ویژگی های گوشی دوسیمکارت Honor 6 Plus

blues5

Member
بررسی گوشی موبایل هواوی Honor 6 Plus

گوشی موبایل شیک و زیبایی کمه قصد معرفی آن را در این مقاله داریم یکی از گوشی های هواوی است که قطعا نام آن را شنیده اید؛ گوشی هوآوی Honor 6 Plus در بارسلونا در کنفرانس MWC 2015 معرفی شد و افراد زیادی را مجذوب خود کرد.
بی شک در نگاه اول شاهد شباهت ظاهری آن به گوشی های آیفون خواهیم شد و می تواند ادعا کرد که طراحی ظاهری خود را از آیفون به ارث برده است. محل قرار گیری دوربین ها، استفاده از قاب فلزی دور گوشی و بندهای قرار گرفته روی نوار دور و بدنه ی آن همگی توضیحی کاملی در مورد این ادعای گفته شده است. دکمه خاموش و روشن، کم وزیاد کردن صدا، درگاه سیم کارت و حافظه جانبی همگی در سمت راست گوشی قرار گرفته اند.
طراحی ساده و شیک با گوشه های گرد شده و ضخامت 7.5 میلی متری در صفحه نمایشی 5.5 اینچی، همگی نشان دنده ی سایز قابل قبول و خوش دست بودن این گوشی هواوی است. حاشیه دو طرف، کم در نظر گرفته شده که در این صورت تصویر کاملی را خواهیم داشت.

در ساخت این گوشی از ترکیب شیشه و آلومینیوم استفاده شده است و این ترکیبندی گوشی آنر 6 پلاس را آنقدر زیبا کرده است، که نمی توان از آن چشم برداشت.
ابعاد دقیق آن 7.5*75.7*150.5 میلی متر و به وزن 165 گرم است. همچنین در سه رنگ اصلی سفید، مشکی و طلایی ساخته شده است.
تراکم صفحه نمایش فول اچ دی آن در حدود 401 پیکسل بر اینچ است. قابلیت تشخیص 10 لمس همزمان در صفحه نمایشی از جنس IPS را نیز دارد. حسگرهای مجاورت، شتاب‌سنج، نور محیط و قطب نما در این گوشی نیز وجود دارد.
تراشه ی پردازشی گوشی آنر6پلاس، HiSillicon Kirin 925 است. این تراشه هشت هسته ای که از چهار هسته 1.3 گیگاهرتزی و چهار هسته ی 1.8 گیگاهرتزی ساخته شده است. مانند قبل هسته سرعتر برای پردازش های سنگین و دیگری برای کارهای کوچک تر استفاده می شود.
پردازنده‌ی گرافیکی Mali-T628 با سه گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی از دیگر اجزای اصلی این گوشی موبایل به شمار می روند.
از طریق کارت microSD می توان تا 128 گیگابایت حجم حافظه داخلی را افزایش داد.
ویژگی که این گوشی را نسبت به دیگر رقبا متمایز کرده است، وجود دو عدد دوربین 8 مگاپیکسلی در پشت گوشی و به عنوان دوربین اصلی است. این دو دوربین با استفاده از الگوریتم خاص و تکنولوژی SLR-Grade ISP با یکدیگر و به صورت هماهنگ اقدام به عکس برداری می کنند که در نتیجه ی این عملکرد، دو برابر یک سنسور عادی نور دریافت می شود و همچنین عکس خروجی از این دو دوربین نیز رزولوشن 13 مگاپیکسلی دارد.علاوه بر این سرعت فوکوس کردن برای عکس برداری به 0.1 ثانیه تغییر پیدا کرده است و بسیار سریعتر شده است.

از دیگر قابلیت های این دوربین می توان به تشخیص چهره و لبخند، ثبت موقعیت زمانی و مکانی، فوکوس لمسی و خودکار و عکاسی پانوراما اشاره کرد.
آنر6 پلاس دارای دو درگاه سیم کارت است و از شبکه‌ی 4 جی پشتیبانی می‌کند. مجهز به NFC، بلوتوث نسخه 4 و پورت USB نیز هست.
این گوشی همچنین دارای یک باتری 3600 میلی‌آمپر ساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری است. کارکرد باتری در حالتهای مختلف به صورت ذیل است؛
13 ساعت مکالمه در شبکه 3 جی و469 ساعت درحالت Stand-by در شبکه 4 جی، 58.80 ساعت پخش موسیقی و در نهایت 13.30 ساعت پخش ویدیو از زمان کارکرد باتری آن است.
تمامی سخت افزار این گوشی در کنار سیستم عامل اندروید 4.4.2 کیت کت است و رابط کاربری شرکت هواوی یعنی Emotion UI 3.0 کامل می شود.
می توان این گوشی موبایل هوآوی را از نظر ظاهری بی عیب و نقص و از لحاظ سخت افزار داخلی و کارکرد باتری و نرم افزاری بسیار مناسب دانست. با سایز مناسبی که دارد به راحتی در یک دست جای می گیرید و کیفیت نمایشگر و دوربین آن نیز در حد مطلوب و رضایت بخشی قرار دارد.


منبع: نگاهی به گوشی موبایل هواوی Honor 6 Plus
 

nazila2611

New Member
کلا سری آنر هواوی از بقیشون بهتره و کیفیت ساختش بهتره..
من با این گوشی کار نکردم ولی آنر 6 که قدیمیم هست فوق العاده گوشی خوبی بود الانم دیگه تولید نمیشه اونا ولی همینم که 2تا دوربین پشتش داره خیلی باید باحال باشه
حالا نمیدونم ینی عکساش 3 بعدیه؟؟؟
 

جدیدترین ارسال ها

بالا