همكاري در انتشار علم و دانش

NextWorld IT

Active Member
با سلام
همانطور كه تا به حال متوجه شديد(اميدوارم البته) چند روزي از راه اندازي سايت علمي طوطيا ميگذرد. مسير و مرام اين سايت ارايه اخرين مطالب , طرح ها و دانستنيهاي علمي است . هدف و ارزوي طوطيا نيز تبديل كردن اين سايت به يكي از قدرتمندترين و پربارترين سايت هاي فارسي زبان است كه با توجه به پيشرفت ثانيه اي دنياي علم و دانش نياز به نيروي انساني و فكري بسياري دارد. از اين رو بر ان شديم كه با ارسال اين پيغام از علاقه مندان به علم و دانش دعوت كنيم تا در اين راه ما را ياري دهند. به اين ترتيب تمامي دوستاني كه به هر گونه تجربياتي در اين ضمينه دارند ميتوانند با ارسال ايميل و يا فرستادن تاپيك به همراه شرح كوتاهي از خود ما را با خبر سازند تا بعد از بررسي اقدام به همكاري با ايشان كنيم.
با وجود كثرت مقالات خارجي كه در دسترس ما هستند نياز به افراد مسلط به زبان هاي خارجي به وفور ديده ميشود.
لازم به ذكر است كه با توجه به شرايط سايت قادر به قدر داني مالي از دوستان نيستيم .چراكه اعتقاد داريم تبديل كردن طوطيا به يكي از بزرگترين قطب هاي علمي فارسي زبان , خود به تنهايي بهترين و با اعتبار ترين پاداش ها خواهد بود.

با تشكر از شما عزيزان :arrow:
www.tootia.com
[email protected]
[email protected]
 
غزيزم من مي‌تونم در مورد ترجمه كمكت كنم
البته اگه توي طراحي سايت هم بخواي در خدمتم
به احتمال زياد مي‌تونم چند وقت يكبار برات مقاله علمي هم بفرستم.

خبر نهايي به همراه توضيحات كامل برام بفرست.
[email protected]

مي‌بيني وقتي حرف پول در كار نيست ملت حال نمي‌دن
 

anti-life

Active Member
شما فقط كافيه در سايت ما عضو شويد و اسم كاربري خود را بگويد تا ما درجه كاربري شما رو بالا ببريم و بتونيد با گروه ما همكاري داشته باشيد ......

((‌در مورد پول هم كاملا به شما حق ميدم .
 

جدیدترین ارسال ها

بالا