پرکاربردترین جک های کابینت آشپزخانه

cafitt13

New Member
پرکاربردترین جک های کابینت آشپزخانه
یکی از پرکاریرد ترین وسیله های موجود در یراق آلات کابینت، انواع جک ها هستند.جک ها انواع مختلفی با قدرت نیوتن های متفاوتی دارند که هر کدام در موارد خاص خود و با توجه به کابینت طراحی شده مورد استفاده قرار می گیرند.
Fittings_cafitt8.jpg

استفاده از جک کابینت چه مزیت هایی دارد؟
· نگهدارنده درب کابینت
· دسترسی آسان و کامل به محتوای داخلی کابینت
· مورد استفاده در درب های بالا بازشو کابینت
· قابلیت توقف در مکان دلخواه
Fittings_cafitt3.jpg

از چه جک هایی برای سایز های مختلف درب کابینت استفاده می شود؟
معمولا برای درب های تا اندازه ۷۰، از جک ۸۰ نيوتن و بالای ۷۰ تا ۱ متر از جک کابينت آشپزخانه ۱۰۰ نيوتن و براي بالای ۱ متر از ۱۲۰ استفاده می گردد البته این نکته هم وجود دارد که برخی از نصابان کابینت برای درب کابینت از 2جک استفاده می کنند که برای 90 درصد درها جک 80 نیوتن مناسب است و لازم نیست از جک هایی با قدرت بالا استفاده کرد .
جک بالابر کابینت
Fittings_cafitt9.jpg

سیستمی بسیار مفید برای استفاده در کابینت های هوایی می باشد که علاوه بر زیبایی که دارند، دیگر لازم نیست با دست کابینت را بگیریم. در استفاده از جک بالابر کاربر با بازکردن درب کابینت یک دید عالی از داخل کابینت دارد و دسترسی کامل به محتویات داخل کابینت را خواهید داشت. این سیستم یک ترکیب کامل از حرکت، طراحی مدرن، نصب و راه اندازی ساده است و به آرامی و بدون هیچ سر و صدایی باز و بسته می شود.
جک اتوبوسی
Fittings_cafitt7.jpg

یکی از پرکاربرد ترین یراق آلات در طراحی و نصب کابینت جک اتوبوسی می باشد که، درب کابینت را همانند اتوبوس های مدرن به سمت بالا و موازی با درب های نصب شده قرار میدهد و یک طراحی شیک و مدرن محسوب می شود و می تواند پیشنهاد بسیاری از طراحان بدلیل داشتن یک طرح مدرن و زیبا باشد.
جک اونتوس HF
از این نوع جک برای باز کردن دو درب کابینت در ارتفاعات بالا استفاده میشود و دیگر نیازی به بالا رفتن و دسترسی به کابینت های بالایی نیست و با این محصول میتوان به راحتی درب هر دو کابینت را باز کرد و کاربر دسترسی لازم به محتویات داخل کابینت را داشته باشد.
Fittings_cafitt5.jpg

Fittings_cafitt10.jpg

مزیت های جک اونتوس HF
1. نصب آسان
2. باز کردن هم زمان دو درب
3. مقاوت و طول عمر بالا
4. دسترسی آسان به محتویات داخل کابینت
5. دسترسی اسان به دستگیره کابینت
6. ابعاد کوچک با کارایی زیاد
7. اشغال نکردن محتویات داخل کابینت
8. استحکام بالا در ابعاد درب های بزرگ
9. سیستم باز و بسته شدن بی سر و صدا به کمک آسان بند
جک پمپی
cafitt-1.jpg

این نوع جک به این دلیل که فضای داخل کابینت را اشغال نمی کند ، در میان عموم به عنوان محصولی پرطرفدار شناخته شده است و با نصبی آسان استقبال بی نظیری را در بین محصولات دیگر به خود اختصاص داده. در هر صورت جک های پمپی جک های بسیار مفیدی هستند که در سهولت استفاده از کابینت آشپزخانه کمک بسیاری به خانم های خانه می کند و از نظر قیمت هم دارای قیمت مناسب و طرح های متنوع هستند.
جک های پمپی با قدرت های مختلفی وجود دارند:
· جک پمپی 80 نیوتن
· جک پمپی100 نیوتن
· جک پمپی120 نیوتن
که هر کدام از انواع جک ها برای مصارف مختلف در طرح های متفاوت قابل استفاده هستند.
Fittings_cafitt-4.jpg

منبع: کافیت
 

جدیدترین ارسال ها

بالا