وارد کردن یک عکس به 3Ds Max

+Mohammad+

Well-Known Member
سلام
اول بگم که آماتور هستم و بنده رو 0 فرض کنید... ولی گرافیک دوبعدی کار کردم ...
من میخوام مدلسازی رو شروع کنم ... میخوام ببینم برای وارد کردن عکس با فرمت های رایج ... یا وارد کردن Blueprint ها .. باید چیکار کنم ؟

ممنون میشم راهنمایی کنید.
 
با سلام انشاء الله که موفق باشی.
1- یک plane رو در نمایfront ترسیم کن نکته مهم اینجاست که اندازه plane باید با اندازه عکست برابر باشه.
2- چون plane رو در نمای front کشیدی پس عکس از مدلت که از روبرو می باشد رو باید روی این plane قرار بدی
3- حالا اگر عکس های مختلفی از مدلت داری از plane کپی بگیر و انداز هم با عکست یکی کن و در نماهای دیگر مثل left و top قرار بده
4- اما حالا اینکه چطور عکست رو روی این plane بندازی؟ 2 راه هست...... راه اول:::: فایل عکست رو از my computer بگیر و drag کنن و توی محیط 3dsmax روی plane رها کن...حالا اگر به هر دلیلی این راه ساده جواب نداد.......راه دوم(اصولی و بهترین روش):::::در محیط 3dsmax کلید M رو از صفحه کلید بزن پنجره material editor باز می شه و از قسمت diffuce روی مربع جلوش کلیک کن و از لیست باز شده گزینه Bitmap رو انتخاب کن بعد آدرس عکست رو بده
به روایت تصویر/\/\/\/\
Untitled-1.jpg
 
آخرین ویرایش:

svheydari

New Member
hاگر میخواهی فقط عکی در بکگراند باشد از Alt+B استفاده کن و عکس دلخواه را فراخوانی کن.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا