PhonieX
مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
دوبلين- شركت ياهو و هفت نشريه در ايالات متحده به منظور تحويل تبليغات محلی و سرويسهای جستجو به خوانندگان روزنامههای آنلاين با يكديگر همكاری مینمايند.
ياهو اعلام كرد كه در ابتدا اين شراكت به آگهی دهندگان اجازه خواهد داد تا شغلهايی را در هر روزنامهای كه كارهايشان را به Yahoo Hot Jobs و سايت فهرست كار ياهو میفرستند، فهرست نمايند. تمام بخشهای جستجوی كار آنلاين روزنامهها با ياهو همكاری خواهند كرد و بوسيله Hot Jobs نيرومند خواهند شد.
Hot Jobs به آگهیدهندگان اجازه استفاده از تكنولوژیهای مختلفی را می دهد تا تبليغات خود را تحويل و نمايش دهند، كه عبارتند از، پخش، رسانه موثر، فيدهای RSS يا Really Simple Syndication و نامههای خبری.
ياهو انتظار دارد كه راهكار شغلها ، شبكه قدرتمند شغلهای محلی را بوجود آورد متقاضی بيشتری را به حضور آگهیدهندگان استخدام برساند.
شركتهای انتشاراتی كه شامل Belo، COX Newspapers، Hearst Corp، Jurnal Register Co، Lee Enterprises Inc، MediaNews Group و The E.W. Scripps Co. بيش از 170 روزنامه در 38 ايالت به فروش میرسانند ياهو و روزنامهها در مورد اينكه ساير طرحها را به آگهی استخدام شغلهای آنلاين اضافه نمايند با يكديگر به بحث و تبادل نظر پرداختهاند. روزنامهها نيز میتوانند به منظور فروش آگهی در وب سايتهای خود از پلاتفرم تبليغاتی ياهو استفاده كنند و برخی از راهكارهای جستجوی ياهو همچون جستجوی حمايت شده را مورد استفاده قرار دهند و دانلودهای نوار ابزار ياهو را عرضه كنند.
همچنين روزنامهها میتوانند ساير محصولات ياهو ماند Yahoo Local Listings، Yahoo Maps و Event Listings را در وب سايتهای خود ارائه دهند. ياهو و روزنامهها اعتقاد دارند كه با استفاده از جستجوی محلی، رشد بسيار مهمی را در چند سال آينده خواهند داشت و يك فرصت بزرگ را برای تبليغات محلی ايجاد مینمايند.
در اوايل ماه نوامبر، رقيب ياهو، شركت گوگل نيز اعلام كرد كه در نظر دارد تا با روزنامهها برای تبليغات همكاری نمايند. اما گوگل تلاش میكند تا به دنيای چاپ وارد شود. گوگل، فروش تبليغات را به آگهی دهندگان فعلی خود در نسخههای چاپی روزنامهها آغاز خواهد كرد. در آغاز، گوگل نمونهای را با شركتهای نيويورك تايمز، Gannett Company، تريبون و اشنگتن پست و Hearst آزمايش مینمايد.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850570.htm
ياهو اعلام كرد كه در ابتدا اين شراكت به آگهی دهندگان اجازه خواهد داد تا شغلهايی را در هر روزنامهای كه كارهايشان را به Yahoo Hot Jobs و سايت فهرست كار ياهو میفرستند، فهرست نمايند. تمام بخشهای جستجوی كار آنلاين روزنامهها با ياهو همكاری خواهند كرد و بوسيله Hot Jobs نيرومند خواهند شد.
Hot Jobs به آگهیدهندگان اجازه استفاده از تكنولوژیهای مختلفی را می دهد تا تبليغات خود را تحويل و نمايش دهند، كه عبارتند از، پخش، رسانه موثر، فيدهای RSS يا Really Simple Syndication و نامههای خبری.
ياهو انتظار دارد كه راهكار شغلها ، شبكه قدرتمند شغلهای محلی را بوجود آورد متقاضی بيشتری را به حضور آگهیدهندگان استخدام برساند.
شركتهای انتشاراتی كه شامل Belo، COX Newspapers، Hearst Corp، Jurnal Register Co، Lee Enterprises Inc، MediaNews Group و The E.W. Scripps Co. بيش از 170 روزنامه در 38 ايالت به فروش میرسانند ياهو و روزنامهها در مورد اينكه ساير طرحها را به آگهی استخدام شغلهای آنلاين اضافه نمايند با يكديگر به بحث و تبادل نظر پرداختهاند. روزنامهها نيز میتوانند به منظور فروش آگهی در وب سايتهای خود از پلاتفرم تبليغاتی ياهو استفاده كنند و برخی از راهكارهای جستجوی ياهو همچون جستجوی حمايت شده را مورد استفاده قرار دهند و دانلودهای نوار ابزار ياهو را عرضه كنند.
همچنين روزنامهها میتوانند ساير محصولات ياهو ماند Yahoo Local Listings، Yahoo Maps و Event Listings را در وب سايتهای خود ارائه دهند. ياهو و روزنامهها اعتقاد دارند كه با استفاده از جستجوی محلی، رشد بسيار مهمی را در چند سال آينده خواهند داشت و يك فرصت بزرگ را برای تبليغات محلی ايجاد مینمايند.
در اوايل ماه نوامبر، رقيب ياهو، شركت گوگل نيز اعلام كرد كه در نظر دارد تا با روزنامهها برای تبليغات همكاری نمايند. اما گوگل تلاش میكند تا به دنيای چاپ وارد شود. گوگل، فروش تبليغات را به آگهی دهندگان فعلی خود در نسخههای چاپی روزنامهها آغاز خواهد كرد. در آغاز، گوگل نمونهای را با شركتهای نيويورك تايمز، Gannett Company، تريبون و اشنگتن پست و Hearst آزمايش مینمايد.
منبع:http://pcworldiran.com/news/fn_850570.htm