ویندوز موبایل 7 سال 2011 عرضه می‌شود

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


اگر چه شرکت LG و دیگر منابع عرضه سیستم‌عامل "ویندوز موبایل 7" در اواخر سال 2010 میلادی را تایید کرده‌اند، اما احتمال می‌رود که این جریان به تحقق نپیوندد.


پایگاه خبری Bright Side Of News بر اساس گفت‌وگوهای خود با شرکت‌های مایکروسافت، HTC، Nvidia، Qualcomm، لنوو، Texas Instrument، نوکیا و ... به این نتیجه رسید که این سیستم‌عامل اواخر سال 2010 میلادی وارد بازار نمی‌شود. این مرکز خبری در پی مصاحبه با شرکت‌های یاد شده اظهار داشت که عرضه سیستم‌عامل "ویندوز موبایل 7" در سال 2011 میلادی صورت می‌گیرد.


به خاطر این تاخیر، گوشی‌های هوشمند و اسمارت‌بوک‌های مبتنی بر "ویندوز موبایل 7" که قرار بود تا پایان سال جاری میلادی به دست کاربران برسند، به سیستم‌عامل متن‌باز اندروید گوگل روی خواهند آورد. بر این اساس گفته می‌شود، کارخانه‌هایی که تاکنون فعالیت‌های سخت‌افزاری خود را بر اساس سیستم‌عامل "ویندوز موبایل 7" انجام داده بودند و قصد فروش محصولات جدید خود در آینده نزدیک را داشتند، باید به فکر دیگر سیستم‌های عامل باشند. در این میان، سیستم‌عامل متن‌باز اندروید که به صورت رایگان عرضه می‌شود و خدمات اینترنتی گسترده‌ای را در خود جا داده است، می‌تواند گزینه مناسبی برای شرکت‌ها محسوب شود.


شرکت مایکروسافت هنوز هیچ خبر رسمی در مورد زمان عرضه سیستم‌عامل "ویندوز موبایل 7" منتشر نکرده است.





منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا