ویژگی ورق های استیل سری 300

monfared62

New Member
ورق استیل 304 معروف جزو ورق های استیل سری 300 می باشد و دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای است. امروزه ورق های استیل فارغ از مدل و ویژگی هایی که دارند توسط کشور های صنعتی تولید و عرضه می شوند. این ورق ها دارای مدل های گوناگونی هستند و سری 300 آن ها فقط یک مدل از آن ها می باشد که خودش دارای زیر مجموعه های مختلفی می باشد. ورق استیل سری 300 به 10 زیر مجموعه تقسیم می شود و یکی از این زیر مجموعه ها ورق استیل 304 می باشد. ورق های سری 300 اکثرا دارای مقاومت بسیار خوبی در برابر حرارت های بالا می باشند. این ویژگی از ورق های سری 300 سبب شده است تا از آن ها در صنایع مختلفی استفاده شود. علاوه بر آن این ورق ها مقاومت خوبی در برابر سایش دارند. به طور خلاصه باید گفت که مقاومت در برابر حرارت بالا و مقاومت در برابر سایش و همچنین قابلیت شکل پذیری از جمله ویژگی های اصلی این ورق ها می باشد و اکثر زیر مجموعه های ورق های استیل سری 300 از این سه ویژگی برخوردار هستند.

zimhvpozpvl1.jpg


ویژگی های ورق استیل 304

ورق استیل 304 (اینجا کلیک نمایید) رایج ترین نوع ورق های سری 300 می باشد. این ورق ها ضد زنگ می باشند. ورق های سری 300 از کروم و نیکل و همچنین فولاد ساخته شده اند. ورق استیل 304 دارای تقریبا 8 درصد کروم و همچنین در حدود 18 درصد نیکل در ترکیبات خود می باشد. افراد می توانند این محصول را از طریق فروشگاه های معتبر خریداری نمایند.

یکی از بهترین ویژگی های ورق استیل 304 دوام و ماندگاری آن است. به دلیل این که این محصول در برابر سایش و حرارت بسیار بالا مقاوم است می توان بر روی آن جوشکاری انجام داد. در صنایعی که نیاز به جوش کاری بر روی ورق استیل می باشد می توان از ورق استیل 304 استفاده نمود. برای مثال می توان از این محصول در صنعت خودروسازی استفاده کرد. علاوه بر آن باید گفت که این محصول قابلیت شکل پذیری و یا فرم دهی را دارا می باشد. در کنار این موضوع باید گفت این محصول دارای ظاهری زیبا و جذابی می باشد. ترکیب فرم دهی و ظاهر زیبا برای یک ورق استیل می تواند برای صنایعی که در زمینه ی تزیین دکوراسیون فعالیت دارند به شدت کاربرد داشته باشد.

ساختار این محصول به گونه ای است که می تواند در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی استقامت خوبی از خود نشان دهد. از ورق استیل 304 می توان در تزیین نمای بیرونی ساختمان ها استفاده کرد چرا که این ورق ها در برابر رطوبت و تغییرات آب و هوایی مقاوم است.یکی از ویژگی هایی که سبب جذابیت بسیار زیاد ورق استیل 304 می گردد قابلیت شست و شوی آن است. ورق های استیل 304 می توانند به راحتی و همچنین در کم ترین زمان ممکن شست و شو یابند. در یک جمع بندی کلی باید گفت که ورق های استیل 304 دارای ویژگی های بسیار خارق العاده ای هستند. این ورق ها با توجه به ویژگی هایی که دارند می توانند در صنایع بسیار زیادی مورد استفاده قرار بگیرند.

cw0anxqovjtd.jpg




کدام صنایع بیش ترین استفاده از ورق استیل را دارند؟

از ورق استیل 304 در صنایع مختلفی مورد استفاده قرار می گیرند. از جمله صنایعی که از ورق استیل 304 استفاده می کند، صنعت تولید لوازم خانگی است. همچنین از این ورق ها در صنعت خودرو سازی، صنایع شیمیایی، صنایع غذایی، صنایع لبنیاتی و صنایع آزمایشگاهی استفاده می شود. ورق های استیل فوق در صنعت های مختلف دیگری مورد استفاده قرار می گیرند که تعداد آن ها بسیار زیاد است. صنایع نام برده صرفا بیش ترین استفاده را از این ورق ها دارند.



آیا خرید ورق استیل 304 ارزشمند است؟

خرید ورق استیل 304 بازرگانی استیل خانی (بازرگانی استیل خانی | وارد کننده انواع محصولات استیل در ایران ) لینک ورود سایت با توجه به ویژگی هایی که دارد کاملا ارزشمند می باشد. علاوه بر این موضوع نیاز به این نوع ورق ها در صنایع مختلف احساس می شود. همچنین در برخی صنایع تهیه و یا خرید این نوع ورق ها جزو الزامات می باشد. قیمت این ورق ها با توجه به قیمت جهانی فولاد، نیکل و کروم و پارامتر ها دیگر تعیین می شود. افراد برای اطلاع دقیق در ارتباط با قیمت این ورق ها می بایست با نمایندگی ها و فروشگاه های معتبر در ارتباط باشند.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا