ممنون baloot3D جان که یه مقدار از کار رو نشون دادین. موضوع تبعیض نیست...
من جزو کسانی بودم که تا دیدمش، دانلود کردم. ولی فکر کردم اگه نظر بدم بگی کار خودش کجاست که اینطوری می گه؟!
در مورد ظاهر کاراکترها، به نظر من طراحی کاراکتر و مدلسازی حیوونها خوبه. لااقل برای این کار جواب داده... اما متاسفانه دختره کاملا ضعف طراح و سلیقه یه کارفرمای ایرانی رو نشون می ده.
رنگبندی و کانسپت و بک گراند هم شاید سلیقه ای باشه... فقط اینو بگم که برای اینکه کار تخت و استودیویی به نظر نیاد باید رنگها هر چی به افق نزدیک می شن کدرتر بشن.
متاسفانه حرکت علفهای بک گراند جواب نداده. سایه هاش گاهی بدجور چشمک می زنن. اونقدر که بار اول و دوم هم مشخصه... با اینکه برای حرکتشون خیلی زحمت کشیدین، ولی بهتر بود حذفش می کردین...
اما در مورد حرکت کاراکترها...
حرکت دختره خوب شروع می شه، ولی خوب تموم نمی شه. آخرش دست چپش خیلی اسلوموشن می شه و کمرش بدون در نظر گرفتن نقطه ثقلش خم می شه.
حرکت خروسه عالیه... جدا حرکت پیچیده خوبی درآوردین. تقریبا نقصی توش نیست. واقعا آفرین داره...
راه رفتن جوجه زرده هم خوبه، اما جهش های جوجه بنفشه اسلوموشنه. یه اشتباهی هم توی جهت سرش هست. وقتی روی هواست، قبل از اینکه پاش بخوره زمین، سرش باید رو به عقب باشه، نه جلو.
بعد که پاش می رسه به زمین، سرش از عقب باید به جلو پرت بشه، و توی جهش بعدیش، باز باید سرش مقداری به عقب متمایل بشه.
موقع سکندری خوردن، سرش کاملا باید برعکس اینی باشه که گذاشتین.
راجع به حرکت چشمها یه نکته ای هست که باعث می شه کار طبیعی تر بشه. وقتی سر کاراکتر در حین یه حرکت سریع به جلو خم شده، حتما چشمهاش رو ببندید.
اینجا وقتی خروسه روی زمین کشیده می شد باید چشمهاش بسته می بود. جوجه بنفشه موقع جهش، هر وقت پاش به زمین می رسید و سرش به جلو می افتاد باید چشمهاش کاملا بسته می شد.
البته این قسمت کار بسته شده و گفتن این چیزها الان بی فایده ست. ولی با در نظر گرفتن اینکه یه گروه کوچیک روی این پروژه کار کرده باید بگم موفق بودین و حرکتها رو واقعا عالی درآوردین. مخصوصا خروسه رو...
فقط پیشنهاد می کنم توی رندرهای بعدی با کسی که رنگ شناسیش بهتره مشورت کنین.
موفق باشید دوست عزیز