پشتیبانی پسر بچه

imanbaraty

کاربر متخصص افتر افکتز
دستت درد نکنه
چقدر استعدادهای تری دی اینجا داریم
نمیشد گوشهاش رو یک کم بیاری بیرون
گوش هاش رفته اون پشت
.
 

Farrokh

Active Member
آقا محمد شما هر وقت کاراتون رو می گذارید توی فوروم من احساس می کنم که سلیقه ی بصری همه ی بچه ها (مخصوصا خود من ) یه پله ارتقاء پیدا می کنه

بهتون تبریک می گم به خاطر این همه فعالیت حرفه ای مستمر
این کارتون جزء معدود کارایی هست که توش از افکت Chromatic aberration دقیقا به اندازه استفاده شده
اکثر هنرمندهای ایرانی و خارجی بیش از حد این افکت رو به کاراشون می دن و همین باعث افت کیفیت و غیر طبیعی شدن کارشون می شه و شما کاملا هوشمندانه این افکت رو به کار بردید

با اجازتون کارتون رو به تاپ گالری ارسال می کنم :rose:
 

l3ehzad

New Member
واقعا واقعا عالــــــــــــــــــــــــی
واقعا خسته نـــباشـــــیــ .:rose:
 

3DTotal

Well-Known Member
سلام

کارت از نظر بافت , نور و توپولوژی مناسب هست .تبریک می گم .
ولی از نظر ظرافت های فرم , ترکیب و نسبت ها ( آناتومی ) مشکل داره اگر لطف کنی از زاویه پهلو ( left ) هم قرار بدی شاید بهتر نمایش بده .
برای اینکه بهتر متوجه بشید من کتاب های برن هوگارد را پیشنهاد می کنم . ( طراحی از حرکات سر انسان )
موفق باشید.
 
آخرین ویرایش:
سلام با تبریک به خاطر کار خوبت اگه ممکنه چند تا عکس از تنظیمات شیدرت (متریال هات)برام بذار خیلی لازم دارم.و اگه ممکنه اینو که بهت میگم برام توضیح بده:من از توی زی براش normal bump&cavity&diffuse رو استخراج کردم یعنی کلن برای کارکترم اینارو دارم حالا نمیدونم چطوری باید توی مکس سر همش کنم لطفا اگه ممکنه برام توضیح بده
 

mohammadyzr

Well-Known Member
خیلی ممنونم بابت تاپ گالری ...شما لطف دارید دوستان!:green:

از مدلتون عکس گرفتید ؟ درسته؟
بله از چهار طرف سر یه بنده خدایی عکس گرفتیم و مدلسازیش کردم.البته کار نهایی با چهره ایشون یه مقدار متفاوت دراومد و قصد من هم این نبود که کاملا عین خودش دربیاد.در واقع از چهره ایشون به عنوان بیس کار استفاده شد.

کارت از نظر بافت , نور و توپولوژی مناسب هست .تبریک می گم .
ولی از نظر ظرافت های فرم , ترکیب و نسبت ها ( آناتومی ) مشکل داره اگر لطف کنی از زاویه پهلو ( left ) هم قرار بدی شاید بهتر نمایش بده .
برای اینکه بهتر متوجه بشید من کتاب های برن هوگارد را پیشنهاد می کنم . ( طراحی از حرکات سر انسان )
موفق باشید.
ممنون از راهنماییتون.بله همون طور که گفتم توی کاراکتر نسبتا تازه کار هستم و کتاب مفیدی رو پیشنهاد کردین.

خیلی عالیه.
یکم سر نسبت به تنه فکر می کنم بزرگتر باشه.
ممنون.بله فکر میکنم تا حدودی این طور باشه البته شونه ها هم یه مقدار به عمق رفته و این تصور رو بیشتر هم میکنه.

سلام با تبریک به خاطر کار خوبت اگه ممکنه چند تا عکس از تنظیمات شیدرت (متریال هات)برام بذار خیلی لازم دارم.و اگه ممکنه اینو که بهت میگم برام توضیح بده:من از توی زی براش normal bump&cavity&diffuse رو استخراج کردم یعنی کلن برای کارکترم اینارو دارم حالا نمیدونم چطوری باید توی مکس سر همش کنم لطفا اگه ممکنه برام توضیح بده
باشه میذارم ایشالا، البته من تابحال زیبراش کار نکردم و ازش سررشته ای ندارم ولی هر وقت توی ویری displacement کار می کنم از مودیفایر vray displacement mod استفاده میکنم.
 

alirezak4

Member
با سلام
متأسفانه من چند روزی اینترنت نداشتم و الان کارتون رو دیدم
کاربسیار جالبی از آب در اومده
مدل سازی خوب در کنار ماده دهی خوب این اثر رو به یکی از آثار خوب این سایت در آورده
اول از مدل شروع میکنم.
فیگور اتخاذ شده برای پسر بچه بیشتر به بچه های مدرسه ای دوران قدیم میخوره .همینوطر پزی که بچه گرفته این حس رو به بیننده القا میکنه که پسر بچه انگار در جلوی دوربین عکاسی قرار گرفته و خنده ای از سر خجالت،شادی،شور و البته شیطنت بر روی لبان پسر بچه نشته که کاملا انسان رو با عکس همراه میکنه
مدل پیراهن پسر به خوبی انجام شده و جای ایراد رو باقی نگذاشته

اما ماده!
به جرأت میتونم بگم که ماده دهی این کاراکتر بخوبی انجام شده جای شکستگی روی پیشونی پسر بچه،لکه های ریز و درشت و همینطور خالهای کوچک به درستی و زیبایی صورت گرفته.ابروهای کاراکتر به درستی شبیه سازی شده و جای تبریک داره.اما موهای کاراکتر میتونست بهتر از این هم کار بشه طوری که کمی به حجم موها توجه بیشتر میشد.ماده پیراهن هم در حد بسیار مطلوبی کار شده
نو اتخاذ شده برای این اثر را نمیپسندم.چون سایه ای در کار نمیبینیم و اگه نور طوری اتخاذ میشده که سایه در کار دیده میشد باعث ایجاد حجم بیشتر و پرسپکتیو بهتر میشد
در کل کار بسیار زیبایی شده و امیدوارم کارهای بعدی شما هم با همین ظرافت دنبال بشن
شما رو دعوت میکنم به ارسال اثرتون برای گالری سایت * * *
موفق و پیروز باشید

ویرایش شده توسط Farrokh
لطفا طبق قوانین پست بزنید
 
آخرین ویرایش توسط مدیر:

mohammadyzr

Well-Known Member
ممنون دوست عزیز نقد خیلی خوب و موشکافانه ای بود.
تنظیمات متریال رو هم به این پست پیوست کردم.
 

پیوست ها

  • Mat_0.jpg
    Mat_0.jpg
    30 کیلوبایت · بازدیدها: 17
  • Mat_1.jpg
    Mat_1.jpg
    56.1 کیلوبایت · بازدیدها: 15
ممنون که فرستادین.اگه ممکنه یه کم در مورد fast sss توضیح بده.اخه من fast sss2 رو بلدم ولی هر کاری کدم نتونستم با fast sssکار کنم
 

mohammadyzr

Well-Known Member
خواهش میکنم.
توی fast sss باید مقدار ضخامت پوست و عمق گوشت رو تعیین کنید که اگه واحد کارتون متریک باشه و ابعاد کاراکترتون به اندازه یه کاراکتر واقعی باشه این مقادیری که من توی تنظیمات دادم نسبتا بد نیست.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا