پلاگین قدرتمند Fume FX 3.0 منتشر شد.

Shahryar Mirbozorgi

Well-Known Member
کمپانی Sitni Sati پس از گذشت 6 سال از انتشار اولین نسخه از پلاگین قدرتمند Fume FX با افتخار نسخه 3.0 آن را بر روی 3ds Max منتشر کرده است.















در نسخه 3.0 قابلیت ها و تغییرات خوبی اتفاق افتاده و کنترل خیلی بهتری بر روی Simulation خواهید داشت. قابلیت هایی مانند: محاسبه Preview Window بر اساس GPU ، Simulation در Gridهای تو در تو ، پشتیبانی از Deformerهای Space Warp و اضافه شدن Effectorهای جدید که ساخت صحنه های VFX را برای شما کاملاً متفاوت و انعطاف پذیر خواهد کرد.

900065_2.jpg



در ادامه به بخشی از امکانات جدید Fume FX 3.0 می پردازیم.

Effectors: امکانات فوق العاده و با ارزشی به این بخش اضافه شده است. شما تنها با چندین کلیک می توانید به راحتی قوانین فیزیک را اصطلاحاً دور بزنید و یا هر شبیه سازی که بر اساس این قوانین انجام شده را تغییر دهید.


900065_3.jpg

Render Warps: Render Warps یکی دیگر از ابزارهای قدرتمندی است که کاربردهای فراوانی را در اکثر تصاویر VFX دارد. این ویژگی به کاربران این امکان را می دهد تا Space Warpها را مثل: FFD ، Bend ، Taper و Noise بر روی محاسبات Cache شده خودتان اعمال کنید.


N-Sim: شما را قادر می سازد تا چندین Grid را به هم دیگر وصل کنید و چند Simulate را همزمان با هم محاسبه کنید به عنوان یک Simulate بزرگ تر. این روش برای افزایش سطح Detail در Setup صحنه مانند Rocket Launching بسیار کار آمد است.


900065_4.jpg

Preview Window بر مبنای GPU: این ویژگی زمان را برای شما بهینه خواهد کرد. در این پنجره پارامترهای Rendering به شما نشان داده خواهد شد. Self-Shadowها بسیار سریع محاسبه خواهند شد و کاربر می تواند دوربین را حرکت دهد و به صورت Real-Time ، FumeFX سایه ها را محاسبه می کند. همچنین Geometry را هم در Simulation پشتیبانی می کند.


همچنین خبر خوبی که در مورد FumeFX 3.0 وجود دارد این است که تا اواخر امسال FumeFX 3.0 برای نرم افزار Maya منتشر خواهد شد.


900065_5.jpg

در آخر لیست فیلم های بزرگی که FumeFX در آن ها نقش مهمی را ایفا کرده است را می بینید:
Hugo
Ghost Rider: Spirit of Vengeance
Thor
Priest
2012
Skyline
Suckerpunch
Spiderman 3
X-Men Origins: Wolverine
Superman Returns
Iron Man
The Host (Gwoemul)

---------------------------------------------------------
ترجمه:www.cgphd.com
 
جالبه اگر بتونه چند تا کانتینر رو با هم سیم بزنه
ولی اگر یکم spacing پایین باشه یه سوپر سیستم می خواد که بتونه sim فیوم رو بالا بیاره
لینک دانلودش اگر اومد لطفا بزارید
ممنون بابت خبر
 

sajad_VFX

Member
ممنون بابت خبر خوبت، من همیشه تو این فکر بودم که چرا نسخه جدید Fume FX نمیاد در صورتی که AfterBurn نسخه های جدیدش میاد
اگه برای XSI هم میساختنش چقدر خوب میشد
:neutral:
 

جدیدترین ارسال ها

بالا