وزير خارجه چين: اينترنت در چين باز و فعال است

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
وزير امور خارجه چين در ديدار با وزير خارجه امريكا موضع چين را در باره مديريت اينترنت توضيح داد و تاكيد كرد اينترنت در اين كشور باز و فعال است.
ما جائوشوMa Zhaoxu ، سخنگوي وزارت خارجه چين روز جمعه در پاسخ به پرسش يكي از خبرنگاران كه پرسيد ايا هيلاري كلينتون وزير امور خارجه امريكا و يانگ جيه چي وزير امور خارجه چين در حاشيه كنفرانس بين المللي لندن در باره افغانستان ، در مورد گوگل هم گفتگو كردند، گفت، يانگ جيه چي به كلينتون اعلام كرد اينترنت در چين باز و فعال است.
وي خاطرنشان كرد، مردم چين در چار چوب قانون از ازادي بيان برخودار هستند و به انواع مختلف ابزار اطلاع رساني دسترسي دارند و به همين علت است كه با گام هايي استوار راه سوسياليسم را بر اساس معيارهاي چيني مي پيمايند.
به گفته اين سخنگو، وزير خارجه چين گفته است ارتقاء توسعه اينترنت يكي از سياستهاي مورد توجه چين مي باشد.
سخنگوي وزارت خارجه چين تاكيد كرد چين وضعيت داخلي و فرهنگ سنتي خاص خود را دارد و طبق روال موجود در جهان ، بر اساس قوانين و مقررات خود، اينترنت را مديريت كند.
به گزارش خبرگزاري شين هوا از پكن، اين مقام چيني افزود اين كشور به منظور حفظ امنيت اينترنتي و زندگي خصوصي كاربران اينترنت در چار چوب قانوني ، از طريق تقويت همكاريهاي بين المللي ، از مبارزه با حملات اينترنتي حمايت مي كند.



منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا