Elton John
Member
خوب اول باید بتونیم یک اسکریپت بنویسیم که موقعیت هر کدوم از ورتکس ها رو توی هر فریم توی یک فایل سیو کنه و بتونه دوبار فراخوانیش کنه . ( به عبارتی از جسم کش بگیره)
من این کارو با مکس اسکریپت انجام دادم که تو عکس زیر میتونید ببینید و موضوع من یک بکس با 8 ورتکس است شامل :
موقعیت ورتکس در فریم مثلا 8 + شماره ورتکس + فریم مورد نظر که برای مثال فریم 8 هست كه توسط کارکتر * از هم جداشدن
که هر خط در فایل text مربوط به اطلاعات یک ورتکس هست
عکس
اینم اسکریپت
البته هنوز تو این اسکریپت که نوشتم فقط اطلاعات ورتکس رو توی یه فایل متنی ذخیره میکنه برای فراخوانیش هم با مکس اسکریپت راحت میشه و مشکلی نیست
اسکریپت:
آبجکت مورد نظر باید در حال انتخاب باشه و فایل متنی هم توی درایو c:/ ساخته ميشه
کد:
myfile = "C:\Vertex_data.txt"
cf=createFile myfile
op=openFile myfile mode: "r+"
'start frame' = 0f
'end frame' = 100f
'count frame' =101f
'current frame' =8f
'my object' = $
converttomesh 'my object'
'count vert' = getnumverts 'my object'
for vdata = 1 to 'count vert' do
(
at time 'current frame' (
'vert pos' = getvert 'my object' vdata
)
'st1 vpos' = 'vert pos' as string
'st2 vert num' = vdata as string
'st3 current frame'= 'current frame' as string
st4 = ('st1 vpos' + "*" + 'st2 vert num' + "*" + 'st3 current frame')
print st4 to:op
)
close op
آخرین ویرایش:










