پشتیبان مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی

amir9398

Member
نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی
خدمات تخصصی تعمیر تلویزیون ال ای دی، ال سی دی، پلاسما، OLED و QNED در نمایندگی تعمیرات تلویزیون ال جی در تهران با بیش از 27 سال سابقه حرفه ای در زمینه عیب یابی و تعمیر تجهیزات الکترونیک صوتی و تصویری در تهران.

عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی ال جی ال ای دی ال سی دی پلاسما و OLED و QNED. خرابی پنل پنل سوخته پنل آسیب دیده پنل خراب ایراد پنل تلویزیون ال جی مشکل خطوط عمودی پنل مشکل خطوط افقی پنل خراب مادربرد در اثر نوسان برق مشکل برد اصلی خرابی برد اصلی خراب و سوخته نور پس زمینه ال جی روشن نشدن تلویزیون، خرابی برد تیکان (T-CON)، مشکلات برد پاور تلویزیون، مشکل قفل، خرابی برد پاور، عدم نمایش تصویر، قطع صدا، پرش تصویر، خرابی تیونر و سایر مشکلات در نمایندگی تعمیرات تلویزیون پشتیبان رخ می دهد.

کلیه خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی ال ای دی، ال سی دی، پلاسما، OLED و QNED ال جی توسط تکنسین های متخصص و مجرب و با گارانتی ارائه می شود.

تعمیر تلویزیون ال جی در منزل
نمایندگی تعمیرات پشتیبان برای رفاه حال مشتریان خدمات تعمیر تلویزیون ال جی را در منزل ارائه می دهد. جابجایی تلویزیون های ال ای دی، ال سی دی و پلاسما ال جی (LG) ممکن است دشوار باشد و در برخی موارد ممکن است باعث آسیب به تلویزیون شود. لذا عیب یابی و تعمیر تلویزیون ال جی (ال جی) در محل (در منزل) با بازدید و رفت و برگشت انجام می شود. بصورت رایگان توسط تکنسین مجرب و متخصص

اگربرای تعمیر لباسشویی ال جی خود به دنبال یک مرکز تعمیر لولزم خانگی با نیروهای متخصص هستید نمایندگی تعمیرات لوازم خانگی ال جی بهترین گزینه است.

هزینه تعمیر تلویزیون ال جی
محاسبه هزینه تعمیر تلویزیون ال جی به عوامل و پارامترهای مختلفی بستگی دارد. بخشی از هزینه مربوط به قطعات یا برد آسیب دیده و بخشی دیگر مربوط به هزینه دستمزد تکنسین می باشد. اینکه کدام قطعه یا برد آسیب دیده است، اینکه آیا برد باید به طور کامل تعویض شود یا اینکه برخی از قطعات نیاز به تعویض دارند، عوامل اصلی در تعیین هزینه تعمیر تلویزیون ال جی هستند. برای اطلاع از قیمت تلویزیون باید توسط تکنسین بررسی و تشخیص داده شود.

تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی
تلویزیون هوشمند نام عمومی تلویزیون های دارای سیستم عامل است که به شما امکان می دهد به اینترنت متصل شوید و برنامه های توسعه یافته ویژه را اجرا کنید. تلویزیون هوشمند یک ویژگی چند رسانه ای است که به تلویزیون استاندارد اضافه شده است، خرابی ها و ایرادات تلویزیون هوشمند ال جی (ال جی) نرم افزاری و سخت افزاری است. مرکز پشتیبان خدمات عیب یابی و تعمیر تلویزیون هوشمند ال جی (ال جی) را با ضمانت تست ارائه می دهد. کلیه خدمات توسط تکنسین های مجرب و مجرب انجام می شود.



تعمیر نور پس زمینه تلویزیون ال جی
نور پس زمینه وظیفه روشنایی پنل تلویزیون را بر عهده دارد و در صورت از کار افتادن نور پس زمینه با عدم نمایش تصویر یا تاریکی مواجه خواهیم شد. تلویزیون های ال ای دی ال جی با نیمه های ال ای دی و تلویزیون های ال جی ال جی با لامپ های فلورسنت روشن می شوند. مرکز تعمیرات پشتیبان خدمات تعویض و تعمیر بک لایت تلویزیون ال جی را با گارانتی تست ارائه می دهد.

تعمیر کارت تلویزیون پاور ال جی
برد پاور یا منبع تغذیه تلویزیون یکی از مهم ترین قطعات آن است. در صورت خرابی، تلویزیون روشن نمی شود یا تلویزیون به درستی کار نمی کند. مرکز تعمیرات تلویزیون ال جی پشتیبان متخصص عیب یابی، تعویض و تعمیر برد پاور تلویزیون ال جی می باشد. این سرویس شامل ضمانت تست می باشد.

تعمیر پنل خراب تلویزیون ال جی
ضربه زدن به پنل تلویزیون ال جی به دلیل برخورد جسمی با صفحه تلویزیون یا افتادن روی زمین یا در حین حرکت باعث شکستگی و ترک بر روی صفحه تلویزیون می شود. در برخی موارد، ضربه می تواند باعث قطع شدن مدار و کابل های متصل به پنل و همچنین مشکلاتی در نور پس زمینه شود که باعث ایجاد خطوط عمودی یا افقی روی صفحه تلویزیون می شود. این باید توسط تکنسین تعمیرات پشتیبان بررسی شود. در صورت خراب نبودن پنل این مشکل قابل تعمیر است در غیر این صورت پنل باید تعویض شود.

تعمیر پنل خراب تلویزیون ال جی
پنل تلویزیون ال ای دی (ال جی) و پنل ال سی دی (ال جی) اجزای اصلی تلویزیون هستند که در صورت برخورد یا کشیدن جسمی نوک تیز به صفحه تلویزیون آسیب دیده و شکسته می شوند. در این مرحله پنل تلویزیون باید به طور کامل تعویض شود. مرکزتعمیرات پشتیبان خدمات تخصصی تعمیر و تعویض پنل تلویزیون ال جی را با ضمانت تست ارائه می دهد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا