خوب نکته ای هست که فکر نکنم اینجا جاش باشه ولی باز میگم
ببینید ما باید در ابتدا انواع حرکت ها و منطقشون را بشناسیم بعد بر اساس اون بیایم دوربین رو حرکت بدیم
اینکه دوربین را پرنت کنیم به یه نول آبجکت منطقی داره واسه خودش و این دلیل نمیشه که چون در خیلی از آموزش ها اینو دیدیم این کا رو بکنیم
دوربین وقتی به یه جسم پرنت بشه بر حسب مختصات انکور پوینت اون جسم تاثیر پذیری پیدا میکنه
خیلی از جاها ما میخوایم دوربین بر اساس انکورپوینت(نقطه تاثیر پذیری) خودش تغییرات روش اعمال بشه
پس ذکر استفاده از نول آبجکت به عنوان روشی منحصر به فرد و مفید درست نیست
تکنیکی که دوستان میگن واسه مواردی خوبه که بخوایم دوربین حول یک نقطه خاص بچرخه،توی بحث تخصصی دوربین همون target camera میگن بهش
امیدوارم مساله رو واضح گفته باشم واستون
یه سری تکنیک واسه حرکات دوربین هست که خیلی به نرم شدن کمک میکنه حتما ازش آموزش میسازم و میذارم واستون