هکرها خبر شکستن قفل iPhone 2.0 را منتشر ساختند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6
با وجود آنکه حتی Firmware 2.0 آی فون تا این لحظه ارائه نشده است، گروهی از هکرها مدعی شده اند نه تنها به این نسخه دسترسی پیدا کرده اند بلکه روشی را برای شکستن قفل نرم افزاری آن موسوم به Jailbreak یافته اند.

سخنگوی این تیم هک که با نام توسعه دهندگان آی فون (iPhone Dev Team) شناخته می شوند روز گذشته اشاره کرد، در روش آنها BootLoader آی فون به همان شیوه ای که در آن کدها برای ورود به حافظه اجازه دسترسی پیدا می کنند، هک شده است. پس از انجام برخی دستکاری ها، این مجوز به تمام نرم افزارهای جانبی داده می شود تا بر روی آی فون نصب و اجرا شوند. این روش احتمالاً می تواند با نسخه های جدیدتر آی فون نیز همخوانی داشته باشد.

همچنین، این تیم هک عکسی را منتشر ساخته است که در آن ظاهراً برخی نرم افزارهای جانبی بر روی نسخه آزمایشی دوم (Beta 2.0) آی فون نصب و اجرا شده اند. هرچند که در عکس نشان داده شده تشخیص شماره Firmware سخت می باشد اما مشخص است که نرم افزارهای بسیاری در آن فعال شده اند.

برخلاف هک های قبلی، این هک تنها به قصد نفوذ در آخرین نسخه از Firmware اپل نمی باشد بلکه در آن با روشی جدید از همان راهی که اپل Bootloader خود را طراحی کرده است برای اجرای نرم افزارها استفاده شده است.

اطلاعات بیشتر در رابطه با این هک در سایت iPhone Dev Team جهت مطالعه وجود دارد.

منبع و تصاویر
 

navidba

Well-Known Member
پسره که هکش کرده عجب مخی بوده می گن پسره 4 ماه روش وقت گذاشته بوده...
 

جدیدترین ارسال ها

بالا