همکاری در فروش بهترین روش کسب درآمد اینترنتی

modiregoogle

New Member
همکاری در فروش یعنی اینکه شما از طریق فروش محصولات ، معرفی خدمات و محصولات و یا استفاده از محصولات یا خدمات سایر کسب و کارها به درآمد برسید. منظور اینست که کسب و کارهای اینترنتی وجود دارند که به دیگران اجازه می دهند با معرفی آنها به سهمی از سود برسند.

در سیستم همکاری در فروش شما به ازای کاری که برای کسب و کارهای دیگر انجام می دهید درصدی از همکاری در فروش را کسب خواهید نمود.

معرفی بهترین سیستم همکاری در فروش آنلاین
در این بخش تعدادی از بهترین کسب و کارهایی که سیستم همکاری در فروش دارند و شما می توانید از طریق آنها کسب درآمد نمایید را معرفی می کنم.

۱- سیستم همکاری در فروش سایت دیجی کالا
%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D9%84%D8%A7.jpg


در سیستم همکاری در فروش (افیلیت مارکتینگ) دیجی کالا هر کس می تواند با عضویت در آن و کمک به فروش کالاها، به ازای خرید هر کاربر، پورسانت دریافت کند. این روش از مهم ترین شیوه های کسب درآمد از اینترنت و شبکه های اجتماعی مانند کانال تلگرام و اینستاگرام به حساب می آید.

تعداد اعضای سیستم همکاری در فروش دیجی کالا تا به امروز که این مقاله نوشته شده است ۲۰۷۱۹ نفر می باشند.

شرایط و قوانین استفاده از سامانه همکاری در فروش دیجی کالا :

شما در این سامانه امکان ارائه خدمات تبلیغاتی و کسب درآمد از سایت دیجی کالا را پیدا خواهید نمود.

سامانه همکاری در فروش دیجی کالا سامانه ای است که بر روی وب سایت دیجی کالا به آدرس www.Digikala.com ایجاد می شود و شامل نرم افزار، اپلیکیشن، سرویس ها، داده ها و طراحی های موجود در آن می باشد. عضو شدن در آن به شما امکان می دهد که از وب سایت ، شبکه اجتماعی، و نرم افزارهای آنلاین خود (که در این شرایط و قوانین به اختصار “وبسایت” نامیده می شوند .( درآمدزایی بنمایید. اشخاصی که در این سامانه عضو شده و نام کاربری و رمز عبور دریافت نمایند، همکار/ همکاران نامیده می شوند.

دیجی کالا در سامانه همکاری در فروش، یک لینک اختصاصی که برای هر فرد به صورت مجزا تعریف می شود، در اختیارتان قرار می دهد و لینک مذکور باید به طور کاملا صحیح و از فرمت لینک تگ شده ی مخصوصی که دیجی کالا تهیه نموده و مطابق این شرایط و قوانین تنظیم شده است، باشد. این لینک در واقع کالاهای پیشنهادی دیجی کالا را معرفی می نماید که مطابق با موضوع فعالیت “وبسایت” شما، کالاهای مرتبط را در بر می گیرد. شما با قراردادن لینک اختصاصی خود در “وب سایت” تان، می توانید درآمد زایی کنید.

نحوه ی درآمد زایی از سایت دیجی کالا

هنگامی که مشتریان ما بر روی لینک اختصاصی شما کلیک می کنند تا کالایی را که در سایت دیجی کالا پیشنهاد شده خریداری نمایند، شما برای هر خریدی که انجام می شود (در صورتی که در مهلت قانونی ۷ روزه عودت نگردد.) ، می توانید مبلغ مشخصی را به نسبت قیمت کالای خریداری شده دریافت بنمایید. دیجی کالا می تواند برای سهولت در انجام تبلیغات کالاهای خود، اطلاعات، تصاویر، متن، فرمت لینک، محتوای بازاریابی و دیگر موارد در این رابطه را برای شما فراهم نماید.

لینک ورود به سیستم همکاری در فروش دیجی کالا



۲- سیستم همکاری در فروش سایت بهترین ایده
%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%A8%D9%87%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%A7%DB%8C%D8%AF%D9%87.jpg


سیستم همکاری در فروش بهترین ایده یک سیستم هوشمند است که در ۴ مرحله شما را به درآمد می‌رساند:

  • عضویت در سیستم
شما در سیستم همکاری در فروش بهترین ایده، ثبت نام می‌کنید و یک کد اختصاصی دریافت می‌کنید.

  • اشتراک لینک اختصاصی شما
پس از عضویت، کد اختصاصی خود را در سایت یا صفحات اجتماعی خودتان مثل تلگرام، واتس اپ، فیس‌بوک، اینستاگرام و … به معرفی محصولات آموزشی بهترین ایده بپردازید.

