هک سایت یا هاست

.:MAHDI:.

Member
سلام
من یه سایت داشتم که هک شد(البته دوباره پس گرفتمش)
وقتی هک شد و به هاستم گفتم گفت امنیت سایت به شما مربوط هست و هیچ ربطی به هاست نداره!
این راسته یا نه؟
در ضمن یه سوال دیگه:میشه از کسی که سایتت رو هک کرده جایی شکایت کرد؟
ممنون:green:
 

nimafire

find / -name Support > u
سلام
مهدی جان هک شدن سایت در دو مورد، بررسی میشود
امنیت سایت و اطلاعات شما
امنیت سروری که بر روی ان میزبانی شدید

مورد اول:
شما نباید از سیستم های مدیریت محتوای رایگانی که پشتیبانی ندارند استفاده کنید.
دسترسی 777 به پوشه ها ندهید
از سیستم انتیویروس استفاده کنید
سیستم مدیریت محتوای خود را همیشه اپدیت کنید

مورد دوم:
این بخش مربوط به سرور شما و مدیران ان هست که در کشور عزیزمان ایران % بسیار کمی از مدیران سرور اشنا هستند با مسایل روز امنیتی.در واقع هر کسی که کمی در گوگل سرچ میکند خود را مدیر سرو رمینامد. دقت کنید هزینه مدیریت سرو رماهانه نزدیک به 100 دلار است .کدام هاستینگی این هزینه را میپردازد ؟
اگر همچنان هک میشوید به بنده اطلاع دهید تا برای شما سرویس هاست خارجی اماده کنم.

ممنونم
 

pdf-book

New Member
همینطور که دوست عزیز nimafire اشاره کردند از این 2 راه خارج نیست شما اگه از پرتال استفاده بکنی که باگ داشته یا پلاگین هایی استفاده بکنی که باگ داشته باشه میشه نفوذ کرد با این نفوذ میتونه سطح دسترسی رو با روشهای خاص بالا ببره و سرور و سایتهای دیگه رو سرور رو مورد عنایت قرار بدهد اون مدیر سروری که این حرف رو به شما زده که گفته به ما ربط نداره یا از رو دانش بالا این حرفو زده یعنی اینکه لوگ ها رو چک کرده فهمیده که واقعا هاست شما بنا به فعالیتی که داشتین آسیب پذیر بوده و یا اینکه از روی نادانی و نداشتن دانش کافی این حرفو زده چرا که نمیدونه با هک شدن یک سایت از سایت های روی سرور میشه با روشهای مختلف سطح دسترسی رو به روت یا نهایتا نزدیک به روت رسوند تا بشه سرور رو تحت اختیار هکر در آورد در صورتی که اگر سرور خوب config نشده باشه.
 

amani69

New Member
دوست عزیز برای شکایت فقط کافیست یک شکایت نامه بنویسید و بعد از بردن به کلانتری شمارا به شازمان فتای نیروی انتظامی معرفی می کنن. شما از امنیت سیستم مدیریت محتواتون رو هم دقت کنین بهش.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا