ویرایشگر آنلاین سایه برای css

mahdigp

Member
سلام به همه مجید آنلاینی ها !
امروز قصد دارم براتون یک سایت بسیار مفید رو از گراوب معرفی کنم ! برای شما طراحان وب که قصد داریم به زیبایی طرح خودتون اضافه کنید.
این یک ویرایش فوق العاده CSS برای سایه گذاری روی تگ شما بصورت کاملا رایگان و قابلیت های فراوان نظیر ۸ استایل سایه آماده، تنظیم تاری (opacity)، ماتی (blur) و همچنین موقعیت سایه ها را برای شما فراهم آورده است.
از قابلیت خیلی مهم این سامانه می تواند به پیشنمایش آنی و لحظه بصورت کد و همچنین بصورت طراحی شده یعنی تصویری که بعد از استفاده از CSS بوجود می آید اشاره کرد.
از ویژگی های دیگر این ویرایشگر میتوان به حساس بودن آن در آیتم های کنترلی اشاره کرد بطوریکه شما به راحتی میتوانید استایل های مختلف را انتخاب کنید، تاری (opacity)، ماتی (blur) و همچنین موقعیت سایه را به راحتی تنظیم کنید.
شما به ذوق گرافیکی و هنری خود و با تغییرات دادن ویژگی های ذکر شده میتوانید طرح مورد نظر و زیبای خود را بوجود آورده و از استفاده آن لذت ببرید.
برای ورود به سایت ویرایشگر سایه CSS اینجا کلیک کنید.
امیدوارم از معرفی این سایتی که بهتون معرفی کردم لذت برده باشید.مطلب اختصاصی گراوب میباشد مثل تمامی مطالب !!!

 

echessdesign

مدیر انجمن طراحی وب
درود بر شما
به انجمن خوش آمدید
سایتی که معرفی کردید، توانایی ارائه کد های سایه برای نسخه های پایین IE9 رو نداره
دوستان می تونند از این سایت استفاده کنند: http://css3pie.com
 

mahdigp

Member
من که از IE خوشم نمیاد ! :green: ولی دیگه هر کی ویندوز نصب میکنه روش IE نصبه مجبوریم واسه نگه داشتن بازدید کننده ها اینکارو بکنیم !!! ممنون بابت معرفی استاد !
 

جدیدترین ارسال ها

بالا