همه چیز در مورد تبلت Asus Fonepad 7 ME175CG

blue.s5

Member



طراحی و ساخت
در طراحی و ساخت این تبلت از پلاستیک استفاده شده است. ایسوس فون پد 7 را یک تبلت ارزان قیمت معرفی نموده است بنابراین استفاده از مواد پلاستیک در ساخت آن منطقی است. با مشاهده سطح رویی تبلت، تنها دوربین وب کم و لوگوی ایسوس به چشم می خورد. در لبه سمت راست تبلت دکمه های تنظیم صدا و دکمه روشن و خاموش تبلت قراردارند. در لبه سمت چپ، شیار های نصب سیم کارت، درگاه microSD قرار گرفته اند که مجموع آنها توسط درپوشی محافظت می شوند. در لبه بالایی می توان خروجی 3.5 میلیمتر صدا و پورت microUSB را یافت. در روی سطح پشتی تبلت، لوگوی ایسوس، دوربین و در قسمت پایین پشت تبلت، بلندگوی تبلت قرار دارد و در نهایت، در لبه زیرین تبلت، میکروفون به چشم می خورد
شفافیت تصویر و زاویه دید و حساسیت لمسی نمایشگر این تبلت هم در حد مطلوب و قابل قبولی است. شاید اصلی ترین مشکل نمایشگر فون پد 7 را بتوان در باقی ماندن اثر انگشت بر روی آن دانست، که البته این موضوع در رقبای گران تر این تبلت نظیر نکسوس 7 هم دیده می شود. در مجموع باید گفت که رزولوشن و کیفیت نمایشگر این تبلت نسبت به قیمتی که دارد بسیار مناسب است.
این صفحه نمایش 7 اینچی IPS با رزولوشن 1280*800 می باشد.

سخت افزار
وجود پردازشگرهای اینتل در سری تبلت های فون پد حقیقتاً یک مزیت به حساب می آید. فون پد 7 نیز به یک چیپ دو هسته ای اتم اینتل با سرعت 1.2 گیگاهرتز و همچنین یک پردازشگر گرافیکی PowerVR SGX544MP2 مجهز است.
این خود یک مزیت می باشد که باعث می شود تا نرم افزار ها و بازی ها به راحتی و سهولت اجرا شوند.
این تبلت از یک حافظه رم 1 گیگابایتی بهره می برد. حافظه داخلی این تبلت Asus هم بسته به مدل خریداری شده 8، 16، یا 32 گیگابایت است که می توان به کمک کارت microSD به میزان آن تا 64 گیگابایت اضافه کرد.
در وهله اول حافظه 1 گیگابایتی این تبلت کمی نا امید کننده به نظر می رسد، اما باید در نظر گرفت که قابلیت Hyper-Threading در پردازشگر اینتل به کار رفته در این تبلت باعث می شود اجرای همزمان اپلیکیشن های مختلف به نرمی و سهولت صورت بگیرد.

امکانات ارتباطی
وجود دو شیار سیم کارت در این تبلت ایسوس را می توان یک ویژگی بسیار خوب به شمار آورد، زیرا که علاوه بر امکان اتصال به شبکه اینترنت 3G، کاربر می تواند با استفاده از شبکه 2G به مکالمه تلفنی از طریق تبلت بپردازد.
وجود قابلیت GPS، GPRS، بلوتوث نسخه 4 و شبکه بیسیم WiFi، این تبلت را به یک دستگاه کامل ارتباطی تبدیل نموده است.

سیستم عامل و باتری
فون پد 7 یک باتری 3950 میلی آمپر-ساعتی از نوع لیتیوم پلیمری و غیر قابل تعویض را در بدنه خود می بیند. ایسوس ادعا کرده که شما می توانید 10 ساعت شارژ جهت کاربری ترکیبی از آن استفاده کنید.
تجربه ما این است که در کاربرد معمول و استفاده از تمام قابلیت های تبلت در حالت روزمره و عادی، باتری این دستگاه تا دو روز شارژ را در خود نگاه می دارید. البته به احتمال زیاد در روز دوم به شارژ نیاز پیدا می کنید. ایسوس همچنین ادعا کرده که این تبلت در حالت استندبای می تواند 35 روز بدون شارژ دوام بیاورد .

منبع : تبلت فون پد ایسوس
 

جدیدترین ارسال ها

بالا