واگن 48 ترابایتی حمل اطلاعات

ariasanat

Member
[h=1]واگن 48 ترابایتی حمل اطلاعات[/h]

1009100.jpg



اشاره:
سینولوژی با ارائه این NAS برای محیط‌های بزرگ سازمانی و حرفه‌ای، امکان استفاده از جدیدترین پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل در کنار ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد را فراهم می‌کند.



شرکت سینولوژی دو ماه پیش ذخیره‌ساز جدید پرسروصدایی به‌نام +DS418 معرفی کرد که برای نخستین ‌بار از پردازنده چهارهسته‌ای خانواده Rangeley اینتل استفاده می‌کرد.

این شرکت به فاصله اندکی، NAS جدید هشت‌کشویی روی همان پلتفرم معرفی کرد. +DS418 از پردازنده Atom C2538 بهره می‌برد که چهارهسته‌ای و فرکانس آن 2.4 گیگاهرتز است. حافظه رم این سیستم 2 گیگابایت از نوع DDR3 است که تا 6 گیگابایت قابل افزایش است. روی هر کشو می‌توان یک درایو 6 ترابایتی SATA یا SSD نصب کرد که در مجموع 48 ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار کاربران قرار می‌دهد. البته می‌توان تعداد کشوها را در حالت‌هایی خاص تا 18 کشو افزایش داد.

این درایوها می‌توانند از پیکربندی JBOD، RAID 0, 1, 5, 6, 10 استفاده کنند و یک درایو حداکثری 108 ترابایتی قابل پشتیبانی توسط سیستم است (با ادغام و ترکیب چند درایو می‌توان به این ظرفیت رسید). امکانات ارتباطی این NAS عبارت از چهار درگاه USB 3.0، دو درگاه eSATA و چهار درگاه شبکه اترنت گیگابیت است.

سینولوژی با ارائه این NAS برای محیط‌های بزرگ سازمانی و حرفه‌ای، امکان استفاده از جدیدترین پردازنده‌های کم‌مصرف اینتل در کنار ظرفیت ذخیره‌سازی زیاد را فراهم می‌کند. مصرف انرژی این NAS در بیش‌ترین بار ترافیکی نزدیک به 46 وات است و در حالت Standby به 25 وات کاهش خواهد یافت.

 

جدیدترین ارسال ها

بالا