پر بيننده ترين سايت ايراني

ramboo 3

Member
سايت niksalehi یک سایت که پر از فال و چیزهای خوب دیگه است niksalehi

[web:bc800ce515]http://www.niksalehi.com[/web:bc800ce515]
 

PERSIAMIX

Member
موفق باشي عزيز

اما اصلا از سايتهايي كه چند تا كد لينك ميذارن و موضوعات اينطوري ميذارن خوشم نمياد :wink:
 

amin2779

Member
خوب عزيز من اينا كه سايت نيستن هيچي هم از خودشون ندارن
فقط لينك و لينك نه ظاهر دارن نه محتوا توجه كنيد تمامي لينك ها هم مثل هم هست
 

H-assan

Well-Known Member
لطفا اسم تاپيك رو عوض كنيد چون به موضوع اصلا ربطي نداره !!!‌
 
به نظر من هم اصلا سايت جالبي نيست
آخه سايت توسط يك سري كد جاوا به روز ميشه كه اصلا كار به روز و جديدي نيست
كاملا از مد افتاده
خيلي ببخشيد ها ... نظر خودم رو گفتم
 

sambol

Active Member
حالا ما كاري نداريم سايتش خوبه يا بد ولي پر بيننده ترين سايت ايراني مطمعنن نيستش اين يه تيكه ديگه خيلي خالي بندي هستش
 

pooyait

Member
سلام

وحشتناكه
خيلي به هم وره
حال آدم تو اين سايتها به هم ميخوره
مثه خود اين اتوبوس پاكستاني ها شده
 

masood_y

Member
آدم تو اين جور سايت ها گم ميشه.
من از سايت هايي كه با باز شدنش چند تا پنجره ديگه هم باز ميشه اعصابم به هم مي ريزه.
 
محتواي خيلي از سايتهاي ايراني با هم يكيه ... هيچ فرقي هم نداره ... به قول بقيه ي دوستان لينكدونين!
 

ramboo 3

Member
با همه نظرات شما موافقم اگه خوشتون نيومد شما به بزرگي خودتون ببخشيد من اين سايت رو داخل يك مقاله خواندم نوشته بود پر بيننده سايت هست گفتم معرفي كنم شايد شما خوشتون بياد
 
من هم توي زمينه تفريح و سرگرمي يك سايت نوشتم كه فكر ميكنم نه شبيه لينك دوني باشه ( به جز يه بخش كه مخصوص اين كاره ) و نه به هم ريخته باشه
با ASP 3.0 نوشتم
www.Bikaran.com
اسمش هم بیکران هست ، یه وقت بیکاران نخونید ;)
 

www.iranwebshop.com

Active Member
به راستي كدام سايت پر مخاطب است

در طراحى سايت هاى تجارت الكترونيكى به اطلاعات پايه اى در زمينه طراحى سايت و كمى تجربه و تمرين احتياج است. طراحى اين سايت ها اصول اوليه اى دارند كه اگر آنها را رعايت نكنيد، متاسفانه هيچ وقت نخواهيد توانست سايت خود را از نظر امكانات و كارايى به حدى برسانيد كه بازديدكنندگان را راضى كنيد.براى ايجاد فروش بيش تر از طريق وب سايت روى نكات زير تمركز كنيد.

۱- زمان LOAD ، اندازه صفحات و سيستم هدايت بازديدكننده در سايت: صفحاتى كه به كندى ظاهر مى شوند، صفحات بسيار بزرگ يا بسيار كوچك و دشوارى حركت در سايت، هر كدام به تنهايى كافى هستند تا بازديدكننده را خسته و نااميد كنند. بازديدكننده هرگز نبايد منتظر ظاهر شدن صفحات بماند، هرگز نبايد براى خواندن اطلاعات مورد نظرش صفحه را بالا و پايين كند و هرگز نبايد براى اطلاعاتى در مورد خريد اجناس مورد نظرش، با دشوارى تمام سايت را جست وجو كند.سايت هاى داراى صفحات مرتب، سريع و هدف مند به طور معمول در امر فروش نيز موفق تر هستند.

۲- استفاده كمتر از عوامل گرافيكى: اگرچه عوامل گرافيكى فريبنده و جذاب به نظر مى رسند، اما به طور معمول براى فروش موثر نيستند. حتى در صورت استفاده زياد ممكن است نتيجه برعكس ايجاد كند. زيرا باعث خواهند شد كه سرعت Load شدن وب سايت بسيار پايين بيايد و در ضمن ممكن است ذهن بينندگان سايت را از هدف اصلى سايت كه فروش است، دور كنند. اگر لازم است كه از عوامل گرافيكى استفاده كنيد بايد تصاوير مناسب براى سايت انتخاب كنيد و اندازه آنها را تا حد ممكن كوچك كنيد. بيش تر تصاوير گرافيكى را مى توان حدود ۲۰ درصد كوچك كرد بدون آن كه لطمه اى به كيفيت و تاثير تصوير وارد شود.

