imanbaraty
کاربر متخصص افتر افکتز
دستت درد نکنه
چقدر استعدادهای تری دی اینجا داریم
نمیشد گوشهاش رو یک کم بیاری بیرون
گوش هاش رفته اون پشت
.
چقدر استعدادهای تری دی اینجا داریم
نمیشد گوشهاش رو یک کم بیاری بیرون
گوش هاش رفته اون پشت
.
بله از چهار طرف سر یه بنده خدایی عکس گرفتیم و مدلسازیش کردم.البته کار نهایی با چهره ایشون یه مقدار متفاوت دراومد و قصد من هم این نبود که کاملا عین خودش دربیاد.در واقع از چهره ایشون به عنوان بیس کار استفاده شد.از مدلتون عکس گرفتید ؟ درسته؟
ممنون از راهنماییتون.بله همون طور که گفتم توی کاراکتر نسبتا تازه کار هستم و کتاب مفیدی رو پیشنهاد کردین.کارت از نظر بافت , نور و توپولوژی مناسب هست .تبریک می گم .
ولی از نظر ظرافت های فرم , ترکیب و نسبت ها ( آناتومی ) مشکل داره اگر لطف کنی از زاویه پهلو ( left ) هم قرار بدی شاید بهتر نمایش بده .
برای اینکه بهتر متوجه بشید من کتاب های برن هوگارد را پیشنهاد می کنم . ( طراحی از حرکات سر انسان )
موفق باشید.
ممنون.بله فکر میکنم تا حدودی این طور باشه البته شونه ها هم یه مقدار به عمق رفته و این تصور رو بیشتر هم میکنه.خیلی عالیه.
یکم سر نسبت به تنه فکر می کنم بزرگتر باشه.
باشه میذارم ایشالا، البته من تابحال زیبراش کار نکردم و ازش سررشته ای ندارم ولی هر وقت توی ویری displacement کار می کنم از مودیفایر vray displacement mod استفاده میکنم.سلام با تبریک به خاطر کار خوبت اگه ممکنه چند تا عکس از تنظیمات شیدرت (متریال هات)برام بذار خیلی لازم دارم.و اگه ممکنه اینو که بهت میگم برام توضیح بده:من از توی زی براش normal bump&cavity&diffuse رو استخراج کردم یعنی کلن برای کارکترم اینارو دارم حالا نمیدونم چطوری باید توی مکس سر همش کنم لطفا اگه ممکنه برام توضیح بده