همه اقداماتی که پیش از بازسازی منزل باید انجام دهیم

bazsaz

New Member
برای طراحی دکوراسیون بالکن و افزایش کارایی آن می توانید از یک میز و صندلی بهره مند شوید تا تایم های استراحت خود را در آنجا بگذرانید و یا اینکه یک باربیکیو برای آن بسازید تا در مواقع ضروری از آن استفاده کنید؛ البته وجود برخی المان ها به متراژ بالکن بستگی دارد و هر چقدر که فضا بیشتر باشد از المان های بیشتری هم می توانید استفاده کنید. به همین دلیل اکثر صاحبان آنها، به بازسازیهای جزئی برای افزایش عمر مفید ساختمان خود روی میآورند. اعتماد نکته مهمی است که اکثر افراد نمی توانند به شرکتهای بازسازی ساختمان و یا به طور کل شرکتهای معماری اعتماد کنند . به این ترتیب پروژه شما در شرایطی که نیاز داشته باشد تا طراحی معماری یا طراحی داخلی یا هر نوع نقشه و طرح دیگری برای آن آماده شود، این طرح ها و نقشه ها بدون دریافت هیچ هزینه ای توسط تیم طراحی شرکت ما تهیه شده و به شما ارائه می شود.

خانه قدیمی نیاز به بازسازی و نوسازی داخلی و خارجی

این مشاوره کاملاً رایگان است و شما هزینه ای برای آن نخواهید پرداخت. اگر به دنبال تعمیرات جزئی و غیر ساختاری هستند نوسازی و اگر ایده خانهای کاملاً جدید شما را هیجانزده میکند با انتخاب یک شرکت معماری داخلی حرفهای و باتجربه خانه خود را بهخوبی بازسازی کنید. خب، هر خانه قدیمی نیاز به بازسازی و نوسازی داخلی و خارجی ممکن است داشته باشد پس از بازسازی، خانه عالی تر خواهد شد. اولین قدم در طراحی دکوراسیون داخلی مشخص کردن سبک معماری مورد نظر می باشد. با استفاده از این اطلاعات می توانید تصمیمات درست تری در رابطه با پروژه مورد نظرتان اتخاذ نمایید و در بسیاری از بخشها، مانع بروز مشکل و ضرر مالی خود شوید. چرا که در پروژه هایی که بوسیله همکاران ما بدون قرارداد انجام شده است، بارها شاهد بروز مشکلات و ضرر و زیان های شدید مالی به هر دو طرف قرارداد یعنی کارفرما و پیمانکار بوده ایم. این مطالب جهت ارائه اطلاعات مفید و کاربردی به مراجعین شرکت آیریا، توسط کارشناسان ما آماده شده و در سایت آیریا منتشر شده است. در ادامه مطالب این صفحه، مقالات و مطالبی که توسط کارشناسان شرکت آیریا در رابطه با موضوعات مهم پروژه های بازسازی، تهیه و منتشر شده است را مشاهده می فرمایید.  
روش نوسازی خانه های قدیمی
پیش از اتخاذ تصمیم نهایی خود در رابطه با پروژه مورد نظرتان، میبایست یک برآورد دقیق از هزینه و مدت زمانی که انجام پروژه در برخواهد داشت، بدست بیاورید. پس از بازدید و بررسی دقیق شرایط ساختمان یا فضای مورد نظر شما برای نوسازی، طی جلسات مشاوره رایگانی که به شما ارائه می شود، تمام اطلاعات، محدودیتها و پیشنهادهایی که می توانیم در مورد پروژه شما مشخص نماییم را برای شما شرح خواهیم داد. براساس تجربه ما در چندین سال فعالیت در پروژه های ساختمانی، همواره پس از تحویل پروژه، نیاز است تا بازهم برای اصلاح و یا تعمیر بخشی از کار، به محل پروژه بازگردیم. به این ترتیب همواره به تمام مشتریان و کارفرمایان پروژه هایی که اجرا می کنیم، این اطمینان را می دهیم که پس از تحویل پروژه به ایشان، بازهم برای اصلاح یا تعمیرات مواردی که به ما اعلام شود، در اولین فرصت اقدام خواهیم کرد. در مورد پروژه شما نیز متعهد هستیم تا برای مدت کافی پس از تحویل پروژه به شما، برای اصلاح و تعمیر بخشهای مختلف پروژه شما، همواره با شما در ارتباط باشیم.
بازسازی و تعمیرات ساختمان

در مورد سایر مناطق نیز ممکن است براساس شرایط پروژه این بازدیدها رایگان انجام شود. اینکه کدام قرارداد برای چه پروژه ای مناسب است، نیازمند مشخص شدن شرایط و جزئیات دقیق پروژه شما است. وجود گل و گیاه برای هر خانه ای ضروری است حال اگر به سمت گل و گیاهان طبیعی بروید هم جلوه خانه بهتر می شود و هم حس و حال بی نظیری بر خانه غلبه می کند؛ بنابراین سعی کنید که تعدادی گل و گیاه طبیعی برای خانه تهیه کنید. اگر کوتاه مدت باشد، تصمیمگیری آسانتر است و به احتمال زیاد تغییرات بزرگ لازم نیست یا مقرون بهصرفه نخواهد بود. امّا اگر مالک در زمان مناسب پاسخگو نبود و به نظر شما این کار غیر منطقی است، میتوانید با نظر یک وکیل رسمی و حتی نظر دادگاه، برای تعمیرات با هزینه شخصی اقدام کنید اما زمان تماس با صاحبخانه و پاسخی که دریافت کردهاید و دلیل اینکه چرا زمان پاسخگویی طولانی شده را مستند کنید. از طرفی نظر شما هم در نظر گرفته می شود. از دیگر نماد های این سبک می توان به طرحواره های موزاییکی و استفاده از آن ها در فرش، پرده و کاغذ های دیواری اشاره کرد.
 

sadeq1122

New Member
درسته بازسازی خانه یکی از راه های حفظ سرمایه است اما با وجود هزینه بالای مصالح به نظر برای اینکه خانه بعدا سود خوبی برایتان داشته باشد ارزش زیادی ندارد و به نظر من اگه اون هزینه بازسازی برای خرید اقساطی خانه سرمایه گذاری کنید در آینده سود بیشتری کسب خواهید کرد.
 

sahar991

New Member
خیلی ممنون از متنی که نوشتید فقط اگه یه خونه 200 متری قدیمی بخواد بازسازی بشه به نظرتون به صرفه است یا کلا بفروشیم؟ خونه برا 30 سال پیشه
 

جدیدترین ارسال ها

بالا