PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
ميامی - شركت ياهو به منظور آسان*تر نمودن پلاتفرم ميزبان تجارت الكترونيك خود برای كارهای كوچك آنرا دوباره اصلاح می*كند تا ذخاير آن*لاين را بهتر اداره نمايد.
ياهو با معرفی دو "ويزارد" جديد به منظور طراحی ذخاير و اضافه نمودن اطلاعات فهرست موجود، درصدد آشكاری نخستين مرحله پروژه می*باشد. نماينده ياهو گفت، راهنماهای خودكار دارای خصوصيات رابط كاربر intuitive، قالب طرح*ها و منوهايی هستند كه پيچيدگی برنامه*ای را از كاربران پنهان می*كنند.
Jimmy Duvall مدير محصولات تجارت الكترونيك واحد Yahoo Small Business گفت، علاوه بر اين، ذخاير ارائه شده با ويزاردها، به طور خودكار برای spiderهای موتور جستجو اصلاح شده*اند.
ياهو درصد توسعه اين ابتكار كه به نام Open for Business ناميده می*شود در بخش*هايی مثل پرداخت و عرضه آن**لاين در اوايل سال 2007 می*باشد. وی افزود، ويزاردها در ابتدا برای كارهای كوچكی در نظر گرفته شده*اند كه دچار اشكالات فنی نصب خريد آن*لاين می*باشند.
ويزاردها، اصلاح مجموعه فعلی ابزارهای ياهو به نام store Editor را نشان می*دهند. اين مجموعه قابل دسترس بازرگانان باقی می*ماند، اما به دانش فنی بيشتری برای استفاده نياز دارد.
Sonal Gandhi تحليلگر Jupiter Research گفت، بازار سرويس*های ميزبانی تجارت الكترونيك، داغ است پس ياهو بايد دائما راه*كارهای خود را افزايش دهد تا حريف رقبای خود همچون prostores شركت eBay بماند.
گاندی گفت، در عين اينكه ويزاردهای جديد به طور قابل ملاحظه*ای نوآور نيستند، ياهو كاملا حق دارد تا بر روی تسهيل وظايف تجارت الكترونيك تمركز كند. اين اقدام برای شركت*های كوچك مناسب می*باشد، چون نيازشان به كمك گرفتن از خارج را كاهش می*دهد.
Greg Sterling تحليلگر Sterling Market Intelligence گفت، پنهان نيست كه شركت*های كوچك غالبا وقت و تجربه لازم برای ايجاد، اجرا و تداوم يك فروشگاه آن*لاين را ندارند. وی اضافه كرد، خلق وب سايت تجارت الكترونيك، به طور تاريخی مسئله را برای كارهای كوچك پيچيده كرده است. در عين حال، دارندگان كسب و كارهای كوچك تشخيص داده*اند كه دارا بودن يك وب سايت لازم و ضروری می*باشد زيرا مشتريان و رقبايشان آن*لاين هستند.
طبق اعلام AMI Research فروشندگان تكنولوژی اطلاعات می*توانند پاداش*های ارزشمندی را از بازار كارهای كوچك برداشت نمايند. با تخمين 6.2 ميليون شركت كوچك در ايالات متحده انتظار می*رود كه مبلغی حدود 98 ميليارد دلار آمريكا در سال جاری در سرويس*ها و محصولات تكنولوژی اطلاعات صرف شود.
ياهو، تنها فروشنده در زمينه شركت*های كوچك با وعده محصولات خلاق و ساده نيست. در زمينه سخت افزار، شركت دل ماه پيش سرورهای جديدی را برای شركت*های كوچك عرضه كرد كه طبق اعلام شركت به راحتی نصب و راه*اندازی می*شوند. در ضمن شركت گوگل می*خواهد كار تبليغات آن*لاين خود را در اين بازار از طريق شراكتی كه ماه پيش با شركت Intuit ايجاد كرد، افزايش دهد تا نرم*افزار اكانتينگ را برای شركت*های كوچك ارائه دهد.
Quick Books 2007 شركت Intuit دارای ميانبرها و لينك*هايی به برنامه تبليغاتی Ad Words گوگل، سايت Maps Web و سرويس فهرست محصول Base می*باشد. چنانچه در مورد ياهو و دل، استراتژی گوگل برای امتداد مراكز شركت*های*كوچك در مختصرسازی است.
اطلاعات بيشتر در مورد سرويس*های تجارت الكترونيك ياهو را می*توانيد در آدرس ذيل دريافت نماييد:
http://smallbusiness.yahoo.com/ecommerce
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850512.htm
ياهو با معرفی دو "ويزارد" جديد به منظور طراحی ذخاير و اضافه نمودن اطلاعات فهرست موجود، درصدد آشكاری نخستين مرحله پروژه می*باشد. نماينده ياهو گفت، راهنماهای خودكار دارای خصوصيات رابط كاربر intuitive، قالب طرح*ها و منوهايی هستند كه پيچيدگی برنامه*ای را از كاربران پنهان می*كنند.
Jimmy Duvall مدير محصولات تجارت الكترونيك واحد Yahoo Small Business گفت، علاوه بر اين، ذخاير ارائه شده با ويزاردها، به طور خودكار برای spiderهای موتور جستجو اصلاح شده*اند.
ياهو درصد توسعه اين ابتكار كه به نام Open for Business ناميده می*شود در بخش*هايی مثل پرداخت و عرضه آن**لاين در اوايل سال 2007 می*باشد. وی افزود، ويزاردها در ابتدا برای كارهای كوچكی در نظر گرفته شده*اند كه دچار اشكالات فنی نصب خريد آن*لاين می*باشند.
ويزاردها، اصلاح مجموعه فعلی ابزارهای ياهو به نام store Editor را نشان می*دهند. اين مجموعه قابل دسترس بازرگانان باقی می*ماند، اما به دانش فنی بيشتری برای استفاده نياز دارد.
Sonal Gandhi تحليلگر Jupiter Research گفت، بازار سرويس*های ميزبانی تجارت الكترونيك، داغ است پس ياهو بايد دائما راه*كارهای خود را افزايش دهد تا حريف رقبای خود همچون prostores شركت eBay بماند.
گاندی گفت، در عين اينكه ويزاردهای جديد به طور قابل ملاحظه*ای نوآور نيستند، ياهو كاملا حق دارد تا بر روی تسهيل وظايف تجارت الكترونيك تمركز كند. اين اقدام برای شركت*های كوچك مناسب می*باشد، چون نيازشان به كمك گرفتن از خارج را كاهش می*دهد.
Greg Sterling تحليلگر Sterling Market Intelligence گفت، پنهان نيست كه شركت*های كوچك غالبا وقت و تجربه لازم برای ايجاد، اجرا و تداوم يك فروشگاه آن*لاين را ندارند. وی اضافه كرد، خلق وب سايت تجارت الكترونيك، به طور تاريخی مسئله را برای كارهای كوچك پيچيده كرده است. در عين حال، دارندگان كسب و كارهای كوچك تشخيص داده*اند كه دارا بودن يك وب سايت لازم و ضروری می*باشد زيرا مشتريان و رقبايشان آن*لاين هستند.
طبق اعلام AMI Research فروشندگان تكنولوژی اطلاعات می*توانند پاداش*های ارزشمندی را از بازار كارهای كوچك برداشت نمايند. با تخمين 6.2 ميليون شركت كوچك در ايالات متحده انتظار می*رود كه مبلغی حدود 98 ميليارد دلار آمريكا در سال جاری در سرويس*ها و محصولات تكنولوژی اطلاعات صرف شود.
ياهو، تنها فروشنده در زمينه شركت*های كوچك با وعده محصولات خلاق و ساده نيست. در زمينه سخت افزار، شركت دل ماه پيش سرورهای جديدی را برای شركت*های كوچك عرضه كرد كه طبق اعلام شركت به راحتی نصب و راه*اندازی می*شوند. در ضمن شركت گوگل می*خواهد كار تبليغات آن*لاين خود را در اين بازار از طريق شراكتی كه ماه پيش با شركت Intuit ايجاد كرد، افزايش دهد تا نرم*افزار اكانتينگ را برای شركت*های كوچك ارائه دهد.
Quick Books 2007 شركت Intuit دارای ميانبرها و لينك*هايی به برنامه تبليغاتی Ad Words گوگل، سايت Maps Web و سرويس فهرست محصول Base می*باشد. چنانچه در مورد ياهو و دل، استراتژی گوگل برای امتداد مراكز شركت*های*كوچك در مختصرسازی است.
اطلاعات بيشتر در مورد سرويس*های تجارت الكترونيك ياهو را می*توانيد در آدرس ذيل دريافت نماييد:
http://smallbusiness.yahoo.com/ecommerce
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850512.htm