پاسخگويي به سوالات اي اس پي

saman_itc گفت:
میشه یه توضیع کوچلو برای راه اندازی \سرویس های isp بفرمایید
دوست عزیز تا هرجا مشکل ISP داشتی من در خدمتم.
کار با روتور با شما نیست بلکه با نرم افزارهایی مثل NTTacPlus است.شما می توانید NTTacPlus را طوری تنظیم کنید که اطلاعات را در یک Database ذخیره کند.این دیتابیس ویژگی هایی از نظر فیلدها دارد که کمی با چیزی که ما پذیرفته ایم فرق دارد.برای مثال در حالت نرمال شما در یک ردیف نام کاربری،پسورد و .... را خواهید داشت.ولی در NTTacPlus در یک آیتم نام کاربری و در آیتم دیگر پسورد و ... را مشاهده می کنید.کار با این دیتابیس همان طور که گفته شد کاملا شبیه به کار با دیتابیس های معمولی است.می تواند sql server باشد یا mysql یا access یا oracle یا .... که در NTTacPlus تعیین می شود.پیشنهاد می کنیم از Access استفاده کنید.چون حجم وسیعی نیست و به ندرت حجم بیشتر از 3 مگابایت می شود.
برای برنامه نویسی بخش Reporting کاربرها در خدمت هستم.یک سیستم بسیار عالی با امکان واگذاری ریسلر و بخش کردن میزان زمان کارت کاربران ریسلر می توانند دوباره آن را به زمان های کوتاه تر بفروشند.
تمام امکانات تحت وب است.
همچنین این سیستم User Generator هم دارد.همزمان 1000 یوزر بسازید.
و ....
که جای تبلیغات نیست.
[email protected]
 
از این دوستی که گفته بود به سوالات پاسه بده هیچ خبری نیست. من سعی می کنم تا اونجای که می تونم و وقت اجازه می ده به سوالات بی پاسخ جواب بدم.

سوال یک دوستمون در مورد فایل ورد بود که من کاربردو اونو نفهمیدم که اگه بیشتر توضیح بدن شاید بتونم کمکشون کنم ولی در کل با اضافه کردن یه هدر تو Asp می تونید فایل ورد اکسل یا یک سری چیزای دیگه رو درست کنید و احتمالا در کل منظورشون فایلهای متنی باشه که اونم فرق داره لطفا مشخص تر توضیح بدن و بگن برای چه کاری می خوان.
 
- برای آپلود کردن روی سرور هم نرم افزار aspupload به شما یک آبجکت می ده که با آون می تونید این کار رو خیلی ساده انجام دهید مستنداتش هم روی سایت اصلیش هست که اگه باهاش مشکل داشتید بگید که من بیشتر براتون توضیح بدم.

- دوست دیگمون در مورد راه اندازی ISP سوال کرده بودند که خیلی کلی بود و اگه میشه بیشتر توضیح بدن. و اگر که منظورتون همون سوالی بود که اون یکی دوستمون جواب داده بود. خوب بله نرم افزاری به اسم NTTacPlus است که چون از ODBC استفاده می کنه می تونه به راحتی برای بیشتر بانکهای اطلاعاتی تنظیم بشه ولی بر خلاف گفته دوستمون Access پیشنهاد نمیشه چون بعد از مدتی نرم افزار شما بسیار کند میشه مخصوصا اگه گزارش تحت وب داشته باشید که کارتون ساختست. البته NTTacPlus نرم افزار بسیار ساده ای و در صورتی که می خواهید پول خرج کنید نرم افزارهای دیگه ای مثل ISPUtil پیشنهاد می شه البته ااینا در صورتیه که سرورتون ویندوز باشه. و اگه می خواهید از لینوکس و هم خانوادهایش استفاده کنید به نظر شخصی من IBsng خیلی عالیه. امکانات SMS و VOIP و ... رو هم داره.
 
- در مورد سوال دوست دیگمون برای اینکه اطلاعاتش تو بانک اطلاعاتیش دری وری میشه به احتمال زیاد اینکودیگ فایلهاتون مشکل داره کی سعی کنید اونها رو برای UTF-8 و در صورتی که بازم مشکل د اشت windows-1256 رو که عربیه امتحان کنید.
البته ممکنه مشکلات دیگه ای هم وجود داشته باشه مثل: موقع نصب SQL اینکودیگ اشتباهی رو براش انتخاب کرده باشید و ...
که اگر باز هم مشکل داشتید بیشتر توضیح بدید تا بدونیم کجای کارتون مشکل داره.

- سوال دوست دیگمون در مورد حلقه رو واضح نفهمیدم. ولی شما اطلاعات درون فرم رو باید با action درون تگ فرم بفرستید نه اینکه لینک بزارید. و چک باکستون چون درون حلقه قرار داره اطلاعاتشو باید توی فایل مقصدتون توسط دستور split توی یک آرایه بزارید که اونو می تونید بعدا توسط یک حلقه دیگه دوباره یکی یکی خوند و استفاده کرد. و فرم هم حتمی رو متد POST بزارید نه GET.

- سوال دوست دیگمون در مورد کامپونت برای ساخت ایمیل باید عرض کنم که این یک چیز مشخص نیست چون هر نرم افزار وب میل می تونه روش خودشو داشته باشه که به داکیومنت خود اون نرم افزار باید مراجعه کنید. مثلا شاید یکی خیلی ساده فقط تحت دیتا بیس کار کنه ولی یکی دیگه یک وب سرویس با XML باشه.

- دوست دیگمون هم مشکلش با Error Handel چیه لطفا توضیح بدید.

- ساعت سیستم رو می تونیم با ASP یا Java Script به شمسی تغییر بدیم که اونم یه دوست دیگمون میگه تو سایتش گذاشته.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا