پروژه انیمیشنی "روستای ما"

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام دوستان
این تاپیک مربوط به پیشرفت مراحل مجموعه انیمیشنی "روستای ما " هست .
پروژه شش ماه هستش که کلید خورده و توسط تیم انیمیشن بلوط در استان گیلان در حال اجراست .
:rose:

مشاهده پیوست 29543

این یکی از کاراکترهای کار هست که از مراحل طراحی اولیه تا تکسچرینگ رو براتون گذاشتیم .
انشا ا... بزودی توضیحات بیشتری در پست های جدید می ذاریم .

Duck_Woman_01.jpg
 
آخرین ویرایش:

Amin 4D

مدیر انجمن <A href="http://forum.majidonline.com/f
منم با سوروش جان موافقم، اگه میشه توضیحاتی رو در مورد پروژه بزارید. کارتون هم خیلی خوبه، اگه مشکلی نیست در مورد گروه تون هم یه توضیحی بدید.
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
Donkey

سلام وقت همگی بخیر
این یکی دیگه از کاراکترهای این مجموعه هستش که گفتیم برای دوستان بذاریم.
تیم ما فعلا متشکل از 5 نفر هست ولی بزودی و در قسمت بعدی ،اگه خدا بخواد ،چند نفر دیگه از دوستان هم اضافه می شن تا کار زودتر انجام بشه .
این کار در کار گاه هنر سروش ، شعبه استان گیلان (رشت) در حال انجام هست .مراحل پیش تولید کار حدود 4 ماه به طول انجامید و اگه خدا بخواد تا 3 ماه دیگه تمام می شه .
هر قسمت از این کار بین 8 تا 15 دقیقه ،بسته به سوژه داستان ،متغییر خواهد بود و همون طور که از کاراکترها معلوم هست کار تا حد امکان (اگه مسائل دستو پا گیر تلویزیون اجازه بده!!) طنز خواهد بود .
کار دوبلاژ این مجموعه هم با انجمن گویندگان جوان ( گلوری سابق ) خواهد بود که از همین جا از آقای مهرداد رئیسی بخاطر برخورد بسیار صمیمی و همکاریشون (در جشنواره انیمیشن تهران) با ما که باعث افتخار دوبلاژ ایران هستند ، تشکر می کنیم .
http://www.irdub.com/

ممنون از توجه شما

:rose:

Donkey.jpg

منتظر ما باشید !:wink:
 
آخرین ویرایش:

ali_tavanaie

Well-Known Member
خیلی عالیه ، میگم کاش میشد بعد از اتمامش از مشهد بخریمش.
جالبه .
مدلینگ کاراکتر ها خوبه .
اما تکسچرشون ضعیف کار شده .
من فکر کنم علتش اینه که میخوان کار سبک شه ، برای یه انیمیشن ایرانی به نظر من texture هاش خوبه
 

:Mohsen:

کاربر باتجربه
خيلي جالبه
بازم از مراحل كار بزاريد
راستي چقدرقرار داد بستيد؟(طرف دوم قرارداد صدا و سيماست ديگه؟)
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
اخبار جدید

سلام به همگی دوستان
ممنون از توجه شما
محسن جان در جواب سوال شما در مورد قرارداد ،اگه راستش رو بخواید اجازه بیان نداریم :sad: ولی باید بگم که فعلا چند جا اعلام خرید کردن که یکیشون صدا و سیماست .چون کار برای خود کارگاه هنر سروش هست ،حق انتخاب برای فروش داره .
(در ضمن این اطلاعات رو هم قاچاقی و دور از نظر تهیه کننده برای مجید آنلاینی ها می ذاریم ، نکشنمون شانس اوردیم) :D
راستی یادم رفت بود بگم تعداد کاراکترهای کار فعلا 18 تا هست که برای قسمتهای بعدی اگه خدا بخواد تعدادشون بیشتر می شه .
موفق باشید .


