M
Mahmoodi
کاربر مهمان
بعد از رقابتهاي شديد سايتهاي اينترنتي، نماي صفحهي اصلي «ياهو» يكي از بزرگترين سايتهاي اينترنتي تغيير كرد.
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايسنا، از آنجايي كه امروزه دو ابرقدرت اينترنتي يعني “گوگل“ و“ياهو“ در رقابت تنگاتنگ با يكديگر هستند، هر روز هركدام از آنها به نوعي سعي ميكنند ابتكاري جديد را براي شكست رقيب سرسخت خود انجام دهند.
بعد از تغيير و تحولاتي كه “گوگل“ درچند ماههي اخير انجام داده است اكنون ديگر نوبت “ياهو“ است كه پس از افزايش ظرفيت پستهاي الكترونيكي دست به تغيير چيدمان صفحهي اصلي خود بزند.
بنابراين گزارش در ابتكار جديد ياهو نوع چيدمان آيكونهاي اين سايت، فونتهاي نگارش و همچنين شيوهي گنجاندن عكسهاي ياهو تغيير كرده است. اما مشخص نيست كه اين تغيير تا چه زماني ادامه دارد و ياهو نيز تا كنون خبري را در اين خصوص منتشر نكرده است.
منبع فناوري اطلاعات ايران
به گزارش بخش خبر شبكه فن آوري اطلاعات ايران، به نقل از ايسنا، از آنجايي كه امروزه دو ابرقدرت اينترنتي يعني “گوگل“ و“ياهو“ در رقابت تنگاتنگ با يكديگر هستند، هر روز هركدام از آنها به نوعي سعي ميكنند ابتكاري جديد را براي شكست رقيب سرسخت خود انجام دهند.
بعد از تغيير و تحولاتي كه “گوگل“ درچند ماههي اخير انجام داده است اكنون ديگر نوبت “ياهو“ است كه پس از افزايش ظرفيت پستهاي الكترونيكي دست به تغيير چيدمان صفحهي اصلي خود بزند.
بنابراين گزارش در ابتكار جديد ياهو نوع چيدمان آيكونهاي اين سايت، فونتهاي نگارش و همچنين شيوهي گنجاندن عكسهاي ياهو تغيير كرده است. اما مشخص نيست كه اين تغيير تا چه زماني ادامه دارد و ياهو نيز تا كنون خبري را در اين خصوص منتشر نكرده است.
منبع فناوري اطلاعات ايران