداخت ملت. در صورت تائید وجود شرایط لازم توسط کارشناسان شرکت، فایل مورد نیاز جهت استفاده از سیستم پرداخت اینترنتی بانک ملت با موضوع به پرداخت به ایمیل اعلامی متقاضی ارسال خواهد گردید.
برای اطلاعات بیشتر به سایت خودش مراجعه کنید:
http://www.behpardakht.com/