واجدین شرایط ایمپلنت دیجیتال برای چه کسانی هستند؟

sarakvz

Member

ایمپلنت دندان به روش دیجیتال در دندان‌پزشکی به‌عنوان یک راهکار پیشرفته و موثر برای ترمیم دندان‌های از دست رفته یا آسیب‌دیده مورد استفاده قرار می‌گیرد و برای گروه‌های مختلف افراد می‌تواند مناسب باشد. در زیر به لیستی از کسانی که ایمپلنت دیجیتال برای آنها مفید است، اشاره می‌شود:


  • ایمپلنت به روش دیجیتالی به عنوان جایگزینی دائمی و مطمئن برای دندان‌های از دست رفته عمل می‌کند.
  • ایمپلنت دیجیتالی، یک فناوری پیشرفته در زمینه‌ی ایمپلنت دندان و دندان‌پزشکی دیجیتال است که با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال و سیستم‌های کامپیوتری بهبود یافته است. به دلیل دقت بالا در طراحی سه‌بعدی دندان و استفاده از تکنولوژی‌های تصویربرداری پیشرفته، برای ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده مناسب است.
  • ایمپلنت های دیجیتالی به عنوان یک راهکار ثابت با ماندگاری بالا، برای افرادی که نمی‌توانند از پروتزهای متحرک استفاده کنند، گزینه‌ای مناسب است.
  • برخی افراد ممکن است به دلیل عدم توانایی تحمل پروسه‌های جراحی معمولی یا داشتن آستانه تحمل درد پایین‌تر، از ایمپلنت دیجیتالی به عنوان یک راه حل راحت‌تر استفاده کنند.
  • ایمپلنت دندان به روش دیجیتال با قابلیت طراحی سه‌بعدی دندان به شکل طبیعی، برای افرادی که نیاز به ترمیم دندان‌های جلویی دارند، گزینه مناسبی است.
به طور کلی، ایمپلنت دندانی دیجیتال برای هر فردی که قصد جایگزینی دندان از دست رفته‌اش را دارد و هرگونه بیماری زمینه تداخل کننده با این پروسه درمانی نظیر دیابت کنترل نشده و یا فشارخون بالا ندارد، مناسب است.

مطالعات بالینی صورت گرفته نشان می دهد که ایمپلنت به طور کلی می تواند بیش از ۳۰ سال دوام داشته باشد. تمامی این مزایا را می توان در ایمپلنت دیجیتالی و استفاده از تکنولوژی دندانپزشکی دیجیتال نیز یافت.برای اطلاعات بیشتر مقاله طول عمر ایمپلنت دندان را پیشنهاد می‌کنیم.

نکته مهم : زمانی که از انواع ایمپلنت دندان استفاده می کنید، باید حتما از تجربیات یک دندانپزشک حرفه ای متخصص ایمپلنت دندان و جراح اندو برای رسیدن به موفقیت بهره ببرید. با وجود این که مطالعات مختلف نشان می دهد که ایمپلنت های دندانی ۹۸% شانس رسیدن به موفقیت را دارند اما همچنان احتمال بروز اشتباه از طرف دندانپزشک وجود دارد. در برخی از مواقع، اشتباه دندانپزشک غیر متخصص می تواند مشکلات فراوانی را برای بیمار ایجاد کند.

ایمپلنت به دلیل اینکه روش جدیدی در کاشت دندان محسوب می‌شود از قیمت بیشتری برخوردار است. نوع دیجیتالی کاشت دندان به دلیل استفاده از دستگاه‌های مدرن، به کارگیری روش‌های جدید و استفاده از روش‌های تخصصی‌تر از طرف پزشک و بهترین متخصص ایمپلنت دیجیتال می‌تواند هزینه‌های درمانی را افزایش دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، دریافت مشاوره رایگان برای ایمپلنت دیجیتال و همچنین دریافت نوبت، با کلینیک دندانپزشکی دیجیتال دکتر نوشین نصیری تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱-۲۲۲۱۵۰۰۵ — ۰۲۱-۲۲۲۱۴۰۰۴
 

جدیدترین ارسال ها

بالا