وزیر ارتباطات: ایران به قطب علمی و فناوری تبدیل شده است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - پیشرفت های ایران در حوزه های مختلف از جمله فناوری های فضایی، ایران را به قطب علمی وفناوری تبدیل کرده است.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس تقی پور در مراسم گرامیداشت سی و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ضمن بیان این مطلب اظهار داشت:ایران در مسیری حرکت میکند که به زودی قطبی برای صادرات محصولات و خدمات علوم مختلف از جمله علوم فضایی تبدیل خواهد شد.
وی افزود: در حوزه جنگ نرم افزاری نیز قابلیت دانشمندان ایران به همین گونه است و توانمندی برابری با رقبای خارجی خود را دارد.
وی با اشاره به وضعیت مخابرات و صنعت در پیش از انقلاب، خاطرنشان کرد: در آن مقطع، متخصصان ایرانی حتی برای تعویض و جابجایی یک خازن کوچک نیز میبایست از مستشاران اسرائیلی اجازه میگرفتند.
مهندس تقی پور گفت: پیش از انقلاب، میزان وابستگی د رحوزه های علمی و فناوری که امروز یکی از نقاط اصلی اتکا ما محسوب می شود در تمامی دروس و متون دیده می شد.
وی ادامه داد: امروز به برکت انقلاب، همین دانشمندان و متخصصان در حوزه های مختلف، مرزهای علم و دانش و فناوری را در نوردیدند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: امروز معادلات سیاسی و نظامی در منطقه به طور کلی جابجا شده و ابرقدرت ها از هم پاشیده اند و مکاتب مادی یکی بعد از دیگری زیر سوال رفته اند.
و تاکید کرد: مهمترین دستاورد انقلاب اسلامی، تحول عظیمی است که در درون انسان ها به وجود آمده و امواج طوفان آن در میان ملت ها دیده می شود.






منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا