پرینت سه بعدی لباس گابریل از سری رمان گرافیکی آخرین سرباز

hesami

New Member
به‌ شکل قابل ملاحظه‌ای به‌نظر می‌رسد که فن‌آوری چاپ سه بعدی در دنیای لباس‌های نمایشی مسلط شده‌است، که البته این مسئله موجب شگفتی نیست. یک چاپگر سه‌بعدی رومیزی ساده کاملاً برای تولید لوازم جانبی جالب و غیرمعمول صحنه شما مناسب است.

attachment.php

اما باز هم، بعضی از مردم با مسائل جدی‌تر برخورد می‌کنند. آیا لباس جالب ساموس که به‌ شکل سه بعدی طراحی شده بود را به‌خاطر دارید؟ و حالا هیو هولدر با چاپگر سه‌بعدی خود لباسی چشمگیرتر تولید کرده‌است: این اثر برای شخصیت گابریل در آخرین سرباز که یک سری رمان گرافیکی از کتاب شکار برای پاداش است طراحی شده‌ است.
در حالی‌که مرد آهنی گزینه مناسب برای طرفداران شخصیت مرد چاپ سه‌بعدی است، هیو در پی شخصیتی باز هم مبهم‌تر بوده‌ است: یک ابرسرباز که به‌لحاظ ژنتیکی اصلاح شده‌‌ است و از آینده آخرالزمان می‌آید. همان‌طور که هیو، که در مدل‌سازی دیجیتال و ساخت شخصیت‌ها دارای تجربه است، در وبلاگ خود توضیح داده‌است اولین بار این ایده در سال 2013 به ذهن او رسید. هیو می‌گوید: "دوستم مرا با هنر شخصی فوق‌العاده با استعداد به‌نام دن لوویسی و پروژه در حال انجام او در آخرین سرباز آشنا کرد ". "ما فکر کردیم جنبه‌های شخصیت او بسیار جالب‌اند و دوستم قصد داشت لباسی براساس یکی از طرح‌های او به‌نام آلیس طراحی کند."
پس از رفتن پیش نویسنده برای کسب اجازه، آن‌ها آن‌چنان برخورد خوب و حمایت‌گرانه‌ای داشتند که هیو مشتاق پیگیری طراحی لباس شد. او توضیح می‌دهد: " و این چنین شد که این ایده آشفته شکل گرفت. از آنجایی‌که او از قبل تصمیم گرفته بود که روی کدام شخصیت می‌خواهد کار کند من مجبور بودم یکی از شخصیت‌ها را انتخاب کنم. چندین شخصیت داستان به‌نظرم برای طراحی و ساخت جالب بودند، اما هیچ کدام مانند گابریل نبودند و فکر کردم نقطه آغاز همین است."

اکنون، همان‌طور که انتظار دارید این کار به یک پروژه ساخت طولانی و دشوار اما در عین حال بسیار رضایت‌بخش تبدیل شده‌است. هیو برنامه آموزشی یا چیز مشابه آن نساخته‌است، اما خوشبختانه برخی از ایده‌های کلی خود در کل فرایند را در وبلاگ خود به‌اشتراک گذاشته است. همان‌طور که توضیح داده‌است، او کار خود را در ابتدا با طراحی کلاه‌خود نمادین لباس شروع کرده‌است.
اگر اولین پاسخ شما به این شکل شروع با شگفتی است که: "آیا هرگز می‌توان کار را از کلاه‌خود آغاز کرد؟!"، حق با شماست. اما برای هیو تمام قسمت برنامه بود. "نمی‌توانستم به قسمت دیگری فکر کنم. این چنین می‌ا‌ندیشیدم که اگر نتوانم از پس این قسمت به‌خوبی برآیم، کار سودی ندارد" و این مسئله نشان‌دهنده اهمیت این موضوع برای هیو است.
اما همان‌گونه که ممکن است شما هم انتظار داشته باشید، چاپ سه‌بعدی کلاه‌خود فقط یک شکل واحد بزرگ نیست. در واقع، هیو مسیر طولانی‌ای برای طراحی هر چه بهتر قسمت‌های مختلف پیمود تا بتواند آن‌ها را به شکل یک کلاه‌خود درآورد. در نهایت، جزئیات بیشتر با استفاده از نوارهای وینیل فیبر کربن اضافه شدند. لبه پیش آمده کلاه با استفاده از پی. ای. تی. جی و یک ویژگی جالب ال. ای. دی ساخته شد.


متن کامل و عکس ها
 

پیوست ها

  • Gabriel 6.jpg
    Gabriel 6.jpg
    89.3 کیلوبایت · بازدیدها: 98

جدیدترین ارسال ها

بالا