ویدئو آموزشی مایا با VTC - Autodesk Maya 2011 Tutorials

rezaoptic

Well-Known Member
VTC-Autodesk-Maya-.jpg

مایا پیشرفته ترین نرم افزار انیمیشن و مدل سازی سه بعدی است که به طور گسترده در استودیو های فیلم سازی، انیمیشن و همینطور صنعت بازی های رایانه‌ای استفاده می شود. از جمله ویژگی های این نرم افزار، انعطاف پذیری و قابلیت های شخصی سازی ( customization ) آن است که به کاربران حرفه‌ای اجازه می دهد به سادگی محیط آن را به دلخواه خود تغییر دهند. به علاوه، یکی دیگر از قابلیت های منحصر به فرد آن امکان توسعه این نرم افزار برای استفاده کنندگان آن است. کاربران می توانند از طریق زبان های برنامه نویسی سی پلاس پلاس، MEL یا (maya embedded language ) و همینطور پایتون آن را توسعه دهند و ابزار ها و امکاناتی که پیشتر در نرم افزار وجود نداشته اند را به آن اضافه کنند. به همین دلیل بسیار مورد توجه استودیو های بزرگ سازنده فیلم و انیمیشن قرار گرفته است.
مایا 2011 نور پردازی و رندرینگ در پرتو روانی با اریک کلر نشان میدهد که چگونه به کارشناسی کارشناسی ارشد تکنیک های عملی اشعه روانی برای ارائه مدل های ایجاد شده در مایا میباشد.
در این درس از طریق پیاده روی کارآمد ترین تکنیک های نوآورانه و اشعه روانی ، از جمله روش های غیر مستقیم در مقابل نور مستقیم ، ایجاد انواع مختلفی از سایه ها ، با استفاده از دوربین جدید ShadowMap ، و استفاده مجدد از سایه ها و نقشه های جمع آوری نهایی است.

کورس های آموزشی عبارتند از :
درک روشنایی کامپیوتری
ایجاد نقشه عمیق و ترسیم سایه ها
نرم شدن و شکل دادن به سایه
کار با اشراق جهانی
روشنایی با تنظیمات مواد سوزاننده
استفاده از shaders جسمی و پورتال
اضافه کردن عمق میدان با سایه زن Bokeh
تقسیم صحنه را در لایه های رندر
عبور مقایسه رندر و لایه های رندر

حجم:1.1 گیگابایت


دانلود با لینک مستقیم

منبع:www.vatandownload.com
 

جدیدترین ارسال ها

بالا