AREF
مدیر انجمن های <A href="http://forum.majidonline.c
سلام.
این کار پائیز دوست داشتنی رو که یادتونه! تقریبا 1 سال پیش بود زده بودم که به بخش Editor's Showcase - 3D سایت cgsocity راه پیدا کرده بود.
ناشر مجله باهام تماس گرفت و ازم خواست که برای مجله
Digital Mayhem 3D Landscape Techniques کارو با ابعاد بزرگتر رندر بگیرم.
منم دیتیل کارو تقریبا 2 برابر کردم.
سعی داشتم برای اینکار آموزش بسازم اما حس دوباره ساختنش رو ندارم.به جزئیات دقت کنین به حرفم میرسین.
ساختمون - محیط اطراف پیاده رو تیر چراغ برق همه و همه مدل شدن
دیتل های خاص کار ترگ زیر صندلی - مو و ریش کاراکتر - تیربرق - و برگ روی زمین هست. برگ روی زمین گریم رو درآورد.
اون موقع forest pack بلد نبودم با موجود فوق بیشعور multiscatter دست و پنجه نرم کردم.آخرش هم برگهای نزدیک چون توی زمین میرفت با دست کپی کردم!
تقریبا 200 تا متریال فعال داره کار.همه هم شیدر سازی شده.
چون برای چاپ توی مجله بود سایز رندر بزرگه و 60 ساعت طول کشید!
امیدوارم از کار لذت ببرید.
این کار پائیز دوست داشتنی رو که یادتونه! تقریبا 1 سال پیش بود زده بودم که به بخش Editor's Showcase - 3D سایت cgsocity راه پیدا کرده بود.
ناشر مجله باهام تماس گرفت و ازم خواست که برای مجله
Digital Mayhem 3D Landscape Techniques کارو با ابعاد بزرگتر رندر بگیرم.
منم دیتیل کارو تقریبا 2 برابر کردم.
سعی داشتم برای اینکار آموزش بسازم اما حس دوباره ساختنش رو ندارم.به جزئیات دقت کنین به حرفم میرسین.
ساختمون - محیط اطراف پیاده رو تیر چراغ برق همه و همه مدل شدن
دیتل های خاص کار ترگ زیر صندلی - مو و ریش کاراکتر - تیربرق - و برگ روی زمین هست. برگ روی زمین گریم رو درآورد.
اون موقع forest pack بلد نبودم با موجود فوق بیشعور multiscatter دست و پنجه نرم کردم.آخرش هم برگهای نزدیک چون توی زمین میرفت با دست کپی کردم!
تقریبا 200 تا متریال فعال داره کار.همه هم شیدر سازی شده.
چون برای چاپ توی مجله بود سایز رندر بزرگه و 60 ساعت طول کشید!
امیدوارم از کار لذت ببرید.