Duck_Woman.jpg

منتظر ما باشید :wink:
 

Farrokh

Active Member
کار جالبی باید بشه

منتها اگه توی کادر بندی ایمیج هاتون دقت بیشتری کنید کارتون با کلاس تر جلوه می کنه

موفق باشید
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
سلام دوستان
در مورد این پروژه باید بگم که با مکس کار می شه . رندرهاش با منتال ری هست ، که البته اگه خدا بخواد در قسمت بعدی با VRay رندر می کنیم ، بخاطر اینکه از سایر پلاگین ها به خوبی حمایت می کنه .
انیمیت ها با کراکتر استدیو هست و کلیدها هم تمام دستی . البته در بعضی از انیمیت ها برای بهتر شدن کار و این که دستمون بیاد چطور انیمیت بزنیم ، از روتوسکوپی استفاده کردیم ولی چون انیمیت ها فانتزی هست زیاد کاربردی نداشت .
برای تکسچرینگ از Texture Layer استفاده کردیم .
و غیره...
انشاا... که بزودی کار بیرون میاد .
ممنون از توجه شما
موفق باشید .
:rose:
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
تریلر

اینم یک قسمت کوچک از انیمیشن روستای ما برای بچه های مجید آنلاین




حجم فایل حدود 13مگابایت هست .

موفق باشید ( Mr . Baloot )
:rose:
 
آخرین ویرایش:

:Mohsen:

کاربر باتجربه
بلوط جان حجمشو ميگي چقدره؟
دوست دارم ببينمش
اگه كم باشه ميتونم دانلود كنم
راستي چرا تاپيك اوركلاكو پيش نميبري؟
 

AVGHH

Member
حجم فایل حدود 13مگابایت هست .
13 مگ؟!
درسته منم adsl گرفتم (خواستم بگم منم adsl گرفتم!) ولی محدودیت حجم داره، اگه میتونی حجمشو کم کن، یا اگه صدا داره صداشو بردار حجمش کمتر بشه.
ثواب داره. :wink:
 

ali_tavanaie

Well-Known Member
عالیه ، اما به نظر من چشمای خروسه یک مقدار دورش زیادی برجسته شده ، حرکت جوجه اردکه هم یک مقدار خشکه و انگار انعطاف نداره ، مخصوصاً چشماش
موفق باشی
 

Baloot3D

مسئول بخش سخت افزار سه بعدی
گِله

خوب خوب خوب .
اول جواب دوستامون که دست گلشون درد نکنه انتقاد کردن

amin2001
باحال بود :d
ولی آهنگ به تصویر نمیخونه زیاد
درست میگی امین جان ، والا این کار قاچاقی گذاشته شده و هنوز صداگذاری نشده و این آهنگ پاپیلون هم جهت خالی نبودن عریضه گذاشتیم .


ali_tavanaie
عالیه ، اما به نظر من چشمای خروسه یک مقدار دورش زیادی برجسته شده ، حرکت جوجه اردکه هم یک مقدار خشکه و انگار انعطاف نداره ، مخصوصاً چشماش
موفق باشی

در مورد دور چشمای خروس باید بگم ابتدا اون چین و چروک ها رو نداشت و مدل ساده تر بود ، ما احساس کردیم اینجوری بهتره ( سلیقه دیگه :D )
اما در مورد حرکت جوجه اردکه ، حق باشماست شاید بگی چرا اینجوری می پره و راه میره
(توضیح : کله جوجه اردکه ما گنده و سنگینی سرش باعث تلو تلو خوردنش به اینور رو اونور میشه ان شاالله کل انیمیت آماده شد دیدی نظرت عوض بشه ، ولی من قضیه خشک بودن انیمیت چشمش رو نفهمیدم ؟ !! )

و اما شکایتم .
من این انیمیشن رو 15 روز پیش گذاشتم
تا به الانم هم 10 نفر دانلودش کردن( با اون که حجمش 13mb بود ) که تنها فقط 2 نفر از دوستان خوب نظر دادن
( نمی خوام کار کسی رو نقد کنم فقط مثال هستش)بعضی وقتها، بعضی تاپیکها رو می بینم که کاربر فقط یک اسکچ زده و هنوز طرح اصلی زده نشده و هنوز چند ساعتی هم از افتتاح اون تاپیک نگذشته ، با کمال تعجب میام می بینم که تاپیک به صفحه 3 هم رسیده . و کلی تشکر هم زیرش ....

