همه چیز درباره خرید اینورتر جوشکاری

arvatools

New Member
12535-920x440.jpg
همه چیز درباره خرید اینورتر جوشکاری
خرید اینورتر جوشکاری برای هر کس که در شاخه صنعت جوشکاری فعالیت می کند یک دغدغه به شمار می آید. برای همین همواره به دنبال این هستند که چه نوع اینورتر جوشکاری مناسبی خریداری کنند؟ از چه طریق و با چه قیمت اینورتر جوشکاری بخرند که هم کیفیت عالی داشته باشد و قیمت آن مناسب باشد.

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را به بهترین شکل در خرید اینورتر جوشکاری راهنمایی کنید. برای سفارش خرید اینورتر جوشکاری مورد نظر خود می توانید با شماره های شرکت تماس حاصل کرده و سفارش مورد نظر خود را ثبت نمایید.

راهنمای خرید اینورتر جوشکاری
آیتم هایی که در خرید اینورتر جوشکاری باید رعایت کرد نکاتی از قبیل : کیفیت ساخت ، موجود بودن قطعات و گارانتی آن ، خدمات پس از فروش، میزان آمپر خروجی ، تک فاز یا سه فاز بودن آن می باشد که خوشبختانه شرکت آروا برای تمامی اینورترهای جوشکاری که تولید می کند شرایط استثنایی و ویژه ای در نظر گرفته است.

سیکل کاری درج شده بر روری دستگاه‌ها میزان فعالیت مداوم دستگاه را نشان می دهد ،به طور مثال سیکل کاری 40% یعنی اینکه در هر 10 دقیقه 6 دقیقه کار و 4 دقیقه دستگاه روشن باشد ولی جوشکاری با آن صورت نگیرد. در نظر داشته باشید اندازه دستگاه‌های جوش با افرايش آمپراژ تغيير می كند. برای مثال؛ يک دستگاه اینورتر جوشکاری 160 آمپر 4 كيلو، 200 آمپر 8 كيلو، 250 آمپر 11 كيلو و در نهايت 500 آمپر حدود 55 كيلو وزن دارد. البته دستگاه‌های زير 100 آمپر هم موجود هستند كه با وزن كم كاربردهای خاص و محدودتری دارند.

بازده‌ دستگاه‌های جوش معمولا از 160 آمپر به بالاست که شرکت آروا اینورتر جوشکاری خود را از 160 آمپر مخصوص فعالیت خانگی تولید می کند تا اینورتر جوشکاری 315 آمپر که مناسب برای فعالیت های صنعتی می باشد.

Welding machine buying guide | خرید اینورتر جوشکاری – خرید اینورتر مناسب – خرید اینورتر صنعتی – خرید دستگاه جوش مناسب تمامی آیتم هایی است که جوشکاران با خود تحلیل و بررسی می نمایند.

اگر جوشکاری می خواهد برای فعالیت ها وجوشکاری سطحی و جوشكاری تأسیساتی در داخل خانه يا نصب تابلوهای تبليغات و … دستگاه جوشی تهیه نماید بهتر است از اینورتر 160 يا 200 آمپر استفاده نماید که هم سبک و قابل حمل است و هم کارایی بسیار بالایی دارد .

خرید اینورتر جوشکاری تا چه آمپر؟
اما كسانی كه بخواهند كار جوشكاری را به صورت حرفه‌ ای و در سطح وسيع انجام دهند مثل ساخت استراكچر فلزی، مخازن و كارهای سنگين‌تر، بایستی از اینورتر جوشکاری سه فاز و بالای 250 آمپر استفاده می كنند که قابلیت صنعتی داشته باشد.

در بین اینورتر جوشکاری های موجود در بازار این تنها اینورتر جوشکاری آروا است که محصولات خود را 24 ماه گارانتی بی قید و شرط می کند. سبک و قابل حمل است، کارایی بسیار بالایی دارد در تامین قطعات بی نیاز است و خدمات پس از فروش منحصر به فردی دارد.

خرید اینورتر جوشکاری آروا
با خرید اینورتر جوشکاری آروا فعالیت جوشکاری خود را بدون دغدغه می توانید انجام دهید. خدماتی که شرکت آروا برای اینورتر جوشکاری خود انجام می دهد کاملا متعلق به خود شرکت آروا می باشد. در ماه آخر گارانتی با 50% تخفیف خرید اینورتر جوشکاری که صورت گرفته است را به طور کامل سرویس می کند.

چنانچه دستگاه نیاز به تعمیر داشت خریداران محترم می توانند خرید اینورتر جوشکاری خود را برای تعمیر به شرکت تحویل داده و در مدت زمانی که اینورتر آن ها در حال تعمیر است یک اینورتر جایگزین تحویل بگیرند تا بتوانند به فعالیت جوشکاری خود نیز ادامه بدهند .

اینورتر جوشکاری تولید شده توسط شرکت آروا دارای کیفیت بسیار بالایی می باشد که همین کیفیت موجب شده تا طرفداران زیادی پیدا کند و از محبوبیت ویژه ای برخوردار باشد.
 

جدیدترین ارسال ها

بالا