پلاگین مدال و اهدای مدال به کاربران برای مای بی بی 1.4.4

mohammadmkgul

New Member
پلاگین مدال و اهدای مدال به کاربران برای مای بی بی 1.4.4

دوستان بالاخره بعد از چندین ماه تونستم پلاگین کم یاب و ارزشمند دادن مدال به کاربران برای مای بی بی My Bb رو پیدا و فارسیش کنم ... این پلاگین برای اولین بار برای MY BB 1.4.4 در سایت فارسی طرفداران ماهسون در ایران برای دانلود رایگان قرار دارد ...

با دیدن تصاویر همه چیز را خواهید فهمید

تصویر اول

تصویر دوم

تصویر سوم

تصویر آخر - چهارم

برای مشاهده دموی مدالهای سایت اینجا کلیک کنید

برای دانلود این پلاگین ارزشمند اینجا کلیک کنید
 

_SaeedGh_

Member
سلام.

منظورتون از اینکه این پلاگین رو «پیدا» کردید چیه؟ مگه گم شده بود؟!

MyBB یک برنامه متن باز و رایگانه اما نویسنده این پلاگین تصمیم گرفته پلاگینش رو بصورت غیر رایگان منتشر کنه. حالا شما بدون اجازه نویسنده، این پلاگین رو منتشر کردید! میدونید چنین اقداماتی چقدر شرایط توسعه MyBB رو دشوار میکنه؟ بخاطر وجود دوستانی مثل شما، توسعه دهندگان اصلی MyBB حتی جواب ما ایرانی ها رو هم با اکراه میدند! (حتی ما که پشتیبانی فارسی این برنامه رو بر عهده گرفتیم).

جهت حمایت از توسعه دهنگان MyBB، فروم شما از پشتیبانی سایت MybbHelp.ir و سایت های وابسته به اون محروم میشه و این محرومیت تا زمانیکه نویسندهء پلاگین درخواست برداشت محرومیت رو برای ما ارسال نکرده، وجود خواهد داشت.

از مدیران محترم نیز خواهش میکنم نسبت به این مسائل بی تفاوت نباشند. فراموش نکنیم که رعایت کپی رایت یک قانونه حتی اگه به تصویب مجلس نرسیده باشه!
 

MJ Rayaneh

Well-Known Member
جهت حمایت از توسعه دهنگان mybb، فروم شما از پشتیبانی سایت mybbhelp.ir و سایت های وابسته به اون محروم میشه و این محرومیت تا زمانیکه نویسندهء پلاگین درخواست برداشت محرومیت رو برای ما ارسال نکرده، وجود خواهد داشت.
شما كه همه چي توي سايتتون پوليه.
فقط مونده براي بازديد پول بخواين ...
 

_SaeedGh_

Member
شما كه همه چي توي سايتتون پوليه.
فقط مونده براي بازديد پول بخواين ...
۱. اگه شما هزینه های مربوط به نگهداری سایت MybbHelp.ir رو تامین کنید، من برای خودم بخاطر پلاگین هایی که مینویسم وجهی دریافت نمیکنم. :cool:

۲. یکجا خدمات رایگان ارائه میشه و یکجا هم خدمات غیر رایگان! ما گزینه دوم رو انتخاب کردیم چون در حال حاضر برای ما مقدور نیست که هزینه های نگهداری سایت رو از کانال دیگه ای تامین کنیم. اما خوشبختانه سایت های دیگری هستند که تمام خدماتشون رایگانه و میتونید از اونها استفاده کنید.

۳. اما در کل این مساله چه ارتباطی به بحث داشت؟ :?: حتی اگه تصور میکنید «پول گرفتن» = «کلاهبرداری»، باید ما رو جوابگو بدونید. نویسندهء اون پلاگین چه تقصیری داره؟!

لطفاً مطالب غیر مرتبط رو در تاپیک جداگانه ای مطرح کنید و یا بصورت PM برای بنده بفرستید. از هر انتقادی استقبال میشه اما نه وقتیکه باعث انحراف موضوع اصلی بحث بشه. ممنونم از توجهتون. :wink:
 

mohammadmkgul

New Member
دوست عزیز آقای SaeedGH :

باید خدمت جنابعالی عرض کنم که اولا فروم و انجمن من هیچگاه تحت پشتیبانی mybbhelp نبوده و انشالله نخواهد بود !

ضمنا" باید بگم که من این پلاگین رو برای دانلود نزاشتم و اگر هم بخوام به کسی این پلاگین رو بدم لینک دانلودش رو از سایت ترکیش خواهم داد ... ( مطمئن باشید ) ... و فقط فارسی سازش رو خواهم داد

در ضمن مگر فقط شما هستید که هزینه سایت رو خودتون میپردازید ؟ میلیون ها سایت در دنیا هستند که این کار رو میکنند ... اگر اونها همه بخوان هزینه سایتهاشون رو از بازدید کننده بگیرن که باید در اینترنت رو گل بگیریم و اینترنت رو ببندیم !!!

در هر صورت ممنون از اظهار لطفتون به انجمن من و دیگر دوستان ! بای
 

جدیدترین ارسال ها

بالا