پارتیشن شفاف اداری

decortaav

New Member
مزیت‌های پارتیشن شفاف اداری
  • طراحی منحصر به فرد نسبت به پارتیشن‌های دیگر
  • طراحی انعطاف‌پذیر و قابل استفاده در مختلف و به صورت تک‌جداره و دوجداره
  • امکان استفاده از شیشه‌های 8، 10 و 12 میلی متری
  • قابلیت نصب سریع و آسان
  • امکان استفاده از انواع شیشه طرح دار
پارتیشن شفاف اداری آلومینیوم استیل
این نوع پارتیشن دارای فریم آلومینیوم متراکم بوده و از شیشه‌های دوجداره یا تک جداره استفاده می‌شود.

پارتیشن شیشه‌ای فریم لس
جنس پروفیل‌ها از آلومینیوم است و استحکام آن هم برای نگه داشتن وزن شیشه سکوریت کافی است. همچنین این جنس مقاومت بالایی در مقابل خوردگی دارد همچنین می‌توان عنوان یک راهکار استاندارد از یک پروفیل گیره 35 در 30 میلی‌متری برای فیکس کردن لبه بالایی و از یک پروفیل Uشکل 15 در 15 میلی‌متری برای فیکس کردن لبه پایین شیشه استفاده نمود.

راهکار دیگر این است که از یک گیره پروفیل 35 در 40 میلی‌متری یا گیره پروفیل 70 در 39 برای لبه پایینی پارتیشن شفاف اداری استفاده کرد. سطح پروفیل‌ها هم معمولا با رنگ‌های RAL پوشیده شده است.

یراق‌های ثابت هم به کمک پروفیل‌های اسلیم که ضخامت کمتری نسبت به پروفایل‌های استاندارد دارند، راحتی و روح پذیری بیشتری را در محیط ایجاد می‌کنند.

پارتیشن شیشه‌ای و استیل
پارتیشن شفاف اداری با فریم استیل هم ساختار جالب و منحصر به فردی داشته و جلوه خوبی هم به محیط می‌دهد. پارتیشن شفاف اداری با فریم استیل به خاطر زیبایی و ظاهر منحصر به فردشان معمولا طرفداران بیشتری هم دارند. این نوع پارتیشن دوام و طول عمر بیشتر هم داشته و برای مدت بیشتری بدون مشکل قابل استفاده است.

پارتیشن شفاف اداری با شیشه رنگی
در انواع پارتیشن شفاف اداری می‌توانید از شیشه رنگی هم استفاده کنید. این نوع پارتیشن زیبایی و جذابیت بالایی دارد و به بهبود روحیه و انرژی حاکم در فضا کمک می‌کند. در تولید و ساخت این نوع پارتیشن می‌توان از انواع شیشه رنگی ساده یا طرح‌دار استفاده کرد.

استفاده از رنگ‌ها در طراحی دکوراسیون تاثیر زیادی روی ایجاد روحیه در افراد دارد. شیشه‌های رنگ هم از این قاعده مستثننی نیستند و می‌توانند باعث زیباسازی بیشتر فضا شوند.

در این نوع پارتیشن می‌توان از انواع قاب فریم‌لس یا فریم دار استفاده نمود.

پارتیشن شفاف اداری متحرک
پارتیشن شفاف اداری متحرک معمولا طوری ساخته می‌شود که وزن کمتری داشته و بتواند به راحتی جا به جا شود. این نوع پارتیشن با قابلیت جا به جایی که دارد، این اطمینان را به افراد می‌دهد که هر وقت که بخواهند می‌توانند آن را جا به جا کنند و در تغییر دکوراسیون روی تغییر جای این پارتیشن هم حساب نمایند.

پارتیشن شفاف اداری دوجداره
استفاده از پارتیشن شیشه‌ای دوجداره در مکان‌هایی که آلودگی صوتی زیادی دارند، بسیار مفید و کاربردی است. پارتیشن شفاف اداری دوجداره باری ایجاد آسایش و آرامش بیشتر برای کارمندان بسیار مفید است. و کمک می‌کند تا افراد بتوانند بدون مزاحمت به کارهای‌شان بپردازند. این نوع پارتیشن همچنین از هدررفت انرژی گرمایی و برودتی هم جلوگیری می‌کند. ئ برای ثابت نگه داشتن دما کمک زیادی می‌کند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا