پس گفتن پول از هاستینگ (لطفا کمک کنید دوستان گلم)

وضعیت
موضوع بسته شده است.

dariushi

New Member
سلام
من الان 5 روزه که از یک هاست ( پردیس هاستینگ ) دارم استفاده میکنم، به دلیل اینکه از کیفیت هاستینگ راضی نبودم درخواست دادم تا پولم رو پس بدند. ولی برخلاف وعده هایی که تو سایت اشون دادند (صداقت، رضایت مشتری، برخورد صحیح با مشتری) با کمال بی ادبی یکی از کارکنان به من گفتند که پولم رو پس نمیدند !
میخواستم بدونم برای پس گرفتن پولم چه کاری از من ساخته هستش؟
ممنونم عزیزان
 

pardisgroup

Active Member
ایشون وضیعتش کاملا روشن است و این کار ایشون نمونه بارز تخلف است که ما می تونیم پیگیری قانونی کنیم :

- ایشون در تاریخ 22 یا 23 دی از ما یه هاست آزمایشی گرفتند به مدت 45 روز ، بعد از حدود 50 روز گفتند که من از سرویس شما رضایت دارم و می خوام اینو سالیانه بگیرم. (البته یه پنل دیگه) بعد از تغییرات انجام شده ایشون هزینه سالیانه رو بعد از یکی دو روز واریز کردند که 5000 تومان کم داشت. ما به ایشون ایمیل زدیم گفتیم پرداخت شما ناقصه لطفا وضیعتش رو روشن کنید.

بعد از گذشت 5 روز ایشون هیچ جوابی به ما نداد ، و ما با توجه به اینکه وضیعت ایشون تو سیستم مالی روشن نبود ، سایت ایشون رو ساسپند کردیم. بعد از سه روز با ایشون بدون هیچ ارسال ایمیلی از تو چت اعتراض کردند که چرا سایتشون بسته شده و استدلال کردند چون تو ایمیل ایشون رو تهدید نکردیم. (گفتند باید تو ایمیل می گفتیم : اگر جواب ایمیل ندید سایت ساسپند می شه) و ما چون اینو نگفته بودیم پس حق نداشتیم ایشون رو ساسپند کنیم !

علی ای حال ، ایشون امروز از طذیق چت با ما ارتباط برقرار کرد ، و بعد از اینکه نتونستند ما رو متقاعد کنند اشکال از ناجیه خودشون هست
تمام اطلاعات رو پاک کردند (اطلاعات سایت) و می گند پول ما رو پس بدین.
با توجه به گذشت 60 روز از آغاز سفارش چنین درخواستی امکان پذیر نیست به خصوص اینکه لیشون بی توجهی خودشون رو دارند به نام ما ثبت می کنند.

در ضمن ایشون تمام اطلاعاتشون در سیستم سفارش شامل آدرس و تلفن نادرست است که اینم یه تخلف دیگه است که این اجازه رو به ما می ده ما سایت ایشون رو کلا ببندیم.

در آخر سرویس ایشون الان بازه من از ایشون می خوام بیاند از سرویسشون استفاده کنند ، + اطلاعات درست رو در سیستم وارد کنند. چون این کارها فایده ایی نداره.

در ضمن ایشون ایدیشون تو مجید آن لاین چیز دیگه ایی هست.

والسلام
 

dariushi

New Member
من با کمال احترام از شما خواستم پول من رو بدید ! زمان آزمایشی جزو قرار داد حساب نمیشه ! من در واقع فقط 6 روز از شما هاست گرفتم !
آدرس من هم صحیح هستش ! شما ظاهرا با مناطق آمریکا آشنایی ندارید، Pleasanton یکی از محله های Sanfransisco در ایالت California هستش !
شما هیچ شکایتی هم نمیتونید بکنید ! این حقه منه که پولم رو بخوام !
 

nimafire

find / -name Support > u
اگر مدارکی دارید بزارید. با چت و .... نمیشه هاستینگی رو متهم کرد.
نمونه چنین مشکلاتی در سیستم ما هم ایجد شده و همیشه کاربران خودشون رو کنار میکشن و هاستینگ رو مقصر میدونن/
شما باید بدهی خودتون رو پرداخت کنید
دیتا سنتر ها به مشتریان چند سالشون سر 30$ رحم نمیکنند.

در آخر سرویس ایشون الان بازه من از ایشون می خوام بیاند از سرویسشون استفاده کنند ، + اطلاعات درست رو در سیستم وارد کنند. چون این کارها فایده ایی نداره.

dariushi عزیز خدمتتون گفتن که میتونید از سرویس ها استفاده کنید.اگر دلیلی برای اصرار به بازگشت هزینه دارید اعلام کنید

موفق باشید
 

dariushi

New Member
اگر مدارکی دارید بزارید. با چت و .... نمیشه هاستینگی رو متهم کرد.
نمونه چنین مشکلاتی در سیستم ما هم ایجد شده و همیشه کاربران خودشون رو کنار میکشن و هاستینگ رو مقصر میدونن/
شما باید بدهی خودتون رو پرداخت کنید
دیتا سنتر ها به مشتریان چند سالشون سر 30$ رحم نمیکنند.



Dariushi عزیز خدمتتون گفتن که میتونید از سرویس ها استفاده کنید.اگر دلیلی برای اصرار به بازگشت هزینه دارید اعلام کنید

موفق باشید
مرسی عزیز برای پاسخ !
والا من 85 هزار تومان باید سالیانه پرداخت کنم ، یعنی 12 ماه مونده ! 80 تومان پرداخت کردم ، به خاطر 5 تومان سایت ام رو بستن ! یعنی 5 هزار تومان رو نمیتونستن صبر کنن تا حده اقل 1 ماه !
به هر حال من دلیل اینکه پولم رو میخواستم نا رضایتی از نحوه ی برخورد بود ! انشالاه درست شه.
مرسی عزیز
 

Mohammad

Member
ایشون که توی تبلیغاتشون ننوشتن تا 60 روز بازگشت پول در صورت نارضایتی شما

بعد هم 45 روز مهلت تست کمه ؟
 

snmsoftpc

Active Member
سلام ...
بابا دمش گرم که 45 روز تست داده و چیزی نگفته . دوست عزیز یک روز پول سرور رو ندی سرور رو می بندند و افرادی کا سرور میگیرند پول چاپ نمی کنند و هزینه ای که از شما و دیگرن می گیرند پرداخت انجام می دند .
برادر سیستم حسابداری در صورت اینکه ناقص باشه سفارش شمارو ثبت نمی کنه پس شما باید پرداخت رو کامل انجام می دادین .
شما میگین برخود بد !
ببینید در صورتی که مشتری خلاف قوانین هاستینگ عمل کنه متخلف هست و سرویس دهنده ای قدرت رو داره که به د صورت بستن حساب و حذف مشتری با وی برخود کنه .
البته یکم وجدان هم هست که به مشتری اعلام می کنند که شما چنین تخلفی انجام دادین .
پس متخلف شما هستین و سرویس دهنده می تونه هزینه میزبانی شمارو بازگردانی نکنه
موفق باشید
 

nimafire

find / -name Support > u
من جای پردیس هاست بودم
هیچ کاری نمیکردماخه 45 روز تست خیلی زیادهپ

کلا شما در سرویس های حرفه ای خارج چیزی به اسم تست ندارید. مانی بک دارید اما تست برای بیش از 24 ساعت یا حتی 1 ساعت ندارید
 

pasargadteam

Active Member
اگر شما واقعاً میگید از خارج کشورید پس باید Easy CPanel Host رو بشناسید که یک شرکت در خاک آمریکا بود و یهو جمع کرد بست و حتی دیتاسنتری که ازش پشتیبانی میکرد و بهش سرور اختصاصی داده بود به هیچ کس بکاپ نداد و کلی هاستینگ در ایران رفت روی هوا.

دوست من , شرکت بنده یه زمانی 3 روز مهلت تست میداد و اینم برداشتیم به دلیل اینکه ممکنه یک نفر بیاید و درخواست بده و برای هک کردن یک سایت دیگه که روی سرور ماست اقدام کنه و ... که مسائل امنیتی سرور بود.

شما به نظر من زیاد توقع دارید . سایت های ثبت دومین هم حتی گارانتی بازگشت پول دارند اما به شرطها و شروطها.

قوانین شما با شرکت هاستینگتون مهمه نه کسانی که اینجا بگند چه کنید و چه نکنید.

پس بهتره اختلافتون رو خودتون حل کنید.

پردیس هاستینگ هم که شناخته شده است برای خیلی ها و از برخوردی که من دیدم برخوردی بدی نیست.

نهایت کسی که یه چیزی رو یا یک کسی رو نخواهد , نخواهد دیگه نمیشه کاریش کرد و زور کرد که بخواهد و هی بهانه جدید بیاورد.

اول میگید از سرویس راضی نیستید . چند پست بد میبینید راهی ندارید میگیند از برخورد راضی نیستید.

با سپاس
 

dariushi

New Member
اگر شما واقعاً میگید از خارج کشورید پس باید easy cpanel host رو بشناسید که یک شرکت در خاک آمریکا بود و یهو جمع کرد بست و حتی دیتاسنتری که ازش پشتیبانی میکرد و بهش سرور اختصاصی داده بود به هیچ کس بکاپ نداد و کلی هاستینگ در ایران رفت روی هوا.

دوست من , شرکت بنده یه زمانی 3 روز مهلت تست میداد و اینم برداشتیم به دلیل اینکه ممکنه یک نفر بیاید و درخواست بده و برای هک کردن یک سایت دیگه که روی سرور ماست اقدام کنه و ... که مسائل امنیتی سرور بود.

شما به نظر من زیاد توقع دارید . سایت های ثبت دومین هم حتی گارانتی بازگشت پول دارند اما به شرطها و شروطها.

قوانین شما با شرکت هاستینگتون مهمه نه کسانی که اینجا بگند چه کنید و چه نکنید.

پس بهتره اختلافتون رو خودتون حل کنید.

پردیس هاستینگ هم که شناخته شده است برای خیلی ها و از برخوردی که من دیدم برخوردی بدی نیست.

نهایت کسی که یه چیزی رو یا یک کسی رو نخواهد , نخواهد دیگه نمیشه کاریش کرد و زور کرد که بخواهد و هی بهانه جدید بیاورد.

اول میگید از سرویس راضی نیستید . چند پست بد میبینید راهی ندارید میگیند از برخورد راضی نیستید.

با سپاس
بهتره که دوستان قبل پست دادن تاریخ آخرین پست رو بخونن ! مشکل ما حل شده.
 

omid2855

New Member

Your satisfaction or your money back!​

Just Host offers a 'No Questions Asked'
Anytime money back guarantee with all our hosting plans.


satisfaction.png

Our cancellation policy is very simple - if you cancel your hosting account we will provide you with a refund for the remainder of the term. The refund will exclude any setup fees that were charged when you signed up and any domain registration fees that you paid as we incur a cost for these. But you do get to keep your domain name.


If we register a domain name for you as part of your hosting package with us, and you decide that you want to cancel your account, then we will deduct the cost of the domain name from the money we refund you. We will then be able to release the domain after the standard 60 days so you are free to take it elsewhere. During those 60 days you can change your nameservers to point elsewhere so you can still access your website.

 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا