وب سایت تبلیغات اینترنتی روز [تیروز : Tiruz.com]

وضعیت
موضوع بسته شده است.

700

Member


وب سایت تبلیغات اینترنتی روز [به اختصار : تیروز] امروز صبح راه اندازی شد، عضویت و ثبت تبلیغ در این وب سایت بصورت رایگان است.

www.tiruz.com

www.tiruz.ir
 

700

Member
وب سایت تبلیغات اینترنتی روز [ Tiruz ] چیست؟

با گسترش روز افزون شبکه جهانی اینترنت، نیاز کاربران اینترنتی در زمینه تبلیغات و آگهی های گوناگون در این محیط وسیع افزایش یافته است. وب سایت هایی در این راستا برای پاسخ به این نیازها در سرتاسر فضای اینترنت گسترش یافته اند که تقریبا این نیاز را برای کاربران خود برآورده می کنند، سیستم تبلیغات اینترنتی روز [ به اختصار تیروز : Tiruz ] نیز در این راستا طراحی و ساخته شده است تا نیاز کاربران ایران زمین در زمینه ی تبلیغات در محیط اینترنت را پاسخ گو باشد، امیدواریم این وب سایت رضایت کاربران و بازدید کنندگان را جلب کند.




 

700

Member
نحوه ی عضویت در وب سایت تیروز

برای ثبت و مدیریت تبلیغ ها باید در وب سایت تیروز عضو شوید، برای عضویت از قسمت بالای سایت بر روی گزینه ی عضویت کلیک کنید تا وارد بخش مربوطه شوید. در این بخش باید یک نام کاربری منحصر به فرد، رمز امنیتی و آدرس یک ایمیل معتبر را وارد کنید و در نهایت بر روی گزینه ی عضویت کلیک کنید تا وارد مرحله بعد شوید، در این مرحله شما باید قوانین و سیاست های وب سایت تیروز را کاملا مطالعه کنید و در صورت پذیرش آنها بر روی گزینه ی مورد نظر کلیک کنید تا عضویت شما کامل گردد.


 
وضعیت
موضوع بسته شده است.

جدیدترین ارسال ها

بالا