ویژگی های گوشی موبایل سونی v

blues5

Member
گوشی موبایل سونی اکسپریا V، جزو گوشی های نسبتا قدیمی از کمپانی سونی محسوب می شود.این گوشی اگرچه نسبت به گوشی های جدیدتر سونی از سخت افزار پایین تری برخوردار است، اما هنوز در بازار موبایل، جای خود را حفظ کرده است و همچنان هواداران خود را دارد. شاید شما نیز با خواندن تمام ویژگی های این گوشی سونی جزو مجموعه طرفداران آن بشوید. با ما همراه باشید و اگر اطلاعات بیشتری در مورد این موبایل سونی دارید و یا اگر حتی این گوشی را خریداری کردید و با آن کارکردید، تجربیات خود را با ما در میان بگذارید.
37707930619575192910.png
اندازه مناسب و طراحی زیبا دارد. وقتی گوشی را در دست می‌گیرید خوش‌دست بودن گوشی خودنمایی می‌کند. ابعاد دقیق آن 129*65 میلیمتر و به ضخامت 10.7 میلیمتر است. این گوشی به نوبه خود و در زمان ارائه اش از کیفیت ظاهری خوبی برخوردار بوده است. انحنا پشت گوشی زیبایی خاصی به آن داده است. این طراحی منحصر به فرد در کنار قاب پلاستیکی نرم پشت گوشی، آن را بسیار خوش دست کرده است. دورتادور گوشی را نواری فلزی دربر گرفته است.
اندازه صفحه نمایش گوشی سونی وی، 4.3 اینچ از نوع TFT با رزولوشن 1280*720 و تراکم پیکسلppi 342 ؛ از قابلیت های به کارگرفته شده در این صفحه نمایش می توان به استفاده از BRAVIA Engine 2 برای بهبود کیفیت نمایش تصاویر به همراه قابلیت Timescape UIنام برد. این صفحه نمایش از لایه‌ای محافظ و ضدخش برخوردار است.
مجهز به دو استاندارد محافظت IP55 و IP57 است. این گوشی در برابر نفوذ گرد و غبار و نفوذ آب به داخل دستگاه مقاوم است و به خوبی عایق‌بندی شده است. با توجه به این استانداردها این گوشی می‌تواند در عمق حداکثر یک متری آب تا ۳۰ دقیقه دوام بیاورد. البته به یاد داشته باشید که تمام در پوش های شیارهای روی گوشی به خوبی بسته شده باشند.
65261732165157086286.jpg

گوشی سونی V مجهز به پردازنده کوالکام Snapdragon S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز مدل MSM8960 است. این پردازده دو هسته ای هست. پردازنده گرافیکی آن هم Adreno 225می باشد. یک گیگابایت رم و ۸ گیگابایت حافظه داخلی دارد که می‌توان این مقدار حافظه داخلی را به کمک درگاه کارت حافظه microSD تا 32گیگابایت افزایش داد. این گوشی از شبکه 4G و 3G پشتیبانی می کند. همچنین مجهز به سیستم NFC ، DLNA و اتصالMHL است. دوربین 13 مگاپیکسلی این گوشی با استفاده از سنسور Exmor R به همراه فوکس لمسی، لرزش گیر دست هنگام فیلمبرداری و عکاسی، تشخیص چهره و لبخند، قابلیت پانوراما وثبت موقعیت زمانی و مکانی است. این دوربین به همراه فلش LED, عکس گرفتن در شرایط کم نور وشب را نیز راحت وبا کیفیت تر می کند این فلش کمک فراوانی در کاهش نویز تصویر نیزمی‌کند. سیستم عامل آن اندروید 4.0.4 می باشد. ظاهر کیبورد گوشی سونی وی بسیار ساده است؛ کلیدها بزرگ و با فاصله مناسب از هم قرار دارند. به راحتی می‌توان گفت که یکی از بهترین کیبوردهایی است که به صورت استاندارد بر روی گوشی‌های اندرویدی دیده بودیم. باتری1750میلی آمپر با کارآیی ۷ ساعت مکالمه یا ۴۰۰ ساعت استندبای یا ۱۸ ساعت موسیقی دارد. باتری این گوشی قابل تعویض است و به راحتی می‌توان آن را از جای خود خارج کرد، تنها مشکل در اینجا این است که هر زمان بخواهید سیم کارت خود را خارج کنید حتما باید باتری را نیز درآورید.
منبع
[h=2]نگاهی به گوشی قدیمی اما با کیفیت سونی V[/h]




 

جدیدترین ارسال ها

بالا