۳- شكستن سايت به جدول هاى (table) كوچكتر: به جاى قرار دادن كل صفحه در يك جدول بزرگ، آن را به بخش هاى كوچك تر تقسيم كنيد. با اين كار هنگام ورود بازديدكننده بخش هاى مختلف صفحه شما به تدريج ظاهر مى شوند و بازديدكننده مجبور نمى شود مدت زمان زيادى به صفحه سفيد خيره شود تا صفحه شما بالا بيايد. اين نكته از مواردى است كه به طور معمول فراموش مى شود.

۴- استفاده از نقشه سايت: نقشه سايت نه تنها باعث افزايش رتبه شما در موتورهاى جست وجو مى شوند، بلكه در واقع راهنماى بازديدكنندگان سايت به شمار مى آيد و از سردرگمى آنها در سايت هاى بزرگ مانند سايت هاى تجارت الكترونيك جلوگيرى مى كند. نقشه سايت همان گونه كه از نام آن مشخص است بايد نشان دهنده مسيرهايى باشد كه بازديدكنندگان مى توانند در سايت شما طى كنند. موتورهاى جست وجو نيز از روى همين نقشه، سايت شما را پيمايش مى كنند. بنابراين نقشه سايت يكى از عوامل ضرورى سايت هاى تجارت الكترونيك محسوب مى شوند.

۵- محتويات غنى: محتوياتى كه شامل كلمات كليدى، هدف مند و با رعايت اصول نوشته شده باشند، باعث افزايش رتبه در موتورهاى جست وجو مى شوند. همچنين بازديدكننده را علاقه مند خواهند كرد كه از شما خريد كند. همان طور كه شيوه نوشتارى غلط باعث راندن مشتريان خواهد شد و وجود نداشتن كلمات كليدى رتبه شما را در موتورهاى جست وجو پايين خواهد آورد. شيوه نوشتار اولين راه تاثيرگذارى بر روى بازديدكننده اى است كه تازه به سايت شما مراجعه كرده است، بنابراين توجه دقيق و كافى به محتويات سايت به طور معمول موجب فروش بيشتر خواهد شد.

۶- عنوان (title) صفحات: صفحاتى كه داراى عنوان هاى غنى از كلمات كليدى هستند، ترافيك زيادى خواهند داشت و ترافيك بيشتر به معنى فروش بيشتر است. اين عنوان ها رتبه شما را در موتورهاى جست وجو بهبود مى بخشند. براى صفحات داخلى خود نيز كلمات كليدى مناسبى در نظر بگيريد. سايت هاى تجارت الكترونيك به طور معمول سايت هاى بزرگى هستند. كلمات كليدى صفحات داخلى و ارتباط اين صفحات با هم براى موتورهاى جست وجو بسيار مهم هستند. براى تصاوير محصولات خود حتما از تگ alt استفاده كنيد. عدم وجود اين تگ امتياز منفى بزرگى در رتبه شما ايجاد خواهد كرد.

۷- استفاده آسان براى كاربر: پايگاه هاى تجارت الكترونيك و رويه هاى فروش كه استفاده از آنها دشوار است، مهم ترين عامل صرف نظر مشترى از خريد هستند. پايگاه و رويه فروش براى استفاده كاربر بايد آسان و به اندازه اى مطمئن باشد كه اطلاعات مربوط به فروش و مبالغ پرداختى هرگز از دست نرود.

۸- امنيت سايت: سايت فروش بايد امن باشد و به بازديدكننده اطمينان بدهد كه اطلاعات شخصى كه او به سايت مى دهد در مكان مطمئنى قرار مى گيرد و به هيچ عنوان در اختيار ديگران قرار نخواهد گرفت و يا فروخته نخواهد شد. اين موضوع براى خريداران online بسيار اهميت دارد، بنابراين هرگونه تضمين و اطمينان از امنيت سايت باعث بهبود فروش خواهد شد.
۹- صفحه تشكر از خريدار:بلافاصله بعد از دريافت سفارش مشترى، در صفحه مخصوصى از او تشكر كنيد. اين حسن ادب شما تاثير مثبتى روى بازديدكننده خواهد داشت و تضمين خواهد كرد كه اين فرد تبديل به مشترى هميشگى شما شود و براى خريدهاى بعدى به سايت شما مراجعه كند.يك سايت تجارت الكترونيك به طور قطع با سايت هاى شخصى و يا سايت سازمان هايى كه قصد فروش از طريق سايت را ندارند، تفاوت دارد. تمركز روى طراحى و سيستم هدايت و ديگر جنبه هاى سايت، همه بايد به نحوى باشد كه هدف اصلى سايت را كه همان فروش است، برآورد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا