هود شیمیایی آزمایشگاهی با گارانتی 5 ساله

amir6893

Member
هود آزمایشگاهی چیست؟
دستگاه هود آزمایشگاهی دستگاهی است که در بسیاری از آزمایشگاه ها (مثلاً بیولوژیکی و شیمیایی) استفاده می شود. این دستگاه یک محیط نیمه ایزوله را فراهم می کند که در آن آزمایش ها انجام می شود یا نمونه ها در این محیط نگهداری می شوند.

شما می‌توانید برای اطلاع از قیمت هود شیمیایی آزمایشگاهی و خرید این دستگاه به صورت اقساطی به وبسایت حکیم آزما مراجعه کنید.

مهمترین ویژگی هودها فضایی است که ارائه می کنند. به طور کلی، هود برای چندین منظور استفاده می شود:

حذف بخارات و گازهای سمی از محیط
بنابراین بخارات به فردی که آزمایش را انجام می دهد آسیبی نمی رساند.
حفاظت از محیط آزمون
بنابراین آلاینده ها وارد محیط آزمایش نخواهند شد.


انواع هود آزمایشگاهی
هودهای آزمایشگاهی انواع مختلفی دارند. برخی از این هودها را می توان با استفاده از بازو در اطراف محیط حرکت داد و دقیقاً بالای ظرف واکنش قرار داد. برخی دیگر غرفه دارند و تمام تست ها در داخل آن غرفه ها انجام می شود.

هودهای بخار با کابین به گونه ای طراحی شده اند که عمدتاً حاوی شیرهای آب، لامپ های Bunsen، لامپ ها، پریزهای برق و سایر تجهیزات مورد نیاز برای آزمایش هستند. این هودها عمدتاً در آزمایشاتی که ممکن است از یک ماده سمی یا مضر استفاده یا تولید شود استفاده می شود. (این ماده مضر می تواند به صورت گاز، مایع یا حتی پودر باشد)

این هودها با تهویه مناسب می توانند انواع بخارات سمی را از محیط خارج کرده و از انتشار آنها به محیط آزمایشگاه جلوگیری کنند.

از این هودها می توان برای نگهداری نمونه های خطرناک نیز استفاده کرد.

فوم هودهای مورد استفاده در آزمایشگاه ها دارای کلاس های مختلفی می باشند. هودهای بیولوژیک دارای فیلترهای مخصوصی هستند که از ورود عوامل میکروبی و عفونی به محیط هود جلوگیری می کنند. از این هودها برای پرورش سلول و ... استفاده می شود که نیاز به محیطی استریل دارد. (اکثر هودهای مورد استفاده در کاربردهای بیولوژیکی از نوع لامینار هستند.)

خرید هود آزمایشگاهی
انواع هود آزمایشگاهی توسط سایت حکیم آزما به فروش می رسد که می توانید لیست این هودها را در این صفحه مشاهده کنید.

برای خرید دستگاه بخور آزمایشگاهی، بر اساس نیاز خود، هود مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین می توانید برای مشاوره در زمینه خرید آون آزمایشگاهی با واحد فروش حکیم آزما تماس بگیرید.

کاربرد هود آزمایشگاهی
هودهای آزمایشگاهی کاربردهای زیادی در آزمایشگاه های مختلف دارند که در هر آزمایشگاهی به هر شکلی لازم است.

از آنجایی که آزمایشگاه ها لزوماً بهترین تهویه ممکن را ندارند، برای واکنش های خطرناک که شانس تولید گازهای مختلف را دارند، استفاده از هود ضروری است.

برخی از موارد استفاده از هودهای آزمایشگاهی عبارتند از:

مقدار مشخصی را از ظرف ماده ای که ممکن است فرار باشد، بردارید.
انتقال اسیدها و مواد خورنده بین ظروف
ذخیره سازی نمونه های خورنده یا بخار
انجام واکنش هایی که یک محصول جانبی به شکل گاز دارند.
آزمایشگاه های کشت سلولی
آزمایشگاه های شیمی
فروش هود آزمایشگاهی
انواع فوم هود آزمایشگاهی در سایت حکیم آزما به فروش می رسد.

هود آزمایشگاهی شیماز
خرید هودهای شرکت شیماز در سایت حکیم آزما نیز امکان پذیر است. در صورتی که یکی از هودهای مورد نیاز شما موجود نیست، می توانید به فروش اطلاع دهید تا به لیست محصولات ما اضافه شود.

قیمت هود آزمایشگاهی
هودهای آزمایشگاهی با قیمت های مختلف موجود می باشند. تمامی قیمت های سایت حکیم آزما به روز می باشد و می توانید با خیال راحت هود را خریداری نمایید.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا