يه سوال حياتي !!!كمك كمك كمك

yahoocd

Member
سلام به تمامي دوستان

مي خواستم بدونم آيا ميشه توي stage يك فابل اجرايي (EXE) گذاشت ؟
اكه جواب مثبته چه جوري ؟
ممنونم .
 

mojtaba1339

Active Member
فایل اجرایی در محیط ویندوز اجراییه نه تو محیط کارت. اگر هم از طریق ویندوز باز شه دیگه کنترلی از جانب شما روش نیست.
 
بالا