دوست عزیز آخه به این سادگی نیست که بشه سریع گفت. باید بتونید اول مفصل بسازید، بعد مفصل رو طبق حرکتی که مد نظرتون هست داخل (یا بیرون) مش قرار می دید و بعد از Skin برای نسبت دادن حرکت مفاصل به مش استفاده می کنید. همه ی اینا کلی توضیح و دستور داره
اقا قربونت حالا که رحمت کشیدی جواب منم بده
من یه باکس دارم با 8 تا ورتکس ، اول اینکه با ایجاد مفصل میتونم یه ادج دو پوینتی رو بصورت منحنی نرم تا کنم ؟؟ یا باید حتما بین دو پوینت ورتکس داشته باشم ؟؟ ( شیئ هم پلی هست )
و اینکه چجوری میشه متریال رو روی سطح یه جعبه که گذاشتیم فیکس کرد که با تغییر ابعاد و انحناء جعبه متریال هم از اون پیروی کنه ؟؟ الان باکس رو به پلی تبدیل کردم و به هر پلگان یه آبجکت دادمتا یه حدی که انحناء میدم خوبه ولی از یه مقداری که بیشتر میشه متریالها تو هم میرن
جون تو الان سه روزه گیر اینم ( اینترنت پرسرعت هم نداریم بریم آموزش آپ کنیم

، پول نداریم رم بخریم ! ، غذا میخوریم گشنه نشیم !! خلاصه هزار تا بدبختی ...

)