همراه اول: ۵.۵میلیون مشترک صورت غیرحضوری قبوض خود را پرداخت میکنند

PhonieX

مدیر انجمن <A href="forum.majidonline.com/forums/6


ICTna.ir - در دوره چهارم صورت حساب ها ، 40 در صد از مشترکان همراه اول، قبوض خود را به صورت غیر حضوری پرداخت کردند.


به گزارش آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا) از روابط عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، مهندس محمد مهدی عطوفی، ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: در برگزاری طرح ثامن ، میزان پرداخت های غیر حضوری رشدی حدود هفت درصد داشت به گونه ای که بیش از پنج میلیون و 500 هزار مشترک همراه اول، قبوض خود را به صورت الکترونیکی پرداخت کردند.
وی افزود: بر این اساس و به کمک استفاده از فناوری های نوین، پنج میلیون و 500 هزار حضور در باجه های بانک ها کاهش یافت و به دنبال آن، سفرهای زائد شهری و بین شهری مشترکان حذف شد.
معاون بازاریابی و امور مشتریان شرکت ارتباطات سیار ایران در خصوص شیوه های پرداخت غیر حضوری مورد استفاده مشترکان نیز گفت: 870 هزار نفر از این تعداد، قبوض خود را به صورت اینترنتی پرداخت کردند.
وی ادامه داد: دو میلیون و 300 هزار نفر نیز قبوض خود را به کمک ATM ، یک میلیون و 200 هزار نفر از طریق تلفن بانک و 80 هزار نفر به کمک پیام کوتاه اقدام به پرداخت قبوض تلفن خود کرده اند.
وی خاطر نشان کرد: بانک های پیشرو در پرداخت الکترونیکی قبوض به ترتیب بانک های ملی، ملت، صادارت، کشاورزی و اقتصادنوین هستند.
محمد مهدی عطوفی با بیان این مطلب که مشترکان می توانند از طریق ارسال پیام کوتاه به شماره 90009 آخرین صورت حساب و یا صورت حساب میان دوره ای خود را روی تلفن همراه دریافت کنند، تصریح کرد: استان های خراسان شمالی، تهران و خراسان رضوی به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را در زمینه پرداخت غیر حضوری دریافت کرده اند.
وی با اشاره به اجرای طرح همراه فجر، اظهار داشت: در پی استقبال گسترده مشترکان از اجرای طرح سی سیب سبز و طرح ثامن، همراه اول طرح همراه فجر را برای مشترکان خوش حساب دوره پنج صورت حساب ها که از تاریخ یکم آذرماه تا یکم بهمن ماه سال جاری است را برگزار می کند.
وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این طرح ها، آموزش و فرهنگ سازی پرداخت به موقع و ترویج فرهنگ پرداخت غیر حضوری است.
معاون بازاریابی و امور مشترکان شرکت ارتباطات سیار با بیان این مطلب که برای این مرحله یک هزار و 111 جایزه در نظر گرفته شده، افزود: کمک هزینه خرید مسکن و اتومبیل و گوشی همراه به همراه سیم کارت اعتباری همراه اول، از جمله این جوایز محسوب می شود.
وی ادامه داد: در این قرعه کشی، پرداخت به موقع صورت حساب، پرداخت به شیوه غیر حضوری و داشتن عدم بدهی پیشین در صورت حساب، هر کدام یک امتیاز برای مشترک محسوب خواهدبود.
وی تأکید کرد: همچنین برای هر 100 هزار ریال کارکرد نیز یک امتیاز برای مشترکان در نظر گرفته خواهد شد.
محمد مهدی عطوفی، گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته، قرعه کشی طرح فجر، در اردیبهشت ماه سال آینده برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد: کلیه مشترکانی که سیم کارت آن ها به علت داشتن بدهی قطع شده است، در صورتی که در این دوره نسبت به وصل مجدد سیم کارت خود اقدام کنند، در طرح همراه فجر مشارکت خواهند داشت.







منبع
 

جدیدترین ارسال ها

بالا