ببین من دو سه بار اینجوری کارکردم نتیجه داده: اول بشین واسه خودت روی کاغذ تمام خوبی های اون خدماتی که ارائه میدی رو به ترتیب بنویس، این فکرتو باز میکنه، بعد ببین با چه جمله ای میتونی اون حس رو برسونی و مشتری رو جذب کنی این میشه تیترت (اسم سایتت تیتر نیست)، بعد که جمله ات کاملا در اومد بشین ببین چطوری میتونی اون مفهوم رو با زبان تصویر برسونی، اینجوری اگه کار کنی تکنیکت میشه وسیله رسوندن اون پیغامی که دوست داری مشتری بگیره، نه اینکه تکنیکت بشه همه کارت. خیلی این حرف منو جدی بگیر، برو چند تا مجله خارجی بکیر تبلیغاشو نگاه کن ببینی منظورم دقیقاً چیه.