talashnet_yalda

New Member

برنامه مدیریت مطب زنان

نرم افزار مدیریت مطب زنان و زایمان​

با توجه به حجم گسترده مطب های زنان و زایمان و وجود پرونده های متعدد به همراه مدارک گسترده در هر یک از پرونده ها، کارشناسان اکسیر، نرم افزار مدیریت مطب زنان و زایمان را طراحی نمودند.

این نرم افزار شامل اطلاعات کامل مشخصات فردی بیمار، سوابق بیماری، سوابق بالینی، معاینات، انواع معاینات تخصصی ، انواع پاراکلینیک های تخصصی و تشخیصات و تصمیمات پزشک، خلاصه پرونده و اطلاعات دستوری پزشک جهت ارائه خدمت به بیمار را شامل می شود.


با توجه به اینکه در اغلب موارد مطب های زنان و زایمان، دارای بخش های دیگری علاوه بر منشی و پزشک می باشد فرآیند و روال پذیرش در این مطب ها متفاوت از مطب های دیگر می باشد، نرم افزار اکسیر به نحو بسیار عالی این ویژگی و نیاز را شناخته و در جهت انجام و تحقق این فرآیند گام برداشته است به نحوی که امکان ارجاع بیمار از یک بخش به بخش دیگر و سپس به بخش بعدی به راحتی مقدور می باشد و بخش های مختلف به راحتی با یکدیگر در ارتباط هستند. این فرآیند بدون کوچکترین خللی در حال حاضر در چندین مطب و کلینیک در حال انجام می باشد.


سیستم پذیرش نرم افزار مدیریت مطب زنان به گونه ای طراحی گردیده که امکان ثبت چگونگی دریافت مبالغ سرویس ها از جمله نقد، کارت و … وجود دارد. همچنین از طریق بخش گزارشات امکان دریافت گزارش از پذیرش ها با درج نحوه چگونگی پرداخت نیز وجود دارد.


همچنین پزشکان عزیز می توانند از ماژول چک لیست، قلم نوری و ویزیت در نرم افزار مدیریت مطب اکسیر استفاده کنند.

ماژول سیستم پذیرش و مدیریت وقت دهی​

  • نمایش پذیرش های روز در سیستم منشی
  • امکان ارجاع به بخش ها و واحد های مختلف
  • متمایز کردن ارجاعات مختلف بوسیله رنگ های متفاوت

نرم افزار مدیریت مطب زنان و زایمان



ماژول آزمایشات​

  • استفاده از ماژول چک لیست جهت ثبت نتایج آزمایشات
  • درج عناوین آزمایش بر حسب نیاز و به دلخواه در دو گرید 1 و 2 و ثبت مقادیر آنها
  • استفاده از نتایج ثبت شده آزمایشات در پرونده در ویزیت های آتی بیمار

نرم افزار مطب زنان و زایمان




ماژول قلم نوری​

  • ثبت شرح حال بیمار و داروهای بیمار در پرونده طی پذیرش های مختلف با استفاده از قلم نوری
  • دستیابی به اطلاعات بیمار در پذیرش های بعدی

از دیگر قابلیت های نرم افزار می توان به موارد زیر اشاره نمود :​

  • دارای سیستم پذیرش وتشکیل پرونده الکترونیک بیمار در کوتاهترین زمان ممکن با قابلیت ارتباط با سامانه تامین اجتماعی
  • امکان دریافت خلاصه مالی از پذیرش های انجام شده
  • امکان تهیه و تدوین نامه ارجاع به پزشکان مختلف و یا واحدهای گوناگون در سیستم پذیرش منشی و پزشک
  • دارای سیستم مدیریت پذیرش و وقت دهی با قابلیت جستجو در وقت های داده شده
  • دریافت گزارش وقت دهی با کلیک بر روی تاریخ مشخص شده
  • دارای بخش مدارک با امکان اضافه نمودن تصاویر آزمایش،MRI و سایر مدارک بیمار در پرونده با قابلیت اختصاص فایل های جداگانه برای تصاویر مختلف
  • دارای بخش گزارشات با امکان دریافت گزارش های مختلف در بازه های زمانی دلخواه به تفکیک پزشک و سرویس از جمله ارائه گزارشات مالی و تشخیصی به پزشک، امکان دریافت خروجی بیمه به صورت Excel و … با امکان دریافت پرینت
  • قابلیت ارسال پیامک وقت دهی اتومات به مراجعین
  • استفاده از بخش ویزیت با امکان ثبت اطلاعات بیماری افراد و تجویز نسخه برای مراجعین
  • امکان دریافت پرینت از نسخ و قابلیت دسترسی به تشخیص ها و نسخه های تجویز شده قبل در پذیرش های بعدی و امکان تشکیل پروفایل برای داروهای روتین و دسترسی سریع به آنها
  • قابلیت استفاده از قلم نوری توسط پزشکان
  • بهره گیری از وقت دهی آنلاین نرم افزار و امکان ارتباط انواع روش های وقت دهی و نمایش آن ها در نرم افزار
  • امکان اتصال نرم افزار به دستگاه pcpos
  • قابلیت استفاده از اپلیکیشن در دو نسخه ios و اندروید
 

جدیدترین ارسال ها

بالا