  • فروش محصول از طریق لینک اختصاصی شما
پس از اشتراک لینک اختصاصی، افرادی از طرف شما با لینک اختصاصی خودتان به سایت بهترین ایده مراجعه می‌کنند و این مراجعه تا ۶۰ روز ثبت می‌شود. اگر این افراد در این مدت ۶۰ روز مراجعه خریدی انجام دهند، شما ۳۰ درصد از کل مبلغ خرید را به عنوان سود همکاری دریافت می‌کنید.

  • واریز پورسانت شما به شماره حساب شما
۳۰ درصد از کل مبلغ خرید در حساب کاربری شما به عنوان سود همکاری واریز می‌گردد. هیچ محدودیتی برای کسب درآمد شما وجود ندارد و برخی از همکاران ما درآمد میلیونی از این راه کسب می کنند.

لینک ورود به سیستم همکاری در فروش بهترین ایده



۳-سیستم همکاری در فروش سایت کالیمانگا
%D8%B3%DB%8C%D8%B3%D8%AA%D9%85-%D9%87%D9%85%DA%A9%D8%A7%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%DA%A9%D8%A7%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86%DA%AF%D8%A7.png


همکاری در فروش به نوعی از بازاریابی گفته می شود که در آن همه افراد می توانند با معرفی محصولات کالیمانگا به سایر اشخاص ، کسب درآمد کنند.

شروع به کار ساده است ، در سیستم کسب درآمد کالیمانگا ثبت نام کنید ، پس از ورود به سایت ، با اشتراک گذاری هرکدام از محصولات وبسایت برای دوستانتان ، در صورت خرید آنها پورسانت دریافت خواهید کرد.

نحوه کسب درآمد از سیستم همکاری در فروش کالیمانگا

  • ثبت نام و دریافت لینک اختصاصی
  • درج تبلیغات در سایت و شبکه های مجازی توسط شما
  • کسب کمیسیون به ازای تکمیل شدن هر خرید
  • دریافت کمیسیون پس از تایید سفارش
سیستم همکاری در فروش کالیمانگا چگونه کار می کند و چه کسانی می توانند با آن کسب درآمد کنند؟

درصورتی که وب سایت، وبلاگ، اپلیکیشن و یا حتی کانال تلگرام یا پیج اینستاگرام داشته باشید میتوانید به راحتی از طریق برنامه همکاری در فروش کالیمانگا کسب درآمد کنید.

در سیستم همکاری در فروش کالیمانگا ثبت نام کنید و از بین هزاران محصول در کالیمانگا ، محصولات مورد نظرتان را متناسب با نوع فعالیتتان انتخاب کنید و لینک اختصاصی آن را به اشتراک بگذارید.

تبلیغات کنید و کاربران یا دوستان خود را به کالیمانگا هدایت کنید.

در صورت خرید موفق آنها ، کمیسیون خود را دریافت کنید.

مزایای کسب درآمد از همکاری در فروش کالیمانگا

  • پرداخت ۳۰ تا ۸۰ درصد از سود فروش محصولات به عنوان کمیسیون
  • تسویه حساب فوری و کاملا منظم در کمتر از ۲۴ ساعت ( بدون کسر کارمزد )
  • ارسال رایگان تمامی محصولات در استان خراسان
  • امکان جذب زیرمجموعه و کسب درآمد مادام العمر از خرید زیرمجموعه ها
  • ابزارهای کمکی برای به اشتراک گذاری محصولات در شبکه های اجتماعی مانند تلگرام و اینستاگرام
  • امکان دریافت پورسانت از زیرمجموعه های سطح دوم تا هفتم ( زیرمجموعه های زیرمجموعه های شما )
  • برخورداری از دسته بندی خدمات و رزرواسیون ، امکان همکاری در فروش بن های تخفیف گروهی
  • امکان مشاهده آمار دقیق بازدیدهای زیرمجموعه ها ، آمار ورودی ها ، میزان سفارشات ، مبلغ سفارشات ، وضعیت سفارشات
  • مجهز به هایپرمارکت اینترنتی با تنوع بیش از ۱۰٫۰۰۰ قلم کالا ، که موجب افزایش فروش و افزایش تعداد دفعات سفارشات زیرمجموعه های شما میگرددد.
  • همچنین مواردی نظیر قیمت مناسب محصولات ، تخفیف های گوناگون ، ارسال سریع و رایگان ، پشتیبانی ۲۴ ساعته و … موجب جلب رضایت هرچه بیشتر مشتریان معرفی شده از جانب شما خواهد شد.
لینک ورود به سیستم همکاری در فروش کالیمانگا


منبع : مدیر گوگل
 

جدیدترین ارسال ها

بالا