پرسش و پاسخ مایا

cs_mohsen

Member
استخوان بندی کاراکتر انسان

بهترین شکل استخوان بندی ؟
طوری که در هنگام انیمیت هیچ مشکلی پیش نیاد با همون ابزار جوین و Ik ها ...
منظورم فقط شکل و طرز قرار گرفتن اونا در کاراکتر هست (انسان)
مثلا در قسمت زانو چند تعداد و به چه حالت استفاده بشه تا زانو خیلی طبیعی خم بشه طبیعی نه از نظر انیمیت از نظر مدل کاراکتر مثل نازک شدن زانو که میشه قطر یه پارچه یا ...

ممنون
 

pouyaz123

Member
baraye zanoo ye joint kafiye..age bekhay zanoot mogheye kham shodan DEFORM nashe bayad dar kenare SMOOTH BINDING az BLEND SHAPE va CLUSTER ham estefade kony ke nemishe inja khoob tozih dad.
kolan rigging e khoob kardan kheily kare asab khoord kony hast
good luck
 

cs_mohsen

Member
pouyaz123 گفت:
baraye zanoo ye joint kafiye..age bekhay zanoot mogheye kham shodan DEFORM nashe bayad dar kenare SMOOTH BINDING az BLEND SHAPE va CLUSTER ham estefade kony ke nemishe inja khoob tozih dad.
kolan rigging e khoob kardan kheily kare asab khoord kony hast
good luck

ممنون
ردیف شد فول

بارون هم حل شد
 
آخرین ویرایش:

aram145

New Member
corel گفت:
با سلام

دوستان ببخشید که من وقتی می یام داخل فاروم، یه ریز می نویسم.

عرض کنم که سیستم من با مایا یه مشکلی داره یا شایدم مایا با سیستم من یه مشکلی داره.

و اون اینکه گاهی که مثلا محیط Hypershade رو دوبار باز و بسته می کنم یا گاهی موقع استفاده از محیط visor

سیستم یه ارور بهم می ده که با ok کردن اون، ارور دوم هم ظاهر می شه و هیچی دیگه، مایا بسته می شه.

عکس ارور ها رو می ذارم اینجا ببینم کسی کمکی می تونه بهم بکنه:

maya_error1.JPG



maya_error2.JPG

در مورد اولی من یکی دو باری که با اون مواجه شدم متوجه شدم یک سری face با فضای صفر در کار من وجود داره یا محل vertex ها به نوعی قرار داره که که امکان آنالیز یا در واقع انتگرال گیری سه گانه در آنها صفر شده وارد نوع چهارم شده
حالا نمودونم تا چه حد ایم موضوع درباره کارت صحت داره
موفق باشی.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا