راحت ترین روش مهاجرت به کانادا

ofoghint

New Member
این روز ها شرایط طوری شده که اکثر افراد یا دارن واسه مهاجرت اقدام می کنن یا دسته کم بدشون نمیاد که مهاجرت کنن البته افرادی هم هستن که اصلا به این موضوع فکر نمی کنن و خب تعدادشون هم کم نیست. اما توی این موضوع روی صحبتمون با اون دسته از افرادی هست که به فکر مهاجرت هستن.
امروز می خوام یک سری توضیحات درباره مهاجرت به کانادا بدم و اطلاعاتی که در این حوزه دارم و با شما به اشتراک بزارم. ولی ابتدا اجازه بدید که یک معرفی کوتاه از مجموعه خودمون و کاری که انجام میدیم داشته باشم تا بهتر بتونید به اطلاعاتی که قراره واستون بنویسم اعتماد کنید :)
اسم مجموعه ما گروه مهاجرتی افق ماندگار هست که دفتر مرکزی اون داخل شهر مشهد واقع شده و خدمات متنوعی در خصوص مهاجرت به خصوص به مقصد کانادا ارائه می کنیم. از خدمات اصلی ما هم میشه به اخذ ویزای توریستی کانادا و ویزای تحصیلی کانادا و ویزای کاری کانادا اشاره کرد. راستی مشاوره مهاجرت هم داریم که می تونید به صورت رایگان ازش استفاده کنید و لازمه اش اینه که وارد سایتمون بشید و از قسمت چت آنلاین اقدام کنید. تازه ممکنه وقتی وارد چت بشید خود من پاسخگو شما باشم :)) اگر هم سوالتون تخصصی تر باشه به کارشناسان ارشد مجموعه ارجاعتون میدیم تا پاسخ بهتری برای سوالتون بگیرید.
خب از این موارد بگذریم و بریم سراغ سوال و موضوع اصلی یعنی مهاجرت به کانادا
مهاجرت به کانادا
کشور کانادا یکی از مهاجر پذیر ترین کشور های دنیاست که طیف وسیعی از افراد با ملیت های مختلف را در خود جا داده است و شرایط خیلی خوبی برای مهاجرت داره. اکثر مراجعین ما کشور کانادا رو برای مهاجرت یک مقصد خیلی سخت با شرایط خیلی ویژه می دونن و بابت همین در ابتدا که اسم کانادا رو به عنوان یک پیشنهاد برای مهاجرت می شنوند کمی از اقدام می ترسند. اما واقعیت این است که کانادا یکی از بهترین مقصد های مهاجرتی برای ما ایرانیان محسوب میشه و شرایط خیلی خاصی برای ما در نظر گرفته از اصلی ترین دلایلی که در حال حاضر کانادا رو به بهترین مقصد مهاجرتی برای ما تبدیل کرده میشه به تبدیل ویزای توریستی به ویزای کاری کانادا برای ایرانیان اشاره کرد که در ادامه درباره اون بیشتر توضیح میدم.
تبدیل ویزای توریستی کانادا به کاری کانادا برای یا قانون ایرانیان 2023 کانادا
قانون ایرانیان یا پابلیک پالیسی ایرانیان کانادا که با عنوان ایران 2023 کانادا هم شناخته میشه یکی از روش های مهاجرتی به کانادا برای ایرانیان می باشد که به واسطه اون شما می توانید با کمترین هزینه به کشور کانادا مهاجرت کنید. اگر بخواهیم خیلی خلاصه این قانون رو تعریف کنیم این طور میشه گفت که قانون ایران 2023 کانادا این طور می باشد که شما با هر روش قانونی که وارد خاک کانادا شوید امکان دریافت ویزای کار باز کانادا را دارید ( ویزای کار باز کانادا به این معنی است که امکان کار در هر جایی را دارید ) که خب کم هزینه ترین روش هم برای ورود قانونی به این کشور اخذ ویزای توریستی کانادا هستش که شمارو می تونه خیلی راحت به کانادا برسونه
حالا بریم چندتا از سوالات پر تکرار درباره مهاجرت به کانادا جواب بدیم
آیا برای مهاجرت به کانادا حتما باید مدرک زبان داشته باشیم ؟
- خیر ، بعضی از روش های مهاجرتی کانادا هستند که نیازی به مدرک زبان ندارن و جامعه فارسی زبان زیادی هم در کانادا وجود داره اما به شما توصیه می کنیم که حتما قبل از مهاجرت به کانادا مهارت های زبان خودتون و تقویت کنید.
آیا برای مهاجرت به کانادا حتما باید وکیل داشته باشم ؟
- خیر ، هیچ الزامی برای داشتن وکیل نیست و شما خودتون هم میتونید برای این موضوع اقدام کنید. اما به این نکته توجه کنید که داشتن تجربه و مهارت کافی در نحوه پرکردن پرونده تاثیر بسیار زیادی در تایید درخواست ویزای شما دارد پس به شما پیشنهاد می کنیم از یک وکیل مهاجرت به کانادا متخصص قبل از هر اقدامی مشورت بگیرید.
برای مهاجرت به کانادا حتما باید دعوت نامه داشت ؟
- الزامی برای داشتن دعوت نامه وجود ندارد اما داشتن دعوت نامه کانادا شانس ویزای شما را به مراتب افزایش می دهد.
برای مهاجرت به کانادا حتما به مدرک تحصیلی نیاز داریم ؟
- برای مهاجرت به کانادا روش های متنوعی از جمله اخذ ویزای تحصیلی کانادا وجود دارد. اما روش هایی نیز وجود دارد که وابسطه به شرایط شما ممکن است هیچ مدرک تحصیلی از شما درخواست نشود.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا