وزارت دادگستری آمریکا fcc را مجبور به آزاد کردن طیف امواج برای اینترنت بی‌سیم کرد

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


وزارت دادگستری آمریکا اعلام کرد: آژانس دولتی که بر صنعت ارتباطات درآمریکا نظارت می‌کند، بايد طیف امواج رادیویی بی‌کاربرد را آزاد کند تا بازار دست‌رسی به اینترنت پرسرعت را بیش‌تر رقابتی کند.


کمیسیون ارتباطات فدرال همچنین بايد برنده شدن در مزایده‌های طیف امواج را برای شرکت‌های بزرگ تلفن بی‌سیم را مشکل‌تر كند.


وزارت دادگستری این کشور همچنین گفت که FCC بايد برنامه‌ریزی کند که هرچه زودتر اینترنت پر سرعت یا پهنای باند در سراسر آمریکا قابل دسترس باشد و برنامه آن را حداکثر تا ماه آینده به مجلس این کشور ارایه كند.


از هدف‌های دیگر آزاد کردن طیف امواج قابل دست‌رس کردن و کاهش قیمت اینترنت پرسرعت برای عموم مردم این کشور بوده است. قابل دست‌رس کردن طول موج بیش‌تر برای شرکت‌های بی‌سیم کوچک به معنی تعدیل کردن قیمت اینترنت و افزایش خدمات محبوب اینترنت بی‌سیم و قابل دسترس کردن بیش‌تر آن است.


افزایش طیف اختصاص یافته به خدمات پهنای باند می‌تواند کاهش قیمت این خدمات و افزایش رقابت در این بازار را به دنبال داشته باشد.


به دنبال این تصمیم شبکه‌های تلویزیونی و ارتش آمریکا و سازمان اطلاعات این کشور بايد برای به دست آوردن طیف بیش‌تر برای عملیات‌شان با FCC مبارزه كنند.


مجلس این کشور همچنین از FCC خواسته است که دست‌رسی به این اطلاعات را که کدام شرکت خدمات اینترنتی بهتری ارایه می‌کند، برای کاربران ساده‌تر كند و همچنین قدم‌هایی برای رفع فاصله بین سرعت واقعی و سرعت تبلیغ شده بردارد.


منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا