يک ايده کاري

amirlol

Well-Known Member
بنده در طول اين مدت که عضو اين سایت بودم شاهد تلاش هاي بسياري از دوستان در جهت در اختيار نهادن دانش و کسب علم و فن آوري بودم و البته برخي از دوستان چون مبتدي بودند در هنگام سئوال پرسيدن به علت اينکه همت نمي کردند که خودشان کمي مطالعه کنند بعضا دوستان پيشرفته تر خرده مي گرفتند و درخواست اين رو داشتند که دوستان مبتدي تر کمي مطالعه داشته باشند و سپس در بحث ها شرکت نماييند .

بهر حال دوستاني که اينجا هستند و زحمت کشيدند و دانش و فن آوري آموختند به علت ذيق وقت نمي تونند تمام وقت خودشان رو وقف در اختيار قرار دادن اطلاعاتشون به ديگران کنند . به هر حال زماني رو صرف به روز آوري و کسب دانش نمودند البته اين سخن رو نمي شه که فراموش کرد که بزرگوارترين مردمان کساني هستند که علم خود را به ديگران بياموزند .

در جهت اين امر و تحقق آرمان با ارزش آموزش و تشکيل گروهي از افراد کوشا و تربيت برنامه نويسان
اين ايده در ذهن من شکل گرفت که ما مي تونيم با انتخاب افرادي که صلاحيت و شايستگي ها لازم رو دارند
اقدام به تشکيل فهرست اطلاعاتي نماييم که نام و مشخصات و رزومه کاري اين افراد در آن قيد شده باشد و بتوانيم
با پشوانه همديگر اقدام به جذب پروژه هاي نرم افزاري به عنوان کار دوم نماييم و از طرفي اين تيم مي تونه به افرادي که نيازمند يادگيري هستند آموزش بده ( البته با اخذ هزينه)

و افرادي نيز که آموزش مي بينند در صورت رضايت اساتيد تيم مي تونند به تيم ملحق بشند .

همه موارد بالا تا حدودي توسط من سنجيده شده اند و البته جزييات زياده
اما به طور کلي عرض کنم که اين کار مي تونه به عنوان يک شغل دوم شما باشه و بعدا اگر جواب داد مي تونه به عنوان شغل اول هم تبديل بشه .

در کل هم بايد بگم که من هيچ تيمي ندارم و منظورم از تيم کساني هستند که مي خواهند دور هم جمع بشند که يا منم مي تونم توي اين تيم باشم يا نمي تونم

خواهشمند است کساني که تا حدودي هم موافق هستند با درج آدرس پست الکترونيکي خودشون و هم اطلاع دادن به من به نحوی حالا یا SMS و یا هر نوعی دیگر , نظر خودشون رو ابراز دارند کساني هم که مخالف هستند نظري ندند که معلوم بشه مخالفند و کساني هم که يه جور نظر ديگه دارند بنويسند و توضيح بدند تا در نهايت به يک Bussines plan درست و حسابي برسيم .
 
  • Like
Reactions: MDP

MDP

Well-Known Member
فکر جالبیه!

من هستم.روی من حساب کن امیر جان!
 

amirlol

Well-Known Member
مسعود (مسوت) جون
روی تو همیشه مثل ماشین حساب حساب می کنم !!!

تو که خودمی رفیق
 
  • Like
Reactions: MDP

m_ziba

Member
یک چیزی رو من اینجا متذکر بشم،
در مورد این که من (یا دیگر دوستان) در جواب خیلی از پرسش های مبتدیان بهشون می گیم که بهتره برین مطالعه کنید بعد اگه مشکل داشتین سوال کنید، این نیست که ما مثلاً زورمون می یاد به سوال یه نفر مبتدی جواب بدیم؛ مساله ای که هست اینه که اغلب این سوالات خیلی کلیه.
مثلاً بسیار سوال شده که من یک سایت باید طراحی کنم که قراره به پایگاه داده وصل بشه. باید چی کار کنم؟

خوب این کاربر اصلاً نمی دونه DataBase چی هست؟ چطور می شه باهاش کار کرد؟ و مهم تر چطور در برنامه بهش وصل شد؟

اگه بخوایم به این سوال پاسخ بدیم باید یه طومار بنویسیم. که طومارهای این چنین رو قبلاً بهتر از ماها نوشته اند و در قالب کتاب های آموزشی مفید یا EBook روی وب ارائه کرده اند.
چه بهتر که کاربر بره اونا رو بخونه به جای این که ما اینجا کار تکراری (و ناقص) انجام بدیم و براش بگیم.

من خودم یه وقتی مبتدی بودم و همین کار رو کردم و ضرر نکردم.

کاری که ما اینجا در انجمن انجام می دیم اینه مشکلاتی که کاربران در حین برنامه نویسی بهش برخورد می کنند رو سعی کنیم برطرف کنیم.
 

amirlol

Well-Known Member
خوب حرف منم همینه ولی کلی تر !!!


ولی ممنون از نظرتون
 

جدیدترین ارسال ها

بالا