این رو میدونم که نمونه کارهای انیمیشن خیلی کم گذاشته میشه ( نسبت به سایر نمونه ها ) بخصوص انیمیشن تولید ایران .
یعنی اینقدر کار ضعیف و بی ارزش بوده که کسی که حتی دانلودش کرده نخواسته نظر بده ، یا یه امتیاز بد بده ؟
دوستمون AVGHH جان بابت حجم بالاش گفتن راستش من این رفلکت دوستان رو دیدم ، دست و دلم برای پایین آوردن حجمش . . .

از خیلی ها انتظار نداشتم

مجید آنلاین یک سایت گرافیکی خوب برای پیشرفت هر فرد در گرافیکه ( بین کاربر ها تبعیض قائل نشیم )

با تشکر ( Mr . Baloot )
 

animations

Active Member
ممنون baloot3D جان که یه مقدار از کار رو نشون دادین. موضوع تبعیض نیست...
من جزو کسانی بودم که تا دیدمش، دانلود کردم. ولی فکر کردم اگه نظر بدم بگی کار خودش کجاست که اینطوری می گه؟! :neutral:


در مورد ظاهر کاراکترها، به نظر من طراحی کاراکتر و مدلسازی حیوونها خوبه. لااقل برای این کار جواب داده... اما متاسفانه دختره کاملا ضعف طراح و سلیقه یه کارفرمای ایرانی رو نشون می ده.

رنگبندی و کانسپت و بک گراند هم شاید سلیقه ای باشه... فقط اینو بگم که برای اینکه کار تخت و استودیویی به نظر نیاد باید رنگها هر چی به افق نزدیک می شن کدرتر بشن.

متاسفانه حرکت علفهای بک گراند جواب نداده. سایه هاش گاهی بدجور چشمک می زنن. اونقدر که بار اول و دوم هم مشخصه... با اینکه برای حرکتشون خیلی زحمت کشیدین، ولی بهتر بود حذفش می کردین...



اما در مورد حرکت کاراکترها...

حرکت دختره خوب شروع می شه، ولی خوب تموم نمی شه. آخرش دست چپش خیلی اسلوموشن می شه و کمرش بدون در نظر گرفتن نقطه ثقلش خم می شه.

حرکت خروسه عالیه... جدا حرکت پیچیده خوبی درآوردین. تقریبا نقصی توش نیست. واقعا آفرین داره...

راه رفتن جوجه زرده هم خوبه، اما جهش های جوجه بنفشه اسلوموشنه. یه اشتباهی هم توی جهت سرش هست. وقتی روی هواست، قبل از اینکه پاش بخوره زمین، سرش باید رو به عقب باشه، نه جلو.
بعد که پاش می رسه به زمین، سرش از عقب باید به جلو پرت بشه، و توی جهش بعدیش، باز باید سرش مقداری به عقب متمایل بشه.
موقع سکندری خوردن، سرش کاملا باید برعکس اینی باشه که گذاشتین.

راجع به حرکت چشمها یه نکته ای هست که باعث می شه کار طبیعی تر بشه. وقتی سر کاراکتر در حین یه حرکت سریع به جلو خم شده، حتما چشمهاش رو ببندید. :wink:
اینجا وقتی خروسه روی زمین کشیده می شد باید چشمهاش بسته می بود. جوجه بنفشه موقع جهش، هر وقت پاش به زمین می رسید و سرش به جلو می افتاد باید چشمهاش کاملا بسته می شد.


البته این قسمت کار بسته شده و گفتن این چیزها الان بی فایده ست. ولی با در نظر گرفتن اینکه یه گروه کوچیک روی این پروژه کار کرده باید بگم موفق بودین و حرکتها رو واقعا عالی درآوردین. مخصوصا خروسه رو...
فقط پیشنهاد می کنم توی رندرهای بعدی با کسی که رنگ شناسیش بهتره مشورت کنین.


موفق باشید دوست عزیز
 

جدیدترین ارسال ها